IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Where's my stache?    [+ Gunner] - Pagina 2 KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Where's my stache? [+ Gunner]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Gunner Jäger
Gunner Jäger
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 149
IC posts : 80

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 18
Partner: You got two black eyes from loving too hard

Where's my stache?    [+ Gunner] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where's my stache? [+ Gunner] Where's my stache?    [+ Gunner] - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 13, 2016 11:34 pm

The bottom is not the lowest we get
Hij zag hoe een schuldige blik plaatsvond op haar gelaat nadat hij vrijwel meteen zijn spieren had aangespannen na haar vraag of ze wat meer over hem mocht weten ;waardoor zijn gedachtes meteen naar zijn verleden waren gegaan aangezien ze hem ook al aardig wat had verteld over haar thuissituatie. Hij glimlachte lief naar der toen ze zei dat ze het hem niet ongemakkelijk had willen maken en hij niets zou hoeven te vertellen als hij dit niet fijn vond, ook niet als het op een anders tijdstip was. “Ik wil het echt wel vertellen en ik voel me echt niet geforceerd of iets dergelijks, maar gewoon liever niet nu,” zei hij met een lieve glimlach naar haar. Misschien was het wel beter als hij een keer zijn hart zou luchten bij iemand aangezien hij zelfs zijn moeder nooit had verteld wat zijn vader hem allemaal had aangedaan. Ze wist wel een deel van het verhaal, maar dan een grotendeels gelogen versie die uit zijn vaders mond kwam. Een glimlachje kroop langs zijn lippen omhoog toen hij een zacht kneepje in zijn hand voelde en beantwoordde deze door haar hand wat steviger vast te pakken met de zijne. Inmiddels was hij al weer een stuk ontspannener nu hij ervan verzekerd was dat hij niet zijn hele levensverhaal eruit moest gaan gooien. Hij grinnikte toen ze opmerkte dat hij vast wel meer was dan alleen maar een jongen die af en toe een joint rookte. Met een bedenkelijk geluid liet hij zijn hoofd tegen de hare op zijn schouder aanleunen. “Nou ik ben Duits, maar dat wist je al,” begon hij grinnikend. “Ik heb al sinds ik heel klein was diabetes, dus veel snoepen zit er niet in voor mij,” vervolgde hij en moest goed nadenken over de vraag wat hij zou willen doen als hij van hogwarts af zou komen. Hij had eigenlijk werkelijk waar nog geen idee. “Maar ik weet eigenlijk nog niet wat ik zou willen gaan doen als ik slaag, ik ben nergens écht goed in weet je, het is allemaal even erg dus ja,” verklaarde hij met een zucht en keek de badkamers rond terwijl hij nadacht over wat hij nog meer kon zeggen. Nog voordat hij ergens op kon komen vielen zijn ogen op een grote fles staan met badschuim erin aan zijn linkerzijde. “Wacht,” zei hij en stond op om naar de fles toe te lopen en die op te tillen met een grijns. Een bad met bubbels was gewoon altijd beter. Gunner liep naar haar toe en spoot gewoon zonder na te denken een hele hoeveelheid in het bad. Misschien dat ze straks onderhand zouden verzuipen in de hoeveelheid schuim zou ontstaan, maar dat zagen ze dan wel weer. Hij deed net alsof hij de fles op de grond wilde neerzetten achter haar, maar in plaats daarvan gaf hij der plotseling een duw in der rug in de hoop dat ze in het water zou vallen omdat het onverwachts zou komen. Met een brede speelse grijns keek hij haar aan toen hij zag hoe ze even kopje onderging in het waarschijnlijke zalig aanvoelende water. “En natuurlijk hou ik ook van mooie Franse meisjes met natte haren,” voegde hij nog toe aan zijn lijst met interesses. “Zoals jij,”
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosé Balmain
Rosé Balmain
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 94
IC posts : 50

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: I've just been to numb to understand, I'm just a victim of the weapon in my hand

Where's my stache?    [+ Gunner] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where's my stache? [+ Gunner] Where's my stache?    [+ Gunner] - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 14, 2016 12:03 am

Rosé gaf hem een begrijpend knikje en streek hem over zijn hand. “Vertel het maar wanneer jij het wilt, lieve schat, het heeft geen haast” zei ze lief en ze gaf hem een lief glimlachje “Voorlopig zitten we nog wel op dit kasteel, minstens tot juli.” Een plagerig grijnsje gleed over haar gezicht, toen ze hem plagend in zijn zij prikte, hopelijk zodat de spanning die in de lucht hing van zijn schouders zou glijden. Rosé wilde dat hij zich op zijn gemak bij haar voelde en niet dat Gunner het gevoel had dat hij dingen moest bij haar, want dat was absoluut niet zo. Hij was zo lief, en Rosé wilde hem echt niet de indruk geven dat ze daar ook maar een enkele vorm van misbruik van zou maken, want daar vond ze hem veel te lief voor. Rosé voelde hoe Gunner zijn hoofd tegen het hare legde, en ze sloot high en tevreden eventjes haar hoofd, drukte haar hoofd zachtjes wat dichter tegen het zijne aan. Terwijl ze haar ogen gesloten had, luisterde ze geïnteresseerd naar wat hij allemaal te vertellen had. “Bist du Deutsch?” zei ze toen nep-verschrikt en giechelde zachtjes “Das hatte ich noch nicht bemerkt!” Ze kneep nog een keer zachtjes in zijn hand. “Ik zal je een geheim verklappen, ik ben Frans.” Maar zodra Gunner weer verder ging luisterde ze weer serieus en geïnteresseerd naar hem. Hij vertelde haar dat hij diabetes had en dat hij dus niet heel veel mocht snoepen. Mmm, dat was wel heel erg Mischief managed voor hem. Rosé ging er vanuit dat hij nu wel wist hoe hij er mee moest leven, omdat hij natuurlijk wat ouder was nu, maar dat moest vast een struggle zijn geweest. In haar hoofd maakte Rosé een aantekening: als hij jarig was, eventjes overleggen of dat ze wel een reusachtige taart voor hem mocht bakken! En anders zou ze gewoon wat anders verzinnen, dat kwam vast wel goed. Toen hij begon over zijn toekomstperspectief kwam ze iets overeind en keek hem aan. “Maar dat je in jouw ogen nergens goed in bent, betekent toch niet dat je geen dromen kan hebben?” zei ze toen zachtjes en keek hem met een onschuldig glimlachje aan “Dat hou je jezelf alleen maar voor hoor, dat je nergens goed in bent. Ik kan nu al honderd dingen opnoemen.” Ze knikte bevestigend, want dat was echt zo. Rosé registreerde dat hij aan het rondkijken was, alsof hij op zoek was naar iets. Ze fronste haar wenkbrauwen: wat was hij van plan? “Wacht” zei Gunner opeens en Rosé volgde hem met zijn ogen. Hij kwam met een enorme fles badschuim terug. Lachend keek ze toe hoe hij het bad vulde en stak haar hand uit, zodat het badschuim over haar vingers kon lopen. “Ik ben benieuwd wat het gaat doen als het ook magisch is” bekende Rosé. Gunner was achter haar bezig en ze wilde zich net naar hem omdraaien, totdat ze een paar handen in haar rug voelde en er een luide gil van haar kant volgde. Binnen een fractie van een seconde voelde ze het warme water haar lichaam omsluiten. Ze zakte eventjes door naar de bodem, en zette zich weer af tegen de grond, zodat ze weer omhoog kwam. Gracieus kwam ze weer bovenwater, en ging met haar handen door haar haren, zodat dit weer een beetje normaal zag. Lachend keek ze hem aan. “Jij hè, ik krijg jou nog wel!” lachte ze vrolijk. Toen hij echter zijn opmerking maakte voelde Rosé haar wangen rood worden en keek ze een beetje verlegen naar hem. “Weet je” zei Rosé toen en keek hem aan “Ik weet toevallig dat die knappe Franse meisjes heel graag gered worden door knappe Duitse jongens.” Er was eventjes een stilte. “Zoals jij.” Ze gaf hem een knipoog en deed net alsof dat ze stikte. Dramatisch en gracieus liet ze zichzelf achterover in het water vallen, dat haar val brak. Ze liet zich meevoeren met het water, terwijl ze met haar ogen naar het plafond keek, wachtend tot ze “gered zou worden”.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gunner Jäger
Gunner Jäger
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 149
IC posts : 80

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 18
Partner: You got two black eyes from loving too hard

Where's my stache?    [+ Gunner] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where's my stache? [+ Gunner] Where's my stache?    [+ Gunner] - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 24, 2016 11:54 pm

The bottom is not the lowest we get
Een zwak lief glimlachje sierde zijn lippen toen ze hem vertelde dat hij het maar moest zeggen als hij wat wilde vertellen over zijn verleden, ze hadden immers nog tot juli op deze school. Tijd zat dus. Hij grinnikte geamuseerd toen hij ineens een prikje in zijn zij voelde waardoor hij lichtjes opsprong, maar niet zo erg dat hij voorover in het water zou vallen. “Zal ik doen Roosje,” merkte hij nog op over haar statement voordat hij zijn hoofd tegen de hare aanlegde en er een tevreden zuchtje zijn longen ontsnapte. Kort sloot hij dromerig zijn ogen voordat hij enkele dingen over zichzelf begon te vertellen, waaronder dat hij Duits was. Iets wat ze natuurlijk overduidelijk al wist, wat ze ook liet blijken uit der antwoord daarop. Geamuseerd lachte hij en gaf der een speels duwtje om vervolgens nog harder te lachen om haar prachtige Duitse zinnen. “Scheiße, serieus?” grinnikte hij, “Ik dacht echt dat je Pools was hoor,” plaagde hij speels terug. Hij probeerde het maar niet in het Frans aangezien hij niet eens zijn zinnen zogenoemd kon ‘verfransen’. Aka het zou dus zwaar onbegrijpelijk worden als hij überhaupt een poging zou doen tot. >>>>>>>>. Nadat zijn ogen op waren geland op een fles badschuim en hij deze onderhand had leeg gekieperd in het grote bad voor hen had hij stiekem Rosé een duwtje gegeven waardoor het warme water haar lichaam had omhuld en ze dus helemaal nat was. Natuurlijk had hij gebruik gemaakt van de situatie en had nog een bepaalde interesse aan zijn lijstje toegevoegd, best wel smooth vond hij zelf maar hij meende het wel. Een brede glimlach ontstond op zijn gezicht toen hij zag hoe Rosé een verlegen blik kreeg en haar wangen een tint roder werden nadat hij zijn opmerking had gemaakt, wat er overigens wel schattig uitzag. Een echte blos was een keer wat anders dan altijd de neppe blosjes die met make-up gecreëerd werden. Hij grinnikte toen ze zijn woorden onderhand precies herhaalde, maar daar haar eigen draai aan gaf, waarna ze zich achterover liet vallen in het water, wachtend op hem. Niet veel later sprong hij ook het warme zachte water in waardoor het schuim alle kanten op vloog, maar zorgde er wel voor dat hij niet kopje onder ging. Vervolgens zwom hij naar de verdrinkende Rosé toe en sloot zijn armen om haar lichaam heen om het knappe Franse meisje te redden. Hij hield tilde haar lichtjes op zodat in ieder geval haar hoofd boven water en het schuim was en keek der met een brede glimlach aan. “Zijn zo uw wensen vervuld, knap Frans meisje?” grinnikte hij terwijl hij de natte haren die op haar gezicht plakte wegstreek en der vervolgens met zijn lieve ogen aankeek. Hij moest toegeven dat het bad best diep was; hij kon hier nog staan maar iemand die de 165 niet bereikt had moest in ieder geval wat meer moeten doen om boven water te blijven. Het water waar ze in baadden was echter wel écht zalig en precies de goede tempratuur. Die prefects hadden in dat opzicht wel echt heerlijke privileges. Maar als je al zo makkelijk zonder een prefect te zijn in kon komen kon je het nou ook niet meer écht exclusief noemen. Nu maar hopen dat er toch niet toevallig nog iemand zou binnen komen wandelen waardoor ze erbij zouden zijn. “Ik denk dat ik trouwens wel weet wat ik van je terug wil, voor die joint,” begon hij met een zwak glimlachje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosé Balmain
Rosé Balmain
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 94
IC posts : 50

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: I've just been to numb to understand, I'm just a victim of the weapon in my hand

Where's my stache?    [+ Gunner] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where's my stache? [+ Gunner] Where's my stache?    [+ Gunner] - Pagina 2 Icon_minitimema dec 26, 2016 10:05 pm

De hele avond was er al een soort van sparkle tussen hen geweest, Rosé kon het voelen en het voelde fijn en vertrouwd. Ze had geen idee wat het betekende, maar zolang het goed voelde, kon het onmogelijk slecht zijn? Rosé had genoten van zijn aanwezigheid en zijn lichte aanrakingen – ze had geen idee of dit alleen door de weed kwam, maar zodra ze in het zwembad was gevallen hij haar het bad had ingegooid, had dit allemaal niet meer uitgemaakt. Zacht had ze gebloosd om zijn opmerking, ze was nog nooit een knap, Frans meisje genoemd. Jongens van zijn leeftijd waren vaak disrespectvol tegenover meisjes, maar bij Günner kreeg ze dat idee niet. Daarom had ze een plannetje. Rosé had zich achterover laten vallen, net alsof ze ging verdrinken. Natuurlijk deed ze dat niet echt, God, dat was bijna onmogelijk. Maar het was om hem een beetje uit te dagen, en zodra ze een plons in het water hoorde, wist ze dat het gelukt was. Zodra ze de handen van Gunner op haar huid voelde, ontstond er een glimlach op haar gezicht. Zoals een echt gentleman dat zou doen, werd ze door hem gered. Zachtjes werd ze door hem opgetild en Rosé glimlachte naar hem, hij zag dat hij hetzelfde deed en de natte haren uit haar gezicht streek. “Begint er op te lijken, knappe Duitse jongen, maar nog niet helemaal.” De blosjes waren nog steeds niet van haar gezicht weg en ze knipoogde naar hem. Het was even stil tussen hen toen Gunner opeens zei dat hij wel wist wat hij terug wilde voor de joint. Eventjes was Rosé stil toen ze hem aankeek met een onzekere blik in haar ogen. “Ik denk…” zei ze zachtjes “ik denk dat ik dat ook wel weet.” Rosé sloeg haar armen om zijn nek en haakte haar benen aan de achterkant van de zijne, zij kon namelijk niet staan in het bad. Hierdoor was haar hoofd nu iets boven die van Gunner. Haar hand liet ze eventjes over zijn gezicht gaan, zachtjes en teder. Toen boog ze haar hoofd wat naar voren, ze hoefde niet ver te buigen want ze was met haar hoofd vlakbij de zijne, en drukte ze heel zachtjes haar lippen op de zijne. De kus was wat onzeker, omdat ze niet zeker wist of dit wel was wat hij in gedachten had. Maar zodra ze zijn lippen op de hare voelde, ging er een zachte schok door haar heen. Ze verbrak de kus weer en keek hem aan in zijn lieve, mooie ogen. “Lijkt het hierop?” fluisterde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gunner Jäger
Gunner Jäger
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 149
IC posts : 80

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 18
Partner: You got two black eyes from loving too hard

Where's my stache?    [+ Gunner] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where's my stache? [+ Gunner] Where's my stache?    [+ Gunner] - Pagina 2 Icon_minitimema dec 26, 2016 11:37 pm

The bottom is not the lowest we get
Een bedenkelijk geluidje verliet zijn mond toen ze zei dat zijn redpoging erop begon te lijken van wat ze in der gedachtes had waarna hij een knipoog van haar ontving waardoor hij het opvatte als plagen; een grinnik ontsnapte uit zijn mond. Nadat hij uitgebreid haar blosjes had bestudeerd en een lieve glimlach had geworpen vertelde hij dat hij waarschijnlijk wel iets wist wat hij terug wilde van haar voor die joint. Ze hadden afgesproken dat hij iets terug zou krijgen als hij haar zou introduceren aan deze nieuwe wereld, wat hadden ze toen nog niet afgesproken aangezien hij nog niet wist wat hij ervoor terug wilde. Een nieuwsgierige blik verscheen op zijn gezicht toen ze opmerkte dat ze dacht te weten wat hij terug wilde voor die joint. Ze zou het toch niet geraden kunnen hebben? Was de ‘sparkle’ tussen hun dan zo obvious en merkte zij dat ook? “Vertel,” zei hij zacht tegen haar voordat hij voelde hoe ze haar benen om hem heen sloeg voor steun waardoor haar hoofd nu boven de zijne torende en vervolgens sloeg ze haar armen om zijn nek. Hij merkte dat ze wat onzeker was wat zijn vermoedens dat ze precies wilde gaan doen wat hij ook van plan was alsmaar versterkten. Terwijl ze teder haar hand over zijn gezicht voelde gaan hield hij haar vast zodat ze niet ongelooflijk veel moeite moest doen om zich aan hem vast te klemmen. Niet veel later zag hij hoe ze naar hem toe boog waardoor hij zijn ogen sloot en zijn lippen zachtjes met de hare in contact voelde komen waarna hij de kus lief beantwoordde. Zijn vermoedens waren bevestigd dat ze precies hetzelfde van plan was als hij was geweest, en klagen deed hij zeker niet. Hij had echter wel een schokje door haar heen voelen gaan toen hun lippen in aanraking waren gekomen, waarna ze de kus weer had verbroken. Was ze misschien verbijsterd geweest dat ze dit had gedaan, of zelfs onzeker. Hij opende zijn ogen weer nadat ze had gevraagd of zijn idee van wat hij terug wilde voor de joint hierop leek. Hij glimlachte toen ze dat zei en keek der terug aan. “Tot in de details,” stelde hij haar gerust aangezien hij de onzekere blik in haar ogen heus wel had opgemerkt. Lief keek hij haar aan voordat hij zijn voorhoofd zachtjes tegen de hare aan plaatste en zijn lippen nogmaals met de hare in contact liet komen, in de hoop dat ze er nu wat meer zekerheid in had. Zijn linkerhand had hij op haar onderrug geplaatst als steuntje voor haar zodat ze niet met alle macht moest proberen boven water te blijven. Met zijn rechterhand daarentegen had hij de rechterkant van haar gezicht zachtjes vastgepakt tijdens de kus, zodat het extra sterk over zou komen. Na een tijdje verbrak hij hun tweede kus met een glimlach. “Is die ‘redding’ nu wel perfect?” vroeg hij aan haar met een zwak grijnsje, aangezien het natuurlijk overduidelijk was geweest dat ze niet echt aan het verdrinken was. “Wat ben ik blij dat ik naast jou ben gaan ‘studeren’ in de bibliotheek,” zei hij met een lichte, maar tevreden grinnik in zijn stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosé Balmain
Rosé Balmain
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 94
IC posts : 50

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: I've just been to numb to understand, I'm just a victim of the weapon in my hand

Where's my stache?    [+ Gunner] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where's my stache? [+ Gunner] Where's my stache?    [+ Gunner] - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 28, 2016 12:57 am

Ondanks dat Rosé best wel een meisje met zelfvertrouwen was, ging ze deze situatie toch onzeker in. Wat als Gunner haar niet knap genoeg vond, of haar helemaal niet op die manier zag? Heel onzeker had ze haar lippen op de zijne gedrukt, maar ze voelde hoe hij haar terugzoende. Het zorgde ervoor dat er een heerlijk gevoel door heel Rosé ging. Ze was ontspannen, voor het eerst in de zeven jaar dat ze op Hogwarts zat, en voelde zich heel erg fijn bij Gunner. Toen Gunner toegaf dat dit precies was wat hij bedoelde, verscheen er een glunderende blik op haar gezicht. Ze voelde zijn voorhoofd weer tegen het hare en zachtjes drukte ze haar lippen op de zijne, dit keer met meer zelfvertrouwen. Deze kus duurde langer en dat vond Rosé helemaal niet erg. Ze voelde hoe hij zachtjes zijn hand op haar wang had gelegd. Ze genoot van zijn aanrakingen, wat ervoor zorgde dat ze Gunner iets dichter tegen zich aantrok. Toen hij de kus verbrak, keek ze hem weer met een stralende lach aan en moest ze zachtjes grinniken. “Mijn redding is helemaal perfect, dankzij deze lieve, knappe Duitse jongen” zei ze grinnikend. Teder liet ze haar hand over zijn gezicht glijden. “Ik ben ook zo blij dat je bij me bent komen zitten” zei Rosé met een lach. Ze bracht haar hoofd langs het zijne en knuffelde hem, sloot haar ogen, genoot van zijn aanwezigheid en het lekkere warme water. “Jij bent de enige van onze afdeling die ik zo lief vind hoor” zei ze met een grinnik. Eventjes was ze stil, genoot ze van de knuffel en na een paar minuutjes kwam ze weer wat naar boven, zodat ze weer met haar hoofd boven hem uit torende. Zachtjes drukte ze haar lippen nog een keer op de zijne en sloot haar ogen eventjes. “Ik durf wel met zekerheid te zeggen dat dit de beste avond van heel mijn schoolcarrière op Hogwarts is” zei ze met een lief glimlachje, toen ze de kus weer had verbroken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gunner Jäger
Gunner Jäger
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 149
IC posts : 80

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 18
Partner: You got two black eyes from loving too hard

Where's my stache?    [+ Gunner] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where's my stache? [+ Gunner] Where's my stache?    [+ Gunner] - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 30, 2016 7:22 pm

The bottom is not the lowest we get
Hij voelde hoe hij dichter tegen haar aangetrokken werd en ze meldde dat de redding nu helemaal perfect was. Hij grinnikte toen ze hem nog noemde bij het koosnaampje ‘knappe Duitse jongen’ waarna hij voelde hoe haar hand lief over zijn gezicht streelde. Hij moest toegeven dat het fijn voelde als ze dat deed, soort van geruststellend. Gewoon fijn. Ze knuffelde hem vervolgens waarna hij zijn armen om haar lichaam heen sloot en der stevig vasthield. Hij liet zijn hoofd rusten naast de hare en sloot zijn ogen. Gunner genoot hoe haar zachte, gladde huidje aanvoelde tegen zijn iets ruwere huid terwijl ze nog steeds in het warme zalige prefects water stonden, die nooit koud leek te worden. Een tevreden zucht verliet zijn long voordat hij moest grinniken toen ze zei dat hij de enige was van hun afdeling die ze zo lief vond. “Dus leerlingen van andere afdelingen vind je wel nét zo lief?” vroeg hij plagerig aan haar terwijl hij dondersgoed wist dat ze het zo waarschijnlijk niet bedoelde. Beetje plagen kon geen kwaad toch? Hij glimlachte zwakjes in de kus die ze hem daarna gaf en keek der met diezelfde glimlach aan toen ze zei dat dit ongetwijfeld de beste avond van haar hele schoolcarrière op Hogwarts is. “Wat een lieverdje ben je toch ook,” merkte hij op na haar woorden met een brede glimlach. “Ik snap niet hoe jij de bijnaam ‘ijskoude bitch’ heb gekregen hoor,” merkte hij op. Hij snapte het werkelijk waar niet. Natuurlijk wist hij dat ze richting de meeste koud en kil was, maar was iedereen dan gewoon te laks om wat moeite te doen om haar echte zelve te leren kennen? Opeens kreeg hij een idee in zijn hoofd, onderhand zeker wetend dat ze dit echt niet zou verwachten op het moment. Daarnaast had hij ook nog eens de perfecte gelegenheid op het moment. Hij pakte der zijdes stevig vast voordat hij der plotseling samen met zichzelf onder water trok. Natuurlijk moest hij weer even om zichzelf lachen onderwater waardoor er luchtbelletjes ontsnapte uit zijn mond en snel naar boven stegen. Het was maar goed dat ze geen make-up op had gedaan, want anders had Gunner die allang geruïneerd voor der, wel met liefde natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosé Balmain
Rosé Balmain
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 94
IC posts : 50

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: I've just been to numb to understand, I'm just a victim of the weapon in my hand

Where's my stache?    [+ Gunner] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where's my stache? [+ Gunner] Where's my stache?    [+ Gunner] - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 03, 2017 2:20 am

Rosé Balmain
MARY JANE HOLLAND
Het voelde fijn om hier zo met Gunner te staan, met hem te knuffelen en hem kusjes te geven, alsof ze al jaren deden. Rosé dacht altijd dat ze bang zou zijn om iemand toe te laten, bang om gekwetst te worden, bang om…in de steek gelaten te worden. Bang dat ze zich zou moeten schamen voor de persoon die ze was en die ze geworden was. Het meisje dat nooit zou toegeven angst te hebben, was daar toch echt bang voor. Maar met Gunner had ze dat gevoel niet gehad. Waarom wist Rosé niet precies. Was het aan het feit dat ze nieuwsgierig was naar de persoon die hij was, en omdat ze wist dat hij ook dingen had meegemaakt? Had dat onbewust, ondanks dat ze elkaar pas een paar uur echt goed kenden, een band geschept? Rosé had geen idee, maar het voelde prettig en helemaal niet verkeerd. Toen ze zijn sterke armen om haar heen voelde, voelde ze zich ontspannend, prettig en veilig. En dat waren allemaal nieuwe emoties voor haar. Toen ze had gezegd dat ze hem de liefste jongen van haar afdeling vond, moest ze lachen op mijn reactie. “Nouu….” zei ze zogenaamd nadenken en keek in de lucht “Nee, ik denk toch echt dat ik jou de liefste vind.” Lachend keek ze hem aan. En het was niet eens een leugen. Voorzichtig haalde Rosé haar schouders op. “Laten we het er maar op houden dat jij de enige op deze school bent die zoveel van mij weet, en dat ik niet voor iedereen zo aardig en lief ben.” Zachtjes lachte ze. Wat er toen gebeurde, had ze totaal niet verwacht. Opeens werd ze naar beneden getrokken door Gunner en zag ze opeens alles onder water. Ze keek hem aan en ze moest lachen, waardoor er bij haar ook opeens allemaal belletjes waren. Overal waren belletjes en lachend kwam ze weer omhoog. Ze gooide haar lange blonde haren eventjes naar achteren en lachend wreef ze in haar ogen. “Pestkop!” cheerde ze vrolijk. Samenzwerend keek ze hem aan. “Wacht maar, ik krijg je wel!” Ze wrong zich los uit zijn greep en dook onder water. Voorzichtig cirkelde ze een beetje om hem heen, gelukkig had ze het zeepsop als camouflage. Toen ze achter hem was, schoot ze weer omhoog, uit het water en schuim en pakte ze hem met een oerkreet bij zijn schouders beet. Zoals ze eerst voorop bij hem had gezeten, haakte ze nu haar benen via de voorkant aan hem en zat ze op zijn rug, wat te doen moest zijn in het water. “Zo, probeer me nu nog maar eens te pakken te krijgen” gierde ze lachend.
❤ THANKS SKYE


Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









Where's my stache?    [+ Gunner] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Where's my stache? [+ Gunner] Where's my stache?    [+ Gunner] - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
Where's my stache? [+ Gunner]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: Hogwarts :: Prefects bathroom-
Ga naar: