IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Headboy 101 KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Headboy 101

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Frederick Windsor
Frederick Windsor
Gryffindor Head Boy







Gryffindor Head Boy

Aantal berichten : 87
IC posts : 70

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: We only fuck if you match my aesthetic

Headboy 101 Empty
BerichtOnderwerp: Headboy 101 Headboy 101 Icon_minitimedo nov 24, 2016 6:30 pm


Iemand zoeken waarvan je niet wist hoe die er uit zag, was wel een hele opgave. Zoek de headgirl van je afdeling, ja, makkelijker gezegd dan gedaan. Het zou om een bepaalde Chloë gaan, maar daar wist hij al evenveel mee. Een blond meisje in Gryffindor outfit. Ja, alsof er geen tien zulke chicks rond liepen op deze school. Echt, de volgende keer mochten ze iets duidelijker zijn met hun instructies. Maar goed, het was wel belangrijk dat hij haar vond, want zij zou hem leren hoe hij een verantwoordelijke headboy moest zijn. Een opleiding, zo kwam het op hem over. Alsof hij niet perfect wist hoe je mensen moest doen luisteren.

Al was het hem al op gevallen dat er hier een stuk minder de neiging hadden om bevelen op te volgen. Dus misschien was die cursus niet zo’n heel slecht idee. Fred was ondertussen alweer aangekomen bij de common room, waar de headgirl in kwestie zich normaal zou moeten bevinden. Hij stapte de kamer binnen en keek zoekend in het rond. Het was uiteindelijk de badge die prijs gaf dat het om dié blonde chick moest gaan. De jonge prins liep op haar af. ”Hi, ik hoop dat jij Chloë bent, anders zet ik mezelf nog voor schut”, Grinnikte hij. ”Anyways, ik ben Fred, en ik werd verteld dat jij me gaat leren hoe ik een goeie headboy moet zijn”, Vervolgde hij, kwam meteen tot de kern van de zaak, zoals altijd.

&Chloë
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloë Miller
Chloë Miller
Gryffindor Head Girl







Gryffindor Head Girl

Aantal berichten : 126
IC posts : 31

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner:

Headboy 101 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Headboy 101 Headboy 101 Icon_minitimevr nov 25, 2016 6:41 pm


Chloë had plaats genomen voor haar gryffindor bestie op de fluwelen bank in de common room, om even wat bij te kletsen. Het ging voornamelijk over de abnormale hoeveelheid huiswerk die ze (alweer) niet had gedaan en de preek die er waarschijnlijk aan zat te komen morgen in de klas. Maar vanavond had ze er ook geen tijd voor, dus dat was dan jammer. Deze avond zou ze ene Frederick zien, om hem alle details als headboy te leren. Halverwege haar gesprek werd ze onderbroken, en trok haar wenkbrauw omhoog terwijl ze omkeek naar de jongen die haar aansprak. ”Hi, ik hoop dat jij Chloë bent, anders zet ik mezelf nog voor schut”, Ze knikte heel eventjes. ”Anyways, ik ben Fred, en ik werd verteld dat jij me gaat leren hoe ik een goeie headboy moet zijn”, vervolgde hij. "Ohja, hoi Fred." Ze zei gedag tegen haar vriendin en stond op om zich naar een andere hoek van de common room te verplaatsen. "Ga zitten. Nou, ik ben dus Chloë, fellow headboy." Hierbij stak ze haar hand naar hem uit om hem te begroeten en glimlachte. "Ik denk dat we eerst maar beginnen met jezelf voorstellen. Take the stage." Natuurlijk had ze al een aantal dingen over hem gehoord, gezien hij blijkbaar royal zou zijn. Waarschijnlijk waren het zijn ouders geweest die hem de status als headboy hadden opgedrongen. Opzich ook weer een leuke uitdaging om mee te werken, gezien hier al genoeg jongens rondliepen die een te groot egoïsme hadden.
chloë  lou miller
Terug naar boven Ga naar beneden
Frederick Windsor
Frederick Windsor
Gryffindor Head Boy







Gryffindor Head Boy

Aantal berichten : 87
IC posts : 70

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: We only fuck if you match my aesthetic

Headboy 101 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Headboy 101 Headboy 101 Icon_minitimevr nov 25, 2016 7:33 pm


Dat hij een gesprek tussen twee mensen onderbrak, kon hem niet veel schelen. Hij was het nu eenmaal gewend dat mensen meteen hun aandacht aan hem schonken vanaf het moment hij een kamer binnen kwam. Hier werd hij best vaak teleurgesteld tho, mensen leken niet te beseffen wie hij was. Ach ja, hij zou er ofwel aan wennen, ofwel zou hij er voor zorgen dat ze het wel zouden weten. Misschien hielp dat headboy zijn een beetje, al maakte hij zich daar ook niet echt veel zorgen om. De headmaster blijkbaar wel, want het werd hem soort van opgelegd om met de Gryffindor Headgirl te spreken. Iets waar hij natuurlijk meteen werk van maakte.

Chloë, die ondertussen bevestigd had dat ze inderdaad Chloë was, nam hem mee naar een rustiger hoekje van de common room. "Ga zitten. Nou, ik ben dus Chloë, fellow headboy." Zei ze, stak haar hand uit en glimlachte. Frederick nam hem aan en schudde hem zelfzeker. ”Aangenaam”, Zei hij, gemeend, al vond hij het nog altijd vreemd dat hij hier zo ‘normaal’ werd behandeld. "Ik denk dat we eerst maar beginnen met jezelf voorstellen. Take the stage." Moedigde ze hem aan, en Fred trok zijn mondhoek op in een scheef grijnsje. ”Well actually”, Begon hij, stak even zijn vinger op en dook toen in zijn rugzak. Na een kort moment van rommelen tussen documenten, vond hij wat hij zocht.

Zijn stamboom. In volle glorie. Hij klapte het ding open, wat wel enkele ogenblikken kostte omdat het zo groot was. ”Ik ben dus Your Royal Highness Prince Frederick Windsor of Cambridge”, Hij prikte met zijn vinger op het stuk perkament waar zijn naam stond. ”Maar Fred is ook goed hoor”, Grijnsde hij. ”Mijn vader is kroonprins George of Cambridge, mijn moeder is Leanne of Cambridge”, Vervolgde hij, tikte nu op de namen van zijn ouders. ”En zo kan ik nog wel even door gaan, maar ik zal je er niet verder mee storen”, Grinnikte hij. ”Verder, ehm, ik ben 17, ik hou van paardenraces en Quidditch”, Sloot hij af, keek haar afwachtend aan wat voor vragen ze nog voor hem in petto had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloë Miller
Chloë Miller
Gryffindor Head Girl







Gryffindor Head Girl

Aantal berichten : 126
IC posts : 31

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner:

Headboy 101 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Headboy 101 Headboy 101 Icon_minitimevr nov 25, 2016 7:57 pm


Binnen de eerste paar seconden in het bijzijn van Frederick, merkte al dat hij erg zelfverzekerd was. Ze moest toegeven, hij was zeker niet slecht om te zien. Maar al snel werd duidelijk dat dit niet de enige reden was van zijn zelfverzekerdheid. Hij pakte een enorm boek uit zijn rugzak en legde het op de tafel voor Chloë. ”Ik ben dus Your Royal Highness Prince Frederick Windsor of Cambridge” Met een blik van verbazing volgde ze zijn vinger op het boek. Deze manier van zichzelf voorstellen was wel het laatste wat ze verwacht had. ”Maar Fred is ook goed hoor. Mijn vader is kroonprins George of Cambridge, mijn moeder is Leanne of Cambridge. En zo kan ik nog wel even door gaan, maar ik zal je er niet verder mee storen”, Door deze plotselinge wending was Chloë met stomheid geslagen. ”Verder, ehm, ik ben 17, ik hou van paardenraces en Quidditch”, Na zijn laatste zin had ze zich weer herpakt en keek hem ongelovig aan. "Het feit dat je dat enorme ding de hele tijd met je meedraagt laat wel zien waar je prioriteiten liggen." Ze grijnsde op haar beurt terug. "Nou, your royal highness van boeit me niet, dit brengt me gelijk bij lesje 1. Er lopen hier genoeg jongens met een te groot eigendunk rond die je kan aanpakken, gezien je er zelf ook wel wat van kan." Ze keek hem recht aan en gaf een zoetig glimlachje.
chloë  lou miller
Terug naar boven Ga naar beneden
Frederick Windsor
Frederick Windsor
Gryffindor Head Boy







Gryffindor Head Boy

Aantal berichten : 87
IC posts : 70

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: We only fuck if you match my aesthetic

Headboy 101 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Headboy 101 Headboy 101 Icon_minitimevr nov 25, 2016 8:34 pm


Het voelde als een soort solicitatie gesprek. Niet dat hij ooit al een solicitatie gesprek had meegemaakt, en dat zou hij in zijn hele leven waarschijnlijk ook niet doen. Koning werd hij zeg maar vanzelf. Nu goed, hij vond dat hij het voor de eerste keer wel goed aanpakte. Al was hij daarmee blijkbaar de enige. Chloë keek hem heel ongelovig aan. "Het feit dat je dat enorme ding de hele tijd met je meedraagt laat wel zien waar je prioriteiten liggen." Grijnsde ze. Frederick keek op zijn beurt ongelovig naar het stukje perkament. Oké, het was wel groot in oppervlak, maar zoveel woog het nu ook weer niet.

"Nou, your royal highness van boeit me niet, dit brengt me gelijk bij lesje 1. Er lopen hier genoeg jongens met een te groot eigendunk rond die je kan aanpakken, gezien je er zelf ook wel wat van kan." Sprak ze hem toe, en hoewel ze er lief bij glimlachte, voelde het wel alsof ze hem bestraffend toe sprak. Alsof hij een klein kindje was dat iets fout had gedaan. Hij raakte even niet uit zijn woorden. ”Huh, wat? Eigendunk?” Zei hij, oprecht verbaasd, hij wist met alle goeie wil van de wereld niet waar ze het over had. Hij wreef even over zijn nek. ”Sorry I guess?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









Headboy 101 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Headboy 101 Headboy 101 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
Headboy 101
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: Hogwarts :: common rooms :: gryffindor-
Ga naar: