IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Closer to the edge - Pagina 2 KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Closer to the edge

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Rosé Balmain
Rosé Balmain
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 94
IC posts : 50

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: I've just been to numb to understand, I'm just a victim of the weapon in my hand

Closer to the edge - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Closer to the edge Closer to the edge - Pagina 2 Icon_minitimema dec 26, 2016 10:55 pm

“Jij hebt me door” lachte Rosé vrolijk “Dat zal je leren arme, weerloze Franse meisjes lastig te pesten.” Zachtjes aaide ze met haar hand over zijn schouder. Nee, stiekem vond ze het helemaal niet erg hoor, als Gunner haar aan het plagen was. Het maakte haar aan het lachen en het maakte haar vrolijk, zorgde voor wat ontspanning in haar leven. Toen ze Gunner wilde opdragen om verder te lopen, met haar op z’n rug, ontdekte ze prachtige natuur. Ze stelde voor om daar samen met hem eventjes te gaan zitten, maar ze moesten natuurlijk ook nog hun wedstrijd afmaken, want wie zou de grote winnaar worden van hun hardloopwedstrijd? Rosé had alles op zichzelf gegooid – uiteraard – maar ze wilde Gunner toch een kans geven, zo was ze dan ook wel weer. “Mmmm” zei Rosé en tekende zachtjes figuurtjes op de schouder van Gunner “Ik denk dat we beter eerst onze wedstrijd kunnen afmaken, dan hoeven we daarna namelijk niet meer iets bijzonders te doen. Bovendien, hoe eerder we beginnen, des te eerder ben je over je verlies heen.” Lachend liet ze zich van de rug van Gunner glijden en stak haar tong uit toen ze langs hem rende, en tussen de bosjes verdween.

>>>> Time Lapse >>>>

Licht hijgend kwamen ze bij de rand van het bos aan, waar het meer weer begon. “Oké, oké Gunner…” hijgde Rosé “Je hebt gewonnen, jij mag mijn make up een keertje doen.” Lachend bukte ze eventjes voorover en liet haar handen rusten op haar knieën. Ze haalde diep adem, liet haar lichaam weer op rust komen. Na een paar minuutjes zo gestaan te hebben keek ze weer op naar Gunner. “Dit moeten we vaker doen, Jäger” zei ze met een grijns tegen hem “De volgende keer maak ik je in, laat dat duidelijk zijn.” Grinnikend stond ze op en woelde eventjes door haar haren, zette haar handen in haar zij en keek het meer rond. “Dit is het enige dat ik mooier vind dan mijn thuisplek” zei ze toen en keek hem met een glimlach aan “In Parijs is ook wel natuur maar…niet zo mooi als hier. Ik weet niet, door de “rush” van die stad ben ik dat meer gaan waarderen ofzo? Ik weet niet…” Nonchalant haalde ze haar schouders op. De opkomende zon verlichtte zachtjes haar gezicht. Ze zou hier uren kunnen zitten, gewoon over het meer uitkijken, diep in haar eigen gedachtes verzonken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gunner Jäger
Gunner Jäger
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 149
IC posts : 80

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 18
Partner: You got two black eyes from loving too hard

Closer to the edge - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Closer to the edge Closer to the edge - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 27, 2016 11:11 pm

The bottom is not the lowest we get
Plagerig had Rosé gezegd voordat ze werkelijk waar begonnen aan hun hardloopwedstrijd dat hij vast wel tijd nodig had om zijn verlies te verwerken, dus dat ze beter zo snel mogelijk konden beginnen. In plaats van dat ze eerst even bij het meertje waar ze door gefascineerd was zouden gaan zitten. Het tegendeel was echter waar, wat Gunner zelf eigenlijk niet verwacht had nadat ze had gezegd dat ze al sinds der eerste jaar actief aan hardlopen deed. Hij grinnikte geamuseerd toen ze toegaf dat hij haar make-up nu een keertje mocht doen. “Sowieso dat mijn make-up skills beter zijn dan de jouwe,” plaagde hij lacherig terwijl het overduidelijk was dat hij nog nooit een of andere make-up brush überhaupt had aangeraakt. Een gezonde rode blos was op zijn huid gekropen en zijn ademhaling was overduidelijk een stuk sneller dan normaal, net zoals de hare. “Oh jah?” grinnikte hij geamuseerd toen ze zei dat ze hem de volgende keer echt wel in zou maken. “Dan zal ik maar hard gaan trainen als ik jou was,” plaagde hij haar en gaf der een speels duwtje voordat hij samen met der naar het meer liep die ze zonet tegenwaren gekomen tijdens het rennen. Hij ging samen met der zitten aan de rand van het meer, maar net ver genoeg verwijderd ervan zodat ze geen natte voeten zouden krijgen. Een glimlachje verscheen op zijn gezicht toen ze begon te vertellen over hoe ze de natuur hier mooier vond dan in Frankrijk, ondanks het feit dat het daar ook mooi was. “Woon je daar midden in de stad dan?” vroeg hij aan der toen ze begon over de ‘rush van de stad.’ Zelf merkte hij niet een ongelooflijk groot verschil tussen de natuur in zijn moederland en hier; het enige verschil was dat het in Schotland grauwiger was dan in de outskirts van Hamburg, waar hij vandaan kwam. “Ik woonde in de outskirts van Hamburg en ik ging best vaak met mijn hondje daar wandelen, dus natuur heb ik genoeg gezien daar,” grinnikte hij. Zijn ogen dwaalden even af naar het water voor hen wat glinsterde doordat de zonnestralen die erop vielen gereflecteerd werden waardoor een warme gloed werd gecreëerd. Vervolgens liet hij zijn ogen weer op haar vestigen waardoor er een vraag in zich opkwam: zou hij haar vragen voor het yule ball? Of zou ze misschien al gevraagd zijn door iemand anders? Twijfelachtig keek hij haar aan voordat hij zijn mond opentrok om het te vragen, niet geschoten was altijd mis right? “Rosé?” begon hij met een zwakke glimlach, “Wil je mijn date zijn voor het Yule Ball?” vroeg hij aan der terwijl hij der aankeek met zijn diepe blauwe ogen. Even keek hij van der weg, toch ietwat verlegen, maar keek der niet veel later weer aan met een vragende blik gevestigd in diezelfde blauwe ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosé Balmain
Rosé Balmain
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 94
IC posts : 50

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: I've just been to numb to understand, I'm just a victim of the weapon in my hand

Closer to the edge - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Closer to the edge Closer to the edge - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 28, 2016 7:53 pm

“Uiteraard” zei ze met een grijns “Ik laat mijn gezicht in het volste vertrouwen met je achter.” Lachend schudde ze haar hoofd. Nee, eerlijk was eerlijk, nu mocht Gunner een keertje haar make-up doen. En dan mocht hij ook nog eens een foto van haar maken. Misschien zou hij het gebruiken om haar te chanteren, misschien ook niet, ze vertrouwde Gunner en hij mocht best een foto van haar maken. Het was toch niet iets om zich voor te schamen. Rosé was naast hem gaan zitten. Het meer was zo mooi, het leek wel alsof het haar betoverde. Natuur was natuurlijk ook magie. Zuchtend had ze verteld over haar huis in het midden van Parijs en ze knikte op zijn vraag. “Yes, helemaal in het midden van Parijs. Het is heel erg druk, we wonen tussen allemaal Dreuzels en dat is in principe niet erg, maar hun hebben auto’s…en dat maakt zoveel geluid.” Ze lachte. “Als ik in de vakanties hier ben is het niet zo heel erg, hier woon ik op een internaat in de natuur, maar als je daar elke zomervakantie bent raak je daar wel op een gegeven moment van uitgekeken.” Nonchalant haalde ze haar schouders op en luisterde ze naar waar Gunner woonde. Ze knikte bevestigend. “Dat klinkt wel heel erg leuk. Awh, je hebt een hondje.” Haar ogen glunderde, Rosé was gek op hondjes. “Ik wil het daar echt wel een keertje zien hoor, Duitsland is vast en zeker prachtig.” Ze knikte bevestigend. Het was eventjes stil en ze keken over het water uit. Rosé merkte dat ze best nog wel moe was van het rennen. Dat betekende dat ze het goed hadden gedaan, en dat ze het niet over hoefden te doen. Als je niets voelde was het ook maar saai. Gunner trok haar aandacht weer door haar naam te noemen. “Ja?” vroeg ze nieuwsgierig. Toen Rosé hoorde wat hij vroeg, ontstond er een warme glimlach op haar gezicht. Ze merkte dat hij wat verlegen, maar dat was nergens voor nodig. Rosé liet haar hand naar die van Gunner glijden en kneep er zachtjes in toen ze hem had vastgepakt. “Ik zou niets liever willen, heel erg graag” zei ze met een brede glimlach en kwam iets overeind. Op haar knieën schuifelde ze eventjes naar hem toe en sloeg haar armen om zijn nek, gaf hem een dikke knuffel. Ze ging naast hem zitten, op gelijke hoogte van hem en legde haar hoofd op zijn schouder, en haar arm door de zijne. “Jij bent de eerste die me meevraagt naar een bal” zei ze met een glimlach “Ik ben zo benieuwd, ik hou ervan om me zo mooi aan te kleden. Ik heb er zoveel zin in!” Enthousiast kneep ze eventjes in haar arm. Voor haar mocht het allang bezig zijn!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gunner Jäger
Gunner Jäger
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 149
IC posts : 80

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 18
Partner: You got two black eyes from loving too hard

Closer to the edge - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Closer to the edge Closer to the edge - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 30, 2016 5:14 pm

The bottom is not the lowest we get
Gunner knikte begrijpend op haar uitleg dat ze midden in Parijs woonde en dat het lawaai van de auto’s van de Dreuzels haar stoorde. Middenin de stad wonen leek hem niets, constant die drukte om hem heen zou hem gek maken. Een glimlach sierde zijn lippen toen ze zo enthousiast deed toen hij vertelde dat hij thuis in Duitsland een hondje had. Het liefst had hij die meegenomen naar Hogwarts, maar je mocht hier alleen katten, padden en uilen hebben. Zijn hond meenemen was helaas geen optie geweest, ook al was het een klein beeste en geen grote loebas. Wat verlegen had hij niet veel later aan haar gevraagd of ze met hem mee wilde gaan naar het Yule Ball wat eraan zat te komen. Het bleek al snel dat dat nergens voor nodig geweest was aangezien ze hem een geruststellend kneepje in zijn hand gaf en vervolgens aan hem vertelde dat ze niets liever wilde. Vrijwel meteen daarna nam ze hem in een stevige knuffel die hij maar al te graag beantwoordde door stevig terug te knuffelen terwijl een brede glimlach zijn gezicht sierde. “Gelukkig,” antwoordde hij, blij dat ze akkoord was gegaan. Hij voelde hoe ze na de knuffel haar hoofd op zijn schouder legde en haar arm door de zijne reeg. Gunner legde vervolgens zijn hand op de rug van de hare en weef zijn vingers voorzichtig door de hare; zijn ogen waren het ene moment gevestigd op het schitterende meer voor hen, en op het andere moment op het mooie meisje dat tegen zijn schouder aanleunde. Verbaasd keek hij haar aan toen ze vertelde dat hij de eerste was die haar mee naar het ball had gevraagd. “Serieus?” vroeg hij, “zo’n mooi meisje als jijen ze hebben je nog nooit uitgevraagd naar het Yule Ball?” vervolgde hij. Hij wist dat vele haar zagen als een koude emotieloze studente maar dat ze haar nog nooit hadden meegevraagd verbaasde hem eerlijkgezegd wel. Hij grinnikte toen ze zei dat ze niet kon wachten omdat ze het heerlijk vond om zich zo mooi aan te kleden. “Je maakt me wel nieuwsgierig hoor,” zij hij terwijl hij der aankeek zover dat mogelijk was. “Maar ik wed dat je make-up er lang niet zo mooi gaat uitzien als wanneer ik het voor je zou doen,” plaagde hij vervolgens en gaf der een zacht speels duwtje. Hij moest toegeven dat hij best wel zin had om haar make-up te doen aangezien hij überhaupt nog nooit een mascaraborsteltje had aangeraakt. Hij was licht gezegd ongelooflijk nieuwsgierig. “Ik zal voor jou m’n mooiste pak aantrekken,” meldde hij vervolgens met een glimlach op zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosé Balmain
Rosé Balmain
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 94
IC posts : 50

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: I've just been to numb to understand, I'm just a victim of the weapon in my hand

Closer to the edge - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Closer to the edge Closer to the edge - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 03, 2017 2:40 am

Rosé Balmain
Runnin'
Ondanks dat ze een hekel had aan de meeste van haar klasgenoten, en ze normaal gesproken een avond als het Yule ball had ingeruild voor een goed boek en wat warme chocolademelk, was ze toch heel erg blij dat ze door Gunner was meegevraagd. Welk meisje vond dat nou niet leuk, meegevraagd worden naar een schoolbal? En zeker door iemand die ze oprecht leuk en aardig vond. Toch moest Rosé bevestigend knikken met haar hoofd. “Jij bent de eerste die Rosé Balmain mee vraagt naar een bal, of überhaupt op een soort van afspraak mee vraagt” zei ze lachend en haalde haar schouders op “Eens moet de eerste keer zijn, en als die eerste keer het dan is, ben ik blij dat het met jou is.” Die opmerking zou Gunner natuurlijk ook heel anders kunnen opvatten en dat realiseerde Rosé zich pas toen de opmerking haar mond had verlaten. Ze merkte hoe haar hoofd vuurrood werd. “O mijn…” begon ze en lachte zachtjes “God, dat kwam er echt weer heerlijk uit. Je weet wat ik bedoel toch?” Verlegen wendde ze eventjes haar blik af. Gosh. Om maar op een ander onderwerp over te gaan, was ze begonnen over hoe leuk ze het vond om zich op te dirken. En dat was ook echt zo. In haar hoofd zag ze al helemaal voor zich hoe ze met Gunner op het feest aan zou komen. “Nou, ik vind wel dat jij serieus mijn make up moet doen hoor” zei ze met een quasi serieus gezicht “Al brengt dat wel ongeluk, want je mag nooit je date zien voor dat je helemaal klaar bent…issues issues.” Haar serieuze gezicht bracht al gauw en haar enthousiaste lach rolde eventjes uit haar mond. “Ik kan echt niet wachten tot ik je in pak zie, je ziet er vast geweldig uit…net zoals nu hoor.” Haar wangen werden weer even rood en ze keek hem aan.
❤ THANKS SKYE

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









Closer to the edge - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Closer to the edge Closer to the edge - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
Closer to the edge
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Soortgelijke onderwerpen
-
» This Is What the Edge of Your Seat Was Made For

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: hogwarts grounds :: Forbidden forest-
Ga naar: