IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

When confrontation is necessary  KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

When confrontation is necessary

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Chester Lennox
Chester Lennox
Hufflepuff







Hufflepuff

Aantal berichten : 113
IC posts : 83

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 16
Partner: Love takes its toll every time it don't work

When confrontation is necessary  Empty
BerichtOnderwerp: When confrontation is necessary When confrontation is necessary  Icon_minitimedi jan 03, 2017 12:45 am


made from the heat of the stars
Met het verkreukelde briefje in zijn vuist zat hij op de rand van zijn bed. Hij snapte niet echt hoe of waarom of wat. Eerder die dag was hij benaderd door een Slytherin die vol stond met tattoos. Romeo, wist hij zich te herinneren. Een jongen met een reputatie, daarom wist hij zijn naam. Hij kreeg eerlijk gezegd rillingen van zijn aanwezigheid, maar goed. Dat was hij snel genoeg vergeten toen hij het briefje in zijn handen geduwd had gekregen. Nog steeds geloofde hij amper wat er in stond. Het was aan Cheryl gericht en.. Het ging over een verloofde. Wat het precies betekende, hij had geen idee. Alleen dat Cheryl blijkbaar een verloofde had. Een gegeven dat hem erg had doen schrikken, en hij wist ook niet echt wat hij er precies mee moest.

Dus er was maar één optie. Cheryl zoeken en om uitleg vragen. Hij was op gestaan, had random mensen aangesproken op de gang tot hij haar uiteindelijk had gevonden bij één van de greenhouses. Die was zo goed als leeg. Chester was met een glimlachje op haar af gestapt. ”Hé Cher”, Begroette hij haar, niet zo vrolijk als anders. Toch gaf hij haar een knuffel, even welgemeend als anders. ”Ik moet jou eigenlijk iets vragen, maar ik weet niet of je er heel erg blij mee gaat zijn”, Begon hij, een beetje awkward. Hij haalde diep adem en keek haar toen serieus aan. ”Heb jij echt een verloofde?”

&Cheryl
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheryl Carve
Cheryl Carve
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 658
IC posts : 258

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: I'm not into that.

When confrontation is necessary  Empty
BerichtOnderwerp: Re: When confrontation is necessary When confrontation is necessary  Icon_minitimedi jan 03, 2017 8:54 am

‘Oké, dus het doet zeer aan je oren als je hem uit de potgrond haalt en… zit stil! Boos zijnde keek Cheryl naar de schuddende plant. ‘Hoe moet ik geconcentreerd aan het werk gaan als jij de hele tijd heen en weer beweegt?’ Ze kalmeerde zichzelf maar gauw. Mensen die langs zouden komen zouden haar anders gestoord vinden. Als ze dat al niet vonden van haar uiterlijk. Ze begon wallen te krijgen onder haar eigen en ook wel lichte kringetjes. Dat kwam omdat ze elke nacht wakker werd of soms zelfs hele nachten gewoon niet kon slapen. Ook deden haar blauwe plekken vreselijk veel zeer en vermoedde ze dat er een kneuzing was hier en daar, maar ze durfde er niet meer naar de Hospital Wing te gaan. No way. Haar oog was eerst ook gekneusd geweest, maar gelukkig was die kneuzing al zo goed als weggetrokken toen ze weer terug naar Hogwarts ging. Anders moest ze nog meer liegen tegen de rest. Claire had gelukkig nog steeds niets in de gaten en daar was ze blij mee. Of nou ja. Ze had in de gaten dat Cheryl ‘minder’ goed sliep, maar dat was het dan ook. De Gryffindor keek op toen ze de deuren van de Greenhouses open hoorde gaan en keek verbaasd op toen ze Chester zag. Voordat ze zichzelf onder controle kreeg, begon ze al te glimlachen, maar haar glimlach vervaagde toen hij haar ten eerste niet zo vrolijk als anders begroette en ten tweede zijn opmerking maakte. Nu pas zag ze een verkreukeld briefje in zijn hand en de angst sloeg toe. Toen hij naar Stilio vroeg, keek ze hem een paar seconden aan alsof heel de wereld stopte met draaien. Daarna welden er tranen in haar ogen op en was het eerste wat ze deed in huilen uitbarsten. Ze deed een stap naar voren, sloeg haar armen om zijn middel heen en drukte haar hoofd tegen zijn borstkas. Zo stond ze zeker een minuut voordat ze dwong zichzelf te kalmeren, naar adem hapte en van hem weg stapte. Ze wreef door haar ogen en keek hem daarna aan. ‘Ik kan je alles uitleggen,’ snikte ze tegen hem. ‘Het is namelijk niet wat je denkt. Maar ik denk dat je wel het beste even kan gaan zitten.’ Zijzelf pakte ook één of andere oude stoel erbij en ging zitten terwijl ze wachtte tot Chester hetzelfde had gedaan. ‘Mijn moeder heeft in Slytherin gezeten en mijn vader in Gryffindor. Mijn moeder is één grote hielenlikker van de Royals en vindt het verschrikkelijk dat ik in Gryffindor zit. Dat is volgens haar een schande. En dus heeft ze me uitgehuwelijkt aan Stilio, een Slytherin.’ Ze dwong zichzelf om door te praten en niet te stoppen, want dan zou ze weer een hysterische huilbui krijgen en wist ze eerlijk gezegd niet of ze er ooit nog uit zou komen. ‘Stilio heeft vroeger op Hogwarts gezeten en is daar succesvol afgestudeerd. En hoewel ik het altijd een vreselijk idee vond, vond ik hem in het begin wel aardig en hadden we daadwerkelijk ook een relatie. Maar toen…’ Ze brak af, deed haar handen voor haar ogen en begon weer te huilen. ‘Je gaat me echt haten,’ bracht ze huilend uit. ‘Je gaat me echt zo hard haten. Ik ga je verliezen. Dat weet ik zeker!’
Terug naar boven Ga naar beneden
When confrontation is necessary
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: hogwarts grounds :: the greenhouses-
Ga naar: