IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Winter's call KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Winter's call

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Isla Monte
Isla Monte
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 141
IC posts : 54

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: One finds limits by pushing them

Winter's call Empty
BerichtOnderwerp: Winter's call Winter's call Icon_minitimema dec 19, 2016 3:26 pm

Haar boeken lagen in haar armen geklemd en met een zucht keek Isla de common room rond. De bruine kijkers gleden van het ene na het andere persoon, net zoals het in de bibliotheek ook al had gedaan. De examens die op komst waren zorgde voor intense drukte op de plekken die de rest van het jaar haar stilte zones waren. Isla stapte verder de kamer binnen, na een halve minuut gescand te hebben kon ze concluderen dat de plek die het minste personal space opofferde de lege plek naast de head boy was. Iedereen kende hem wel, Frederick Windsor, een jongen met een koninklijke uitstraling. Die wel bij hem leek te passen aangezien het gerucht ging dat hij daadwerkelijk een royale afkomst had. Isla schoof de stoel naar achter en ging rustig zitten, voor haar gevoel zat ze haast bij hem op schoot, maar gelukkig zat er nog wel iets van afstand tussen. "Hay," mompelde ze lichtelijk ongemakkelijk waarna ze glimlachte en haar boeken op het tafeltje plofte. Ze probeerde te kijken waar hij mee bezig was, ze zaten immers in hetzelfde jaar. Zelf probeerde ze verder te gaan met kruidenkunde, daar waar de andere vreemde jongen haar gisteravond in gestoord had. Isla beet op haar lip terwijl ze de pagina's van het dikke boek probeerde te lezen, maar ze kon lastig uit haar hoofd krijgen dat de situatie haar toch best wel veel ongemak bezorgde.
< Frederick Windsor eerste post
Terug naar boven Ga naar beneden
Frederick Windsor
Frederick Windsor
Gryffindor Head Boy







Gryffindor Head Boy

Aantal berichten : 87
IC posts : 70

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: We only fuck if you match my aesthetic

Winter's call Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winter's call Winter's call Icon_minitimema dec 19, 2016 10:24 pm


Examens. Belachelijk. Welke kroonprins moest nu ooit in zijn leven examens doen? Alsof ze niet konden zien dat hij de meeste dingen al onder de knie had. Hij had een heleboel leerstof gewoon al bij hem thuis geleerd, in de privé lessen van prof. Dougherty. En nu moest hij al die dingen opnieuw leren. En er een examen over maken. Dit kon echt niet hoor. Maar zijn vader had voet bij stuk gehouden, geen gehoor gegeven aan de klachten van zijn zoon. Die examens, die moest hij maken. En beter zou hij er voor slagen ook.

Dus voor het eerst in zijn hele leven zat hij met zijn neus in de boeken, te studeren. Hij schrok dan ook best toen iemand ineens de stoel naast de zijne weg trok. "Hay," Mompelde een blondharige chick, die naast hem kwam zitten. Het boek dat ze op tafel legde, was nog dikker dan het zijne. ”Jezus, welk vak is dat?” Vroeg hij, hoewel hij wist dat hij haar beter niet zou storen. Maar momenteel greep hij elke kans op een beetje afleiding met beide handen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isla Monte
Isla Monte
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 141
IC posts : 54

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: One finds limits by pushing them

Winter's call Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winter's call Winter's call Icon_minitimema dec 19, 2016 11:05 pm

Ze had de eerste zin nog niet gelezen voordat de jongen haar aansprak. Maar ja, wat kon je ook verwachten. Er lag letterlijk zo'n halve meter aan afstand tussen hen, dat kon je ook vrij moeilijk negeren. Frederick Windsor, praktisch de enige naam die Isla van de gryffindor's kende, uitte zijn verbazing over de dikte van het boek dat voor haar lag. "Kruidenkunde," Isla kon haar lach niet onderdrukken. Ze was blij dat ze niet de enige was die medelijden had met haarzelf. "En het is vreselijk, kan ik je vertellen. Althans, de theorie." Ze meende het, praktijk was nog best leuk, Isla's moeder had groene vingers en ze waren dan ook vaak in de tuin te vinden. Isla keek de knappe jonge man naast haar aan en richtte haar aandacht vervolgens op zijn boek. "Wat moet jij doen dan?" Vroeg ze nieuwsgierig. Ze was allang blij dat ze even niet met haar neus in de boeken hoefde te zitten. Want dat had ze natuurlijk al de hele middag gedaan.. kuch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frederick Windsor
Frederick Windsor
Gryffindor Head Boy







Gryffindor Head Boy

Aantal berichten : 87
IC posts : 70

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: We only fuck if you match my aesthetic

Winter's call Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winter's call Winter's call Icon_minitimedi dec 20, 2016 1:18 am


Als hij eenmaal koning was, zou hij examens afschaffen. Per direct. Hij vroeg zich af of zijn vader ooit examens had moeten maken. Of zijn opa, die nu koning was. Waarschijnlijk niet, anders hadden ze dat nu wel al gefixt, toch? Op de dag dat hij koning werd, ging hij het allemaal verbieden, en dan zouden ze die dag als officiële Fred-feestdag benoemen. Elk jaar een groot feestje omdat er geen examens zijn en dat allemaal dankzij hem. Hij wist nu al dat zijn onderdanen van hem zouden gaan houden, ghehe.

Maar eerst moesten ze zich dus doorheen die boeken worstelen. Boeken waar je zowaar een moord mee kon plegen, liet je hem maar hard genoeg aankomen op het hoofd van desbetreffende persoon. "Kruidenkunde," Was 't blijkbaar. "En het is vreselijk, kan ik je vertellen. Althans, de theorie." Vertelde ze. Hij keek even met ongelovige ogen naar de omvang van het ding. ”Wat valt er in godsnaam allemaal over kruidenkunde te vertellen dat ze er zo’n ding mee kunnen vullen?” Vroeg hij.

Frederick snapte er helemaal niks meer van. Verloren schaap. "Wat moet jij doen dan?" Vroeg ze, en hij klapte het boek dicht. ”Alchemy, natuurlijk”, Grinnikte hij. Niet alleen een van zijn favoriete vakken, maar ook gegeven door by far zijn favoriete leerkracht. Al haar lessen waren echt lit. ”Ik snap niet dat jullie dit elk jaar overleven hoor”, Merkte hij toen op. Het waren zijn eerste echte examens, terwijl zij natuurlijk al vaker examens had moeten doen, had hij zich laten vertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isla Monte
Isla Monte
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 141
IC posts : 54

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: One finds limits by pushing them

Winter's call Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winter's call Winter's call Icon_minitimedi dec 20, 2016 4:23 pm

De warmte van de commonroom lieten de kaken van Isla gloeien, een soort rozige gloed had zich op haar van nature wat bollere wangen gevormd. Haar hoofd rustte op de palm van haar slanke hand en haar andere hand wreef nogal liefkozend over de kaft van het boek. "Kruidenkunde gaat eigenlijk over alle magische planten die er op deze aarde te vinden zijn." Legde ze met een glimlach uit. "Als je, je daar een voorstelling bij kunt maken, zijn dat er nogal wat." Noorwegen, het land waar ze vandaan kwam, zat vol met deze planten; het verklaarde dat ze er al een hoop van kende. "Gaaf," mompelde Isla toen de jongen vertelde welk vak hij aan het bestuderen was. Alchemy was een vak dat haar ook had geïnteresseerd, maar omdat haar liefde bij de natuur en zijn dieren lag, was het al gauw uitgesloten dat ze naast de basisvakken voor Alchemy zou kiezen. De volgende opmerking wekte nieuwsgierigheid op bij Isla. Ze wist dat Frederick Windsor een jongen was die later op Hogwarts was gekomen, maar hoe hij daarvoor les had gehad; had ze nooit geweten. "Ik ook niet," mompelde ze eerlijk "hoe ging het er bij jou aan toe dan?" Vervolgde ze haar zin. Nadat de vraag over haar lippen was gerold realiseerde ze zich dat ze zich niet had voorgesteld. "Ik ben Isla, trouwens."
Terug naar boven Ga naar beneden
Frederick Windsor
Frederick Windsor
Gryffindor Head Boy







Gryffindor Head Boy

Aantal berichten : 87
IC posts : 70

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: We only fuck if you match my aesthetic

Winter's call Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winter's call Winter's call Icon_minitimedi dec 20, 2016 9:31 pm


Het zag er wel naar uit dat de chick even blij was met haar vak als hij met het zijne. Iets wat hij niet snapte. Het zijne was minder dik, dus daar zou je toch net een voorkeur moeten voor hebben? Tenzij zij half Ravenclaw was en graag dikke boeken bestudeerde, dat kon natuurlijk ook. "Kruidenkunde gaat eigenlijk over alle magische planten die er op deze aarde te vinden zijn." Vertelde ze hem. "Als je, je daar een voorstelling bij kunt maken, zijn dat er nogal wat." Vervolgde ze. Hij probeerde zich het voor te stellen, eerlijk waar. Hij maakte er zelfs een vergelijking van aan hoeveel geld hij op zijn rekening had staan. Dat was ook heel erg veel. ”Ja, dan kan ik het snappen”, Zei hij, tevreden om zichzelf.

Nu goed, met al dat geld was hij niet veel als hij deze examen periode niet overleefde. Dus misschien had zij wat survival tips voor hem. "Ik ook niet," Bekende ze echter. "hoe ging het er bij jou aan toe dan?" Vroeg ze toen nieuwsgierig. "Ik ben Isla, trouwens." Voegde ze er nog aan toe. ”Ah, coole naam”, Grijnsde hij. ”Ik ben Frederick, Fred for short”, Stelde hij zichzelf toen voor. ”En ja, ik ben tot vorig jaar gewoon homeschooled. Dus ik had iets dat permanente evaluatie werd genoemd, geen examens; als er iets slecht ging, werd dat meteen verholpen”, Zei hij schouderophalend. Het was wel chiller, vond hij dan, ook gewoon de hele dag thuis kunnen chillen, ook al werd hij vaak gepusht om hard te werken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isla Monte
Isla Monte
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 141
IC posts : 54

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: One finds limits by pushing them

Winter's call Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winter's call Winter's call Icon_minitimevr dec 23, 2016 11:45 am

Het blonde meisje vond het grappig om te zien als de jongen zo diep nadacht. Heel lastig was de link in haar ogen niet te leggen, maar goed, dat gold voor iedereen anders. Isla schoof haar boek een stukje van zich vandaan, ze had het studeren al weer opgegeven en richtte nu haar volledige aandacht op Frederick. De tovenaar complimenteerde haar naam en met een glimlachje keek ze hem aan. “Bedankt!” Was haar korte, maar oprechte antwoord. De jongen ging verder door te antwoorden op haar eerder gestelde vraag. Frederick, of Fred, had dus altijd thuis les gekregen en nooit echt examens gehad. Interessant was het zeker. “Hm, dan moeten deze tentamens geen pretje voor je zijn.” Grijnsde ze terwijl ze een pruillipje trok als teken van medelijden. “Maar dat klonk wel prettiger dan deze stress, waarom ben je naar Hogwarts gekomen als ik vragen mag?” Isla bond haar haren achter haar hoofd met een elastiekje, maar bleef hem aandachtig aankeken. De jonge headboy bleek interessanter dan ze in eerste instantie had gedacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frederick Windsor
Frederick Windsor
Gryffindor Head Boy







Gryffindor Head Boy

Aantal berichten : 87
IC posts : 70

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: We only fuck if you match my aesthetic

Winter's call Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winter's call Winter's call Icon_minitimevr dec 23, 2016 8:06 pm


Goed, dit was dus echt studie ontwijkend gedrag. Hij wist niet dat hij daar aan leed, maar hij leerde wel af en toe eens iets bij over zichzelf. Niet altijd iets positiefs, zoals nu dus, maar dat nam hij er maar bij. Besides, het kennismakende gesprekje met iemand uit zijn afdeling was ook niet mis. Hoe meer hij er begon te kennen, hoe meer voordelen er uit te halen waren. Toch als headboy, als hij Alison mocht geloven. Al moest hij deze examenperiode eerst zien te overleven. Een dode headboy functioneerde namelijk niet echt. Niet dat hij dat anders deed, maar dat waren dan weer details, en daar deed hij over het algemeen niet aan mee.

“Hm, dan moeten deze tentamens geen pretje voor je zijn.” Grijnsde ze. “Maar dat klonk wel prettiger dan deze stress, waarom ben je naar Hogwarts gekomen als ik vragen mag?” Vroeg ze vervolgens. Fred wreef even over zijn nek. Gevoelig onderwerp. Hij leunde achterover op zijn stoel. ”Omdat mijn prof is overleden”, Zei hij toen maar, een korte uitleg, maar meer wou hij er niet over kwijt. ”Het was een goeie man maar vooral een excellente wizard”, Knikte hij toen met een glimlachje. ”Hij heeft mijn vader zelfs nog les gegeven, en assisteerde al aan het hof sinds hij net afgestudeerd was”, Vervolgde hij. Misschien hemelde hij hem nu onnodig op, maar hij had enorm respect gekregen voor de man. In tegenstelling tot heel wat andere bedienden en bezoekers die hij zoal over de vloer kreeg, was hij toch de enige geweest die hem oprecht had kunnen interesseren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isla Monte
Isla Monte
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 141
IC posts : 54

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: One finds limits by pushing them

Winter's call Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winter's call Winter's call Icon_minitimewo jan 04, 2017 6:40 pm

"Het spijt me dat te horen," antwoorde Isla direct. Ze had geen gevoelige snaar willen raken en was dan ook blij dat Frederick het gesprek luchtig leek te houden. Isla vond het ergens leuk om echt iets oprechts te zien in de ogen van deze jongen. Hij leek altijd een soort charme en karakter te hebben naar iedereen maar Isla kon zich wel afvragen hoe echt dat was. Maar, het was niet haar pakkie aan, ze hadden immers een casual gesprek. Niks meer en niks minder. "Hij klinkt als een goede man," glimlachte ze vriendelijk. 'Aan het hof' bevestigde echter wel haar eerdere gevoel over zijn royal roots. Interessant. "Mag ik vragen hoe jou royale achtergrond precies in elkaar zit?" Isla besloot maar gewoon met de deur in huis te vallen en de duidelijkheid te vragen die ze graag had willen hebben; aan hem de keus om er dieper op in te gaan of niet. Je kon alles zeggen, maar ze had het in ieder geval geprobeerd niet waar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Frederick Windsor
Frederick Windsor
Gryffindor Head Boy







Gryffindor Head Boy

Aantal berichten : 87
IC posts : 70

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: We only fuck if you match my aesthetic

Winter's call Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winter's call Winter's call Icon_minitimema jan 09, 2017 6:01 pm


De dood van zijn prof was wel hard aan gekomen. Vooral omdat hij, naast zijn gewone opleiding, hem ook veel meer had bij gebracht dan alleen dat. Veel waarden en eigenlijk zijn hele manier van denken, had de man beïnvloedt van bij het begin. Samen met zijn ouders dan, en natuurlijk de rest van de royal family. "Het spijt me dat te horen," Zei Isla, en hij haalde glimlachend zijn schouders op. ”Het geeft niks, je kon het niet weten toch”, Stelde hij haar gerust. "Hij klinkt als een goede man," Concludeerde ze, waarop hij instemmend knikte. Daar had ze wel gelijk ja.

"Mag ik vragen hoe jou royale achtergrond precies in elkaar zit?" Vroeg ze ineens, een vraag die hij wel had kunnen verwachten, al kwam hij wel uit het niets nu. Met een brede grijns knikte hij. Time to shine. Hij boog zich opzij, rommelde even in zijn tas en nam zijn stamboom weer. Hij kon het gewoon niet laten. ”Kijk”, Zei hij, duidde toen de namen van het huidige koningspaar aan. ”King William en Queen Catherine zijn mijn grootouders”, Hij liet zijn vinger één lijntje naar beneden glijden, naar de namen van George en Henry. ”Kroonprins George is mijn vader, dus ik ben in lijn de tweede troonopvolger momenteel”, Vertelde hij, waarbij hij nu op zijn eigen naam tikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isla Monte
Isla Monte
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 141
IC posts : 54

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: One finds limits by pushing them

Winter's call Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winter's call Winter's call Icon_minitimema jan 09, 2017 8:23 pm

Of Isla het een beetje raar vond dat de jongen schijnbaar een stamboom van zijn familie met zich meedroeg? Misschien wel, maar ze was momenteel te druk met interesse tonen om er verder aandacht aan te schenken waardoor ze het voor een kort moment negeerde. Ze knikte langzaam toen hij zijn vinger over de verschillende namen liet gaan en glimlachte toen hij de namen uitsprak. Die royale namen waren toch altijd wel iets moois, het had een soort flair over zich heen hangen die iedereen leek te intrigeren. "Voel je niet een soort last op je schouders daardoor?" Vroeg ze. Isla kon zich niet voorstellen dat zij potentieel heel Noorwegen op haar verantwoordelijkheid moest laten berusten en vond het dan ook een gek idee dat Frederick dat misschien zou overkomen met een ander land. "Het lijkt bij een behoorlijk lastige klus." Vervolgde ze terwijl ze begaand naar hem keek, ze was benieuwd hoe hij over dacht. Maar hij had wel een nodige dosis zelfzekerheid, dus misschien ging het hem juist goed af en ging hij juist heel lekker op dat idee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frederick Windsor
Frederick Windsor
Gryffindor Head Boy







Gryffindor Head Boy

Aantal berichten : 87
IC posts : 70

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: We only fuck if you match my aesthetic

Winter's call Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winter's call Winter's call Icon_minitimevr jan 27, 2017 12:44 am


Men zou gaan denken dat hij wel geleerd had om niet op het eerste het beste moment zijn stamboom boven te halen. Chloë had hem namelijk nogal direct duidelijk gemaakt hoe ze er niet gediend van was. Maar hé, hij was wel nog altijd kroonprins, right? Als hij zijn stamboom wou laten zien, dan deed hij dat gewoon. Plus, het was gewoon handig. Hij kon nu tenminste duidelijk laten zien wiens zoon en kleinzoon hij was. En in tegenstelling tot Chloë, leek Isla het geen probleem te vinden dat hij met een stamboom in zijn tas rond liep. 1-0 voor Fred maar weer.

"Voel je niet een soort last op je schouders daardoor?" Klonk haar vraag. "Het lijkt bij een behoorlijk lastige klus." Vervolgde ze. De jongen glimlachte nonchalant en rolde de stamboom weer op. "Momenteel is het nog niet echt zo heel lastig, ik moet nog geen super belangrijke beslissingen maken ofzo", Verklaarde hij. "Verder ben ik het hof en al zijn regeltjes gewend, ik ben er mee op gegroeid", Vervolgde hij schouderophalend. "Dus het is voor mij niet echt zwaar, het is mijn manier van leven", De jongen grinnikte even. "Ik vind mijn weg vinden hier, tussen ehm.. Het volk-", Zei hij, vermeed net op tijd het woord plebs, "een zwaardere klus dan prins zijn."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









Winter's call Empty
BerichtOnderwerp: Re: Winter's call Winter's call Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
Winter's call
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1
Soortgelijke onderwerpen
-
» They call it a vixen
» Don't Call it a Party, cause it Never Stops

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: Hogwarts :: common rooms :: gryffindor-
Ga naar: