IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

If you say so      [+ Evan Castle] KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

If you say so [+ Evan Castle]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Rosé Balmain
Rosé Balmain
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 94
IC posts : 50

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: I've just been to numb to understand, I'm just a victim of the weapon in my hand

If you say so      [+ Evan Castle] Empty
BerichtOnderwerp: If you say so [+ Evan Castle] If you say so      [+ Evan Castle] Icon_minitimedo nov 24, 2016 11:59 pm

If you say so      [+ Evan Castle] Tumblr_odn2fadAF31sotk22o2_r1_500

Met haar gezicht in de standaard sarcastische houding die eigenlijk altijd op haar gezicht stond, liep ze de leerlingenkamer binnen. Het was redelijk bevolkt in de leerlingenkamer, de leerlingen schenen het over een of ander schandaal te hebben, wat zich eerder hier had afgespeeld. Ook Rosé was dat vaag binnen komen rollen, maar het interesseerde haar geen drol. De mensen die hier liepen waren dom, hun problemen leken zoveel minder belangrijk dan de problemen waarmee Rosé moest dealen. Bijvoorbeeld: hoe ging ze het nog één jaar op deze school volhouden? Ze werd gek als ze er alleen al aan dacht. Haar toekomst had ze al helemaal uitgedacht. Rond haar eenentwintigste zou ze afgestudeerd zijn, dan zou ze een paar jaar gaan werken, dan hopelijk gaan trouwen en een kind. En zo zou haar leven moeten lopen. Hogwarts was echter iets dat haar tegen hield. En Rosé was er meer dan klaar voor om de wijde wereld in te trekken. Één ding wist ze zeker, in Engeland zou ze niet meer blijven. Ze zou teruggaan naar Frankrijk. Maar eerst dit jaar maar eens overleven.

Zoals gewoonlijk begroette niemand haar, en begroette zij, als een counterattack, ook niemand. Haar mondhoek trok eventjes omhoog toen ze een meisje uit haar jaar spotte – de mensen met wie Rosé omging waren normaal gesproken alleen maar mensen met wie ze eventueel uit zou kunnen gaan. Dat was het enige wanneer Rosé behoefte had aan lichamelijk contact, anders was het gewoon niet gewenst vanaf haar kant. Ze liep naar een stoel toe, trok deze naar achteren en nam gracieus plaats. Haar benen sloeg ze over elkaar, en streek haar rokje glad. Vervolgens trok ze een tijdschrift naar zich toe, en begon er een beetje in te bladeren, terwijl haar gedachtes de overhand namen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan Castle
Evan Castle
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 358
IC posts : 147

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 16 years old || 01/08
Partner: How 'bout no?

If you say so      [+ Evan Castle] Empty
BerichtOnderwerp: Re: If you say so [+ Evan Castle] If you say so      [+ Evan Castle] Icon_minitimeza nov 26, 2016 8:26 pm

“Laat hem los!” Evan draaide zijn hoofd naar een meisje die bij hun was komen te staan en zuchtte geïrriteerd. ‘Bemoei je er niet mee, meisje. Dit is tussen mij en tussen hém.’ Het meisje ging weg; waarschijnlijk hulp halen of zo. Evan greep de jongen bij zijn kraag en gooide hem met zijn volle kracht tegen de grond. Daarna ging hij op de jongen zitten en balde zijn vuist. De jongen had geen tijd om zich te verweren toen Evan’s vuist met volle kracht tegen zijn neus sloeg. Hij hoorde de neus van de jongen gewoon breken, maar het maakte hem niet uit. De jongen verdiende naar zijn mening nog een klap, recht tegen de breuk. De jongen schreeuwde het inmiddels uit van de pijn en Evan wist dat er zo dadelijk een teacher zou komen als hij nu niet ophield. Zijn vuist was inmiddels rood van het bloed en zijn hart pompte het bloed veel sneller dan zou moeten. ‘Laat dit een waarschuwing zijn voor de volgende keer,’ snauwde Evan de jongen toe. ‘Als je groepje mij nog één keer lastigvalt ga je dood de volgende keer.’ Hij liet de jongen los, kwam overeind en liep vervolgens weg alsof er niks was gebeurd. Hij voelde dat de woede langzaam wegebde en haalde met een tevreden uitdrukking op zijn gezicht het gezicht van de jongen voor zijn geest. De jongen die hem eerst constant liep te treiteren met drie kerels aan zijn zijde, maar toen nog maar alleen was toen Evan hem had aangevallen. Het was niet zijn schuld. En als de teachers hem zouden komen halen zou het bewijs allang van zijn vuisten verdwenen zijn. Evan liep rustig zijn common room in en hoorde dat de gesprekken tussen de anderen even stil vielen. “Weer ruzie gehad, Evan?” hoorde hij een jongen lacherig roepen. ‘Ja en als je nu niet je bek houdt ben jij de volgende wiens bloed aan mijn handen kleeft.’ Evan keek de jongen pissig aan en liep naar boven. Hij waste het bloed van zijn handen af en ging daarna weer naar beneden. Hij zag dat de jongen dreigend naar hem keek, maar in plaats daarvan plofte hij tegenover een meisje neer. ‘Wat een achterlijke zooi hier,’ mompelde hij tegen niemand in het bijzonder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosé Balmain
Rosé Balmain
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 94
IC posts : 50

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: I've just been to numb to understand, I'm just a victim of the weapon in my hand

If you say so      [+ Evan Castle] Empty
BerichtOnderwerp: Re: If you say so [+ Evan Castle] If you say so      [+ Evan Castle] Icon_minitimeza nov 26, 2016 8:52 pm

Rosé trok eventjes haar wenkbrauwen om toen er wat gestommel in de leerlingenkamer ontstond. Een of andere jongen kwam tierend binnen en schelde een andere jongen uit. Rosé trok haar wenkbrauwen op. Wauw, je kon wel zien dat deze mensen duidelijk geen enkele vorm van etiquette in de opvoeding hadden gehad. Afkeurend schudde ze haar hoofd, terwijl ze een bladzijde van haar tijdschrift omsloeg. Dit was de reden dat Rosé maar weinig contact had met haar afdelingsgenoten – of klasgenoten in het algemeen. Op haar kwamen ze allemaal erg boers over, anders dan Rosé, die vanaf haar vierde al lessen in etiquette had gehad en zich wist te gedragen. De jongen kwam terug de leerlingenkamer in. Rosé keek op van haar tijdschrift en haar ogen volgden de jongen, die tegen haar teleurstelling in haar richting op kwam. Ze trok haar wenkbrauwen omhoog, maar gaf geen teken van herkenning. De jongen zat een paar jaren lager dan haar, dat wist Rosé toevallig en dat was ook wel te zien, maar verder had ze geen herkenningspunten. “Wat een achterlijke zooi hier.” Nogmaals trok ze haar wenkbrauwen omhoog en keek ze op van haar tijdschrift. Ze sloeg een lokje van haar haren achter haar oren.

“Nou, wat een taalgebruik” zei ze met een afkeurende ondertoon in haar stem en met een licht arrogante, hooghartige uitdrukking keek ze de jongen tegenover haar aan “En buiten dat het vrij grof is, ben je ook vrij onspecifiek. Wat is een, zoals jij het zo mooi verwoordde, een ‘achterlijke zooi’?” Haar ogen schitterden gevaarlijk. “Is het leven een achterlijke zooi? Deze kamer? Of misschien de school?” Ze kwam wat naar voren en een vals lachje verscheen rond haar lippen. “Denk daar maar eens over na.” Met een knipoog ging ze weer netjes zitten, sloeg haar benen over elkaar en bladerde nog een paar keer in haar tijdschrift.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan Castle
Evan Castle
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 358
IC posts : 147

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 16 years old || 01/08
Partner: How 'bout no?

If you say so      [+ Evan Castle] Empty
BerichtOnderwerp: Re: If you say so [+ Evan Castle] If you say so      [+ Evan Castle] Icon_minitimezo dec 04, 2016 9:28 pm

En natuurlijk was er weer iemand die zich geroepen voelde om op zijn woorden te reageren. Evan herkende haar wel. Rosé Balmain. Hét gespreksonderwerp van de meeste jongens die geen verstand hadden van mooie meiden. Buiten dat ze er niet eens goed uitzag, had ze ook nog eens een goed gevoel voor arrogantie die nergens op sloeg. Een meisje die duidelijk lessen had gekregen in manieren. Natuurlijk had Evan die ook gekregen, maar hij voelde zich zo ellendig op de school dat hij ze gewoon niet toepaste en zijn ouders wisten dat. Hoewel ze hem soms preken gaven, spraken ze hem ook moed in als het over Hogwarts ging. Nu Evan wist dat James en Nick er waren ging het iets beter, maar hij voelde zich nog steeds Mischief managed. Over Nick gesproken: de jongen zou helemaal wild zijn geweest van deze dame. Ze zat in het hoogste jaar en had een ontzettende blijk van arrogantie. Daar viel Nick wel voor als hij zijn vriend goed genoeg kende. Hij haalde al even arrogant zijn wenkbrauw op toen Miss Etiquette begon te praten over manieren. ‘Sorry dat ik je beledigde, Miss Etiquette,’ sprak hij haar bijnaam uit met gevolg dat hij zijn ogen rolde. ‘Wat dacht je van al de door jou genoemde opties?’ Hij snoof. ‘Alleen was je één ding vergeten.’ Hij keek haar aan en liet een stilte vallen. ‘De students tellen ook mee. Waaronder jij dus ook.’ Daarna deed hij een achterlijke imitatie van haar door zijn ene been over het andere te slaan, zijn hand vervolgens op achterlijke wijze op zijn knie te leggen en ook nog een overdreven geluidje te maken met zijn tong. ‘Denk daar maar eens over na,’ deed hij haar stem vervolgens overdreven na en sloeg met zijn hand achter zijn nek alsof hij een grote bos haren over zijn schouder sloeg. ‘Wat voor tijdschrift lees je trouwens?’ ging hij verder. ‘Heet het soms “Hoe word ik knapper door de jaren heen?” Want schatje, dat is op jou niet van toepassing, geloof me.’ Hij nam weer een normale houding aan met zijn benen en keek Miss Etiquette aan. Zo. Nu zij weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosé Balmain
Rosé Balmain
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 94
IC posts : 50

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: I've just been to numb to understand, I'm just a victim of the weapon in my hand

If you say so      [+ Evan Castle] Empty
BerichtOnderwerp: Re: If you say so [+ Evan Castle] If you say so      [+ Evan Castle] Icon_minitimezo dec 04, 2016 10:09 pm

Met een licht arrogante houding trok ze haar wenkbrauw omhoog. De jongen was echt een nog een kindje. Rosé had geen idee wie hij was, dus uitgaand van zijn uiterlijk was hij een vijfde- of een zesdejaars. Rosé gaf namelijk geen fuck om de jongen en na het gedrag dat hij vertoonde al helemaal niet meer. Maar waarin een Zoë Chandler helemaal Naomi Campbell op hem was gegaan, bleef Rosé rustig. Doordat haar ogen standaard op emotieloos stonden, zou hij niet af kunnen lezen of dat ze geraakt was door zijn opmerkingen. Newsflash: dat was ze niet. Het interesseerde haar vrij weinig wat hij over haar dacht. Haar andere wenkbrauw ging omhoog toen hij het grappig scheen te vinden om haar na te doen en haar vervolgens lelijk te noemen. Rosé keek hem recht in zijn ogen aan. Strak in zijn ogen, voor ruim een minuut, zodat het ongemakkelijk zou worden. Haar ogen toonden geen emoties, geen gevoelens, puur robot stijl. Uiteindelijk schudde ze haar hoofd en maakte ze een afkeurend geluid met haar tong. “Ik ga denk ik toch maar eens een brief schrijven naar de leiding van deze school” vertelde ze hem “Ik denk dat enige vorm van educatie jou totaal is uitgebleven, net zoals een enige vorm van manieren. Heeft papa je nooit geleerd dat je geen meisjes mag beledigen?” Daarom had ze een hekel aan Engelse jongens. Het waren ongemanierde honden In Frankrijk zou je een jongen als de jongen tegenover haar nooit tegenkomen. Nog een reden waarom ze weg wilde uit Engeland. “En ter jouw informatie, het tijdschrift dat ik lees is een heel interessant psychologisch blad. Toevallig las ik een artikel dat gaat over het hebben van humor. Misschien zou je het eens moeten lezen. Want schatje, dat is op jouw niet van toepassing, geloof me.” Zonder hem nog een blik waardig te gunnen keek ze weer in het tijdschrift voor haar neus. “Écume” mompelde ze zachtjes in het Frans, wat “uitschot” betekende in haar moedertaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan Castle
Evan Castle
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 358
IC posts : 147

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 16 years old || 01/08
Partner: How 'bout no?

If you say so      [+ Evan Castle] Empty
BerichtOnderwerp: Re: If you say so [+ Evan Castle] If you say so      [+ Evan Castle] Icon_minitimeza dec 17, 2016 8:02 pm

Toen Rosé hem voor een lange tijd bleef aankijken, trok Evan niet bepaald onder de indruk zijn wenkbrauw op. Dacht ze nu echt dat hij hier ongemakkelijk van werd? Nee dus. In plaats van dat hij terug begon te staren deed hij zijn best om zijn houding zo niet gemanierd mogelijk te maken: benen wijd, een beetje onderuitgezakt en zijn armen achter zijn achterhoofd. Nadat hij klaar was met heel zijn houding aan te passen aan een stijl die niet op haar van toepassing was, keek hij haar aan toen mevrouw besloot om weer te gaan spreken. Hij deed zijn mond open en legde zijn hand voor zijn mond; zijn ogen sperde hij wijd open en hij pruilde met zijn bovenlip. ‘Toch geen brief naar de school, zeker? Spaar me!’ En vervolgens legde hij dramatisch zijn hand tegen zijn voorhoofd en deed net alsof dat hij flauwviel. Hij hoorde een paar jongens in zijn omgeving grinniken en hij liet zijn houding weer naar normaal gezien terwijl hij haar strak aankeek. ‘Doe dat vooral. Ik zie het je graag proberen,’ grijnsde hij. ‘Ik vind het zelfs een eer dat je over me wilt schrijven. Heb ik toch weer iets nieuws in mijn leven bereikt. Staat later mooi op mijn cv.’ En daar kwam de waterval van sarcastische woorden weer. Als Rosé dacht dat ze hem kon bang maken met zoiets, kon ze maar beter met iets anders aankomen. ‘Meisje? Ik zie geen meisje,’ zei hij met een grijns. Hij trok zijn wenkbrauw op toen ze verder ging over haar stomme tijdschrift. Een psychologisch blad blablabla. ‘Een psychologisch blad waarvan een artikel gaat over humor? En dan vragen mensen zich af waarom sommigen de psychologie niet serieus nemen,’ mompelde hij, maar richtte zijn blik op haar. ‘Eigenlijk ben ik harstikke hilarisch, maar ben jij zo serieus dat je dat niet oppikt. En me in het Frans uitschelden gaat ook niet helpen.’ Hij grijnsde naar haar. Wacht eens even. Frans? ‘Waarom ben je van Beauxbatons naar Hogwarts gegaan?’ Zijn sarcastische houding verdween lichtelijk en maakte plaats voor een geïnteresseerde. ‘Daar zitten toch meer meisjes van jouw soort?’ Hij had het natuurlijk over die belachelijke, té gemanierde meisjes. Daar paste zij wel goed bij, dus ze moest wel op Beauxbatons hebben gezeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosé Balmain
Rosé Balmain
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 94
IC posts : 50

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: I've just been to numb to understand, I'm just a victim of the weapon in my hand

If you say so      [+ Evan Castle] Empty
BerichtOnderwerp: Re: If you say so [+ Evan Castle] If you say so      [+ Evan Castle] Icon_minitimezo dec 18, 2016 1:15 pm

Zelfs toen de jongen tegenover haar zijn houding aanpaste, om duidelijk zo ongemanierd mogelijk tegenover haar over te komen, kon haar dat eigenlijk vrij weinig schelen. De jongen moest zelf weten dat hij zo zat. Hij zou er later rugklachten aan over houden, zij niet. Nog steeds bleef ze hem strak aankijken, niet echt onder de indruk van de manier waarop hij haar van haar stuk wilde brengen. Rosé vond hem zo verschrikkelijk kinderachtig, maar echt. Waarom was ze hier in godsnaam haar tijd aan het verdoen met een of ander kind, dat duidelijk dacht dat hij de leukste thuis was? “Nee, dat klopt, je ziet een vrouw” zei ze met een zuur glimlachje, terwijl ze nog steeds niet opkeek van haar blad. Het interesseerde haar echt niet wat hij allemaal te vertellen had, en waar hij dacht haar mee te kunnen kwetsen. Als je al Rosé was opgevoed, had je al vrij snel geleerd je emoties uit te schakelen, op vroege leeftijd al. Rosé was altijd al geweest hoe ze was en dat zou ze nooit opgeven. Toen hij begon over hoe hilarisch hij wel niet was en dat ze hem niet in het Frans moest uitschelden, keek Rosé eventjes op, trok een wenkbrauw omhoog toen hij zijn volgende vraag stelde. “Als je je iets beter verdiept had in je medeleerling, en niet alleen maar van die onhumoristische uitspraken deed, dan zou je geweten hebben dat ik hier al vanaf het eerste jaar zit en dus nog nooit op Beauxbaton heb gezeten.” Ze deed haar tijdschrift dicht, en legde deze op de stapel waar ze die vandaan had. Vervolgens trok ze een glas naar zich toe, samen met een karaf gevuld met water, die op de tafel stond. Ze vulde het glas met water en nam een slok. Daarna leunde ze weer wat achterover, keek de jongen tegenover haar strak aan. “Waarom ik echter hier zit, en niet op Beauxbatons, zijn jouw zaken niet en als ik jou was zou ik mij daar ook verder niet in verdiepen.” Rosé boog wat naar voren en keek hem met haar emotieloze, lege blik aan. “Wat geloof me, de mensen daar zijn zeker wel mijn types, maar ik ben hier om een hele speciale reden.” Rosé gaf hem een speelse knipoog en leunde toen weer achterover, trok een nieuw tijdschrift naar zich toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan Castle
Evan Castle
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 358
IC posts : 147

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 16 years old || 01/08
Partner: How 'bout no?

If you say so      [+ Evan Castle] Empty
BerichtOnderwerp: Re: If you say so [+ Evan Castle] If you say so      [+ Evan Castle] Icon_minitimema jan 02, 2017 8:34 pm

Evan maakte een proestend geluidje toen hij haar opmerking hoorde, maar trok kort zijn wenkbrauwen naar haar op toen ze het had over het feit dat ze al vanaf het eerste jaar op Hogwarts had gezeten. Hm. Niet dat hij haar ooit had gezien tijdens haar eerste jaar, want toen zat hij hier nog niet eens. ‘Je bent ouder dan mij en eerder begonnen, dus dat kon ik niet weten. Het kon toch zijn dat je mijn eerste jaar op Beauxbatons had gezeten?’ verdedigde hij zichzelf. Hij was eigenlijk wel blij met deze uitvlucht, want het was eigenlijk maar een pure gok geweest dat hij dacht dat ze op Beauxbatons had gezeten. Nu kwam zijn misplaatste opmerking iets minder misplaatst over en leek hij wat minder op een idioot. Evan ging weer terug wat naar achteren zitten. Hij had eigenlijk zin in een sigaret, maar hij wist dat hij hierbinnen niet mocht roken en dat hij straf zou krijgen als hij het zou proberen. Maar hij had dus ook niet echt zin om de hele tijd met Miss Etiquette opgescheept te zitten. ‘Je weet toch dat je het nu juist aanlokkelijker voor mij maakt om er achter te komen?’ Met een plagerige grijns keek hij haar aan. En nu wilde hij het weten ook. Maar hij ging niet extra lief tegen haar doen om achter de waarheid te komen. Zo was hij dan ook weer niet. Hij kende tig jongens in Slytherin die anders zouden reageren om hun doel te bereiken, maar Evan bleef liever zichzelf. Dan wisten mensen tenminste wat ze aan hem hadden. Maar het feit dat hij zichzelf bleef zorgde er dikwijls voor dat veel mensen niks van hem moesten weten en dat hij vrij weinig vrienden had. Je zou het bijna een raadsel noemen hoe hij Nick en James als vrienden had gekregen en zijn twee andere vrienden die momenteel nog altijd op een andere school zaten. ‘Kijk je uit dat je geen slechte houding aanneemt voor je rug zo?’ vroeg hij al even plagerig aan haar. ‘Je moet wel netjes rechtop zitten, hoor.’ Vervolgens legde hij zijn hand op zijn knie, trok zijn been naar zich op zodat zijn hiel op de stoel leunde en keek haar rustig aan. ‘Laat me raden,’ sprak hij. ‘Je vader is één of andere zeer belangrijke zakenman die je opgedragen heeft om alle mensen van Slytherin wat manieren aan te gaan leren.’ Hij grinnkte. ‘Nee, dat zou een onmogelijke taak zijn. Zelfs voor jou. Of nee, vooral voor jou.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosé Balmain
Rosé Balmain
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 94
IC posts : 50

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: I've just been to numb to understand, I'm just a victim of the weapon in my hand

If you say so      [+ Evan Castle] Empty
BerichtOnderwerp: Re: If you say so [+ Evan Castle] If you say so      [+ Evan Castle] Icon_minitimedo jan 05, 2017 9:56 pm

Rosé Balmain
We're happy, free, confused and lonely at the same time
Dat Evan dreigde dat het juist aanlokkelijker werd voor hem om erachter te komen, was voor Rosé alleen maar interessanter. Ze wilde juist dat hij moeite ging doen, er ontwikkelde zich een plan in haar hoofd, ze ging hem helemaal upfucken. “Wat vervelend nou” zei Rosé droogjes en keek met een zuinige blik naar hem. Toen hij begon over haar houding, bleef Rosé hem eventjes aanstaren. Het was een irrelevante opmerking en op een irrelevante opmerking reageerde ze niet. Terwijl hij begon over de houding over haar rug volgde ze met haar ogen iemand die langs liep en deed ze alles om te laten merken dat ze niet geïnteresseerd was in zijn opmerking. Rosé keek hem weer aan toen hij over haar vader begon. Dit zou nog eens interessant kunnen worden. Een zuur glimlachje speelde rond haar lippen, terwijl ze nogmaals naar voren boog. “Nee, je zou er niet verder bij vandaan kunnen zitten dan die suggestie te doen. Misschien moet je eerst nadenken voor dat je wat zegt, ik denk dat je dat een hoop zou kunnen schelen.” Samenzweerderig keek ze om zich heen, om te kijken of niemand hen hoorde en keek hem toen met een mysterieuze blik aan. “Luister, Castle, want wat ik je nu ga vertellen is topgeheim.” Ze slikte. “Ik ben hier voor een reden op school. Er zitten hier een paar vijanden van mijn vader op school. Het is aan mij om uit te zoeken wie dat zijn. Ze kunnen overal zitten: het kan een leerling zijn, het kan een leerkracht zijn, het kan iedereen zijn. Zodra ik het weet, stuur ik een brief naar mijn vader in Frankrijk en komt er een speciaal team van opgeleide Schouwers zijn vijanden uitschakelen.” Ze knikte bevestigend en keek nogmaals of er niemand geluisterd had. Vervolgens leunde ze weer naar achteren en keek ze hem aan, benieuwd wat zijn reactie hier op was.
❤ THANKS SKYE


Dress
Hair and make up
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan Castle
Evan Castle
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 358
IC posts : 147

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 16 years old || 01/08
Partner: How 'bout no?

If you say so      [+ Evan Castle] Empty
BerichtOnderwerp: Re: If you say so [+ Evan Castle] If you say so      [+ Evan Castle] Icon_minitimevr jan 06, 2017 4:53 pm

Hoewel het zijn interesse toch wel opwekte, was het nu ook weer niet zo dat hij niet zou kunnen slapen als hij er niet achter zou komen wat haar geheim zou zijn. En hij had ook echt geen zin om bij haar te smeken zodat ze zou vertellen wat het was. Nee, zo gek was hij nu ook weer niet. Ja, hij was op sommige vlakken nieuwsgierig aangelegd en ook dit wilde hij wel te weten komen, maar het was ook weer niet dat hij er constant mee bezig ging zijn of zo. Waarschijnlijk was ze gewoon net zo’n student als alle anderen en was ze hier om haar diploma te halen. Misschien dat ze geen zin had om naar Beauxbatons te gaan omdat de school alleen maar uit van die domme wijven bestond die te goedgemanierd waren. Misschien had zelfs zij een paar mensen om zich heen nodig die haar van dat goedgemanierde kantje afhielpen en die haar eens wat dingen lieten doen die normaal gezien niet binnen haar plaatje pasten. ‘Misschien heb je wel gelijk,’ sprak hij op een manier alsof hij er nu pas aan dacht dat dat een optie kon zijn. ‘Maar wie weet kan het me ook wel gewoon helemaal niet schelen wat anderen denken van mijn meningen.’ En hij keek haar met een open mond aan terwijl hij breed lachte. Om het effect te vergroten keek hij met zijn ogen naar zijn neus zodat hij scheel als de pest keek en richtte zijn hoofd wat naar boven zodat ze zijn neusgaten goed kon zien. Daarna keek hij haar weer normaal aan met een norse blik, maar deed geen moeite om interesse te tonen toen ze haar verhaal vertelde. Grote kans dat het toch alleen maar uit bullshit bestond. ‘Leuk geprobeerd, Miss Etiquette,’ sprak hij nadat ze klaar was met haar verhaal. ‘Maar daar trap ik dus echt niet in. Maar wie weet kun je hem gebruiken om de jongetjes van twaalf jaar hier op school in slaap te krijgen. Ik durf te wedden dat zij wél geïnteresseerd zijn in zo’n gigantisch lulverhaal.’ Hij keek haar sarcastisch aan. ‘Verder nog bullshit-verhalen waarvan men gelijk doorheeft dat ze zelfverzonnen zijn?’
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosé Balmain
Rosé Balmain
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 94
IC posts : 50

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: I've just been to numb to understand, I'm just a victim of the weapon in my hand

If you say so      [+ Evan Castle] Empty
BerichtOnderwerp: Re: If you say so [+ Evan Castle] If you say so      [+ Evan Castle] Icon_minitimedi jan 24, 2017 11:52 pm

Diep van binnen lachte Rosé zich helemaal kapot, maar aan haar gezicht was niets af te lezen. Het stond nog altijd even serieus. Wat een dom verhaal was dit, ze had ook niet geloofd dat Evan het zou geloven, maar wat maakte het uit? Dit kon ze nog heel erg ver uit melken. Evan scheen helemaal voldaan van zichzelf te zijn dat hij erachter was gekomen dat het verhaal niet echt was – goh. Daar trapte een eerstejaars zelfs niet in. Maar haar Slytherin kantje kwam naar boven en ze fronste haar wenkbrauwen. “Nou ja, weet je Evan, ik vind het wel erg vervelend dat jij dit nu zegt want…” Ze slikte. “Ik vertel jou dit nu in vertrouwen en dan reageer je zo.” Ze schudde afkeurend haar hoofd. “Ik had beter moeten weten, beter moeten weten dat je niet te vertrouwen was, dat je zo groot en intiem geheim niet aan kon.” Diep van binnen schreeuwde ze het bijna uit van het lachen, dit was veel te grappig. “Weet je, ik heb niet veel vrienden hier, en nu probeer ik jou iets in vertrouwen te vertellen en dan doe je zo…” Ze trok een pruillipje, wat absoluut niet bij haar stond. “Beetje jammer…”
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









If you say so      [+ Evan Castle] Empty
BerichtOnderwerp: Re: If you say so [+ Evan Castle] If you say so      [+ Evan Castle] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
If you say so [+ Evan Castle]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: Hogwarts :: common rooms :: slytherin-
Ga naar: