IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Million Reasons KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Million Reasons

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Annabel Divine
Annabel Divine
Professor







Professor

Aantal berichten : 38
IC posts : 23

Hogwarts ID
Schooljaar: Teacher
Leeftijd: 32
Partner: Yo, he ain't messing with no average chick, pop, pop

Million Reasons Empty
BerichtOnderwerp: Million Reasons Million Reasons Icon_minitimeza dec 10, 2016 1:41 am

+ Olivia Romano, Laila Ryder <3

Million Reasons Tumblr_nokec46opi1rtup1qo1_500

Annabel keek de dames voor zich aan. Het waren allemaal knappe, jonge, getalenteerde dames, met een prachtige stem. Olivia Romano, een cheerfull vrolijk meisje uit Hufflepuff, Laila Ryder, een onzekere maar prachtige queen uit Slytherin, zowaar dé queen van Slytherin. Ze zaten allemaal voor haar en daarvan moest Annabel glimlachen. “Goed, als het goed is hebben jullie allemaal het stukje voorbereid dat ik jullie heb gestuurd” zei Annabel met een zachte glimlach. Haar kelder had ze veranderd in een muziek walhalla en ze stak haar hand uit naar de piano. “Miss Romano, als u zo vriendelijk wilt zijn?” zei ze met een lieve lach en ging op de plek zitten waar de meisjes zojuist waren opgestaan. This was going to be fun!
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia Romano
Olivia Romano
Hufflepuff Head Girl







Hufflepuff Head Girl

Aantal berichten : 507
IC posts : 86

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: ☾ moonlight bae ☽

Million Reasons Empty
BerichtOnderwerp: Re: Million Reasons Million Reasons Icon_minitimeza dec 10, 2016 1:59 am

Million Reasons Tumblr_nt7gfvdbiR1tg72yro1_500

Olivia knikte en glimlachte naar Annabel, die haar de piano toewees. “Wil je mee?” vroeg ze aan Laila en deze knikte. Ze pakte de hand van Laila beet en samen liepen ze naar de piano. “Je kan het wel” zei ze zachtjes tegen Laila en gaf haar een dikke knuffel. Olivia nam plaats achter de piano en begon de toetsen aan te slaan. Ze sloot haar ogen, liet de zware klanken van de piano door haar heen vloeien. “You’re giving me a million reasons to let you go, you’re giving me a million reasons to quit the show, you’re giving me a million reasons, give me a million reasons, givin’ me a million reasons, about a million reasons” zong Olivia zachtjes en breekbaar, maar verharde haar stem naar een hogere octaaf, liet haar stem zwaarder klinken “If I had a highway I would run through the hills, if you could find a dry way, I’d forever be still, but you’re giving me a million reasons, give me a million reasons, givin’ me a million reasons, about a million reasons.” Ze opende haar ogen weer, keek naar boven, naar de sterrenhemel die door het magische plafond van Annabel haar huis door scheen. “I bow down to pray, I try to make the worst seem better, Lord show me the way, to cut through all his worn out leather. I’ve got a hundred million reasons to walk away, but baby, I just need one good one to stay.” Ze keek Laila aan, knikte naar haar, als teken van steun.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila Ryder
Laila Ryder
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 319
IC posts : 113

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡

Million Reasons Empty
BerichtOnderwerp: Re: Million Reasons Million Reasons Icon_minitimeza dec 10, 2016 2:18 am

Million Reasons Tumblr_nt7qkdviwk1tn1vxgo1_500

Zodra ze op de piano afliep met Olivia, stopte haar hart bijna in haar keel. Ze vond het doodeng om voor twee mensen te moeten zingen. Niemand wist dat Laila kon zingen, zelfs haar vrienden niet, simpelweg omdat het haar nooit relevant leek. Maar nadat Annabel haar in de bibliotheek had horen zingen, kon ze hier moeilijk onder uit komen. Voor één keertje was het vast niet erg. Toch waren er zenuwen opgekomen. Maar zodra ze met Olivia achter de piano was gaan zitten, waren de zenuwen weggegaan. Ze sloot haar ogen, zodat ze Olivia haar woorden door haar door kon laten dringen. Zodra Olivia gestopt was, ging zij verder: “Head stuck in a cycle, I look off and I stare. It’s like that I’ve stopped breathing, but completely aware. ‘Cause you’ve givin me a million reasons, give me a million reasons, giving me a million reasons, about a million reasons. And if you say something that you might even mean, it’s hard to even fathom which parts I should believe. ‘Cause you’ve given me a million reasons, give me a million reasons, givin’ me a million reasons, about a million reasons. I bow down to pray, I try to make the worst seem better. Lord, show me the way to cut through all his worn out leather. I’ve got a hundred million reasons to walk awy, but baby, I just need one good one to stay.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









Million Reasons Empty
BerichtOnderwerp: Re: Million Reasons Million Reasons Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
Million Reasons
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1
Soortgelijke onderwerpen
-
» [open ]Skipping lessons with reasons
» You would not believe your eyes if ten million fireflies lit up the world as I fell asleep.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: Hogsmeade-
Ga naar: