IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

[MC] Lady Wood [+ Aiden} KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

[MC] Lady Wood [+ Aiden}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Zoë Chandler
Zoë Chandler
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 212
IC posts : 67

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: Oh mon chéri, succesful women don't fall in love.

[MC] Lady Wood [+ Aiden} Empty
BerichtOnderwerp: [MC] Lady Wood [+ Aiden} [MC] Lady Wood [+ Aiden} Icon_minitimezo nov 13, 2016 9:58 pm


z o ë

"We could be caught, we're both convicted criminals of thought"

Zoë kwam the common room binnen. Het was laat, erg laat op de avond. Ze kon niet slapen, er was van alles dat haar wakker hield. Ze had een zijden badjas aangetrokken over haar kanten niemendalletje. Zoë geeuwde eventjes, terwijl ze langs de tafeltjes liep en op de grote bank tegenover het haardvuur ging zitten. Ze sloeg haar lange benen over elkaar, zodat deze zichtbaar waren en haar badjas langs haar lichaam viel. Zoë drukte haar elleboog eventjes op de rand van de bank en liet haar hoofd er eventjes op rusten. Wat moest ze nu in godsnaam gaan doen? Er was ook niemand meer wakker, die ze eventjes kon terroriseren. Zoë stond op en sloeg haar handen eventjes door haar haren, terwijl ze begon te ijsberen door de leerlingenkamer. Ze bleef eventjes staan bij een tafeltje, vond een tijdschrift dat ze graag las en bladerde er eventjes door heen. “Boring” gromde ze geïrriteerd en liep naar het raam, waar ze voor ging staan. Haar ogen volgden bewegingen buiten, ze zag een leraar buiten lopen. De leraar verdween en verscheen, doordat er buiten lantaarns om dezelfde meter stonden. Zoë draaide zich om en ging in het balkon zitten, terwijl ze de leerlingenkamer weer doorkeek. Een geluid liet haar glimlachen. Geluid betekende mensen, en mensen betekende gezelschap.


Laatst aangepast door Zoë Chandler op ma dec 05, 2016 12:47 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Greene
Aiden Greene
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 39
IC posts : 10

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: Stfu

[MC] Lady Wood [+ Aiden} Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Lady Wood [+ Aiden} [MC] Lady Wood [+ Aiden} Icon_minitimeza nov 19, 2016 3:42 pm

Met een zucht deed Aiden zijn gewaad uit en legde dit aan de kant. Hij had het echt wel even gehad met school. Hij had zijn huiswerk wel netjes gemaakt, maar had nu geen zin om nog iets anders te gaan doen dat ook maar iets met school te maken had. Zijn blik gleed verveeld door de kamer heen. Eerst had hij roommates, maar die waren opeens verhuisd naar een andere kamer en toen sliep hij alleen. Ondertussen waren er al wel weer bijgekomen, maar die zag Aiden nooit omdat ze echt letterlijk alleen voor te slapen kwamen. Het was dat Aiden niet in Slytherin zat en niet echt super gemeen was aangelegd, maar anders had hij wel wat grapjes uitgehaald met de nerd die rechts van hem lag. De jongen had al een uiterlijk als een nerd omdat hij zo’n heel grappig brilletje droeg, maar praatte ook met een stem alsof zijn neus constant dichtgeknepen werd. Aiden moest altijd even binnensmonds grinniken toen de jongen voorbij kwam gewandeld, maar tot dusver had hij nog niets gedaan. Aiden schudde zijn hoofd en deed zijn overhemd uit zodat zijn gespierde borstkas voor heel even te zien was. Hij trok een wijde joggingbroek aan en koos vervolgens voor een strak shirt dat om zijn borstkas spande; van de koude had hij toch niet veel last. De blonde jongen liep vervolgens naar beneden en wilde net in één van de zetels gaan zitten toen hij Zoë herkende. Het was een meisje die een aardige reputatie had opgebouwd in Ravenclaw, maar met wie hij nog nooit echt gesproken had. Er gingen echter geruchten over haar rond en Aiden wist niet of ze allemaal waar waren, want hij had over zichzelf ook al genoeg geruchten gehoord die niet eens dicht in de buurt van de waarheid kwamen. Hij zag dat Zoë enkel gehuld was in een badjas die bovendien ook nog eens naar boven kroop omdat ze in een zittende positie zat. Hm. Dat kon nog wel eens interessant worden. En dus liep Aiden in haar richting en stopte niet veel later vlak voor haar. ‘Zijn we ons aan het vervelen?’ vroeg hij grijnzend toen hij haar gezichtsuitdrukking opmerkte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë Chandler
Zoë Chandler
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 212
IC posts : 67

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: Oh mon chéri, succesful women don't fall in love.

[MC] Lady Wood [+ Aiden} Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Lady Wood [+ Aiden} [MC] Lady Wood [+ Aiden} Icon_minitimema nov 21, 2016 3:21 pm


z o ë

"We could be caught, we're both convicted criminals of thought"

Het was Aiden Greende, een zevendejaars en hij was h o t. Zoë wist niet waaraan het lag, maar om de een of andere reden viel ze altijd op de jongens die een jaar hoger zaten dan haar. Misschien omdat die jongens na een jaartje van school af zouden zijn, en ze hen daarna nooit meer hoefde te zien. Misschien omdat ze al iets meer volwassen waren dan haar klasgenoten. Zoë wist het niet, maar ze beet zachtjes op haar onderlip toen Aiden op haar af kwam gelopen. Hij bleef vlak voor haar staan, Zoë keek hem uitdagend aan. “Zijn we ons aan het vervelen?” zei hij met een grijns en Zoë haalde eventjes haar schouders op. “Ik weet niet, ik zie nu toch een soort van entertainment voor me staan” zei Zoë met een glimlach en liet haar vinger eventjes over zijn borstkas gaan, die erg gespierd was. Met een onschuldig blikje keek ze aan en knipperde eventjes met haar wimpers. “En jij, kan je niet slapen?” zei ze zoet. Ze was zo’n lieve meid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Greene
Aiden Greene
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 39
IC posts : 10

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: Stfu

[MC] Lady Wood [+ Aiden} Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Lady Wood [+ Aiden} [MC] Lady Wood [+ Aiden} Icon_minitimeza nov 26, 2016 9:17 pm

Aiden wist dat er mensen waren die zijn leeftijd hoger schatten dan dat hij werkelijk was en hem daarom verwarden voor een zevendejaars in plaats van de zesdejaars die hij werkelijk was. Dat wilde ook zeggen dat sommige meisjes hem juist om die reden aantrekkelijker vonden en daar maakte hij redelijk goed gebruik van. Als ze dan later met de beschuldigende vinger naar hem wezen dat hij minderjarig was en dat hij maar een zesdejaars was, kon hij hun heel bot afkappen dat het hun schuld was dat ze conclusies trokken. Hij had geen idee of Zoë ook dacht dat hij een zevendejaars was, maar in elk geval trok hij wél haar aandacht zo te zien. Hij grinnikte toen ze haar opmerking maakte en probeerde zijn uitdrukking niet te veranderen toen haar vinger over zijn borstkas gleed. Hm. Ze leek jonger dan hem, maar daar kon hij zich ook in vergissen. Een jongere leeftijd wilde echter niet zeggen dat ze niet hier en daar wat ervaring op had kunnen doen. Wie weet had ze het al wel met tig jongens gedaan en wist ze precies hoe ze hun moest bespelen. Des te interessanter voor Aiden als je het hem vroeg. Hij pakte plagerig haar hand vast en hield deze tegen zijn borstkas aan. ‘Nu niet meer, nee,’ zei hij met een grijns. ‘En ik denk dat ik voorlopig ook geen poging ga doen om te slapen. Wat hier voor me zit is wel een stuk interessanter dan een droom.’ Hij liet zijn blik over haar glijden en liet zijn blik even hangen op het deel waar haar badjas stopte. Hij kon alleen maar fantaseren wat daaronder zou zitten. Hij liet zijn ogen echter weer naar boven glijden zodat hij haar blik kon ontmoeten en glimlachte. ‘Heb je het niet koud zo?’ vroeg hij vervolgens alsof hij daar écht bezorgd om was. ‘Of zit je vaker zo in de common room? Je weet toch dat hier hormonale pubertjes zitten die zich niet kunnen bedwingen met zoiets.’ Het was onduidelijk of hij het over zichzelf had.


OOC: Aiden is zesdejaars lieverd, just like Zoë ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë Chandler
Zoë Chandler
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 212
IC posts : 67

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: Oh mon chéri, succesful women don't fall in love.

[MC] Lady Wood [+ Aiden} Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Lady Wood [+ Aiden} [MC] Lady Wood [+ Aiden} Icon_minitimeza nov 26, 2016 9:36 pm


z o ë

"We could be caught, we're both convicted criminals of thought"

Dom. Dat was de eerste gedachte die in Zoë haar hoofd was binnengekomen. Natuurlijk zat hij bij haar in de klas. Maar Zoë was vaak zo intensief met de leerstof bezig in de les, dat de helft niet binnen kwam. Stom. Het boeide haar echter vrij weinig, wat zijn leeftijd was, aantrekkelijk was hij toch wel. Ach, dat was van latere zorg. Wat hier voor haar stond, kon haar misschien nog wel eens een interessante avond bezorgen. Of ze zo een reputatie opbouwde? Zoë kon het maar weinig schelen. Binnen nu en twee jaar zou ze van school zijn, en zou ze een heel nieuw leventje kunnen starten. Aiden had haar hand vastgepakt en hem tegen zijn borstkas gehouden. Dat vond Zoë alles behalve erg, ze voelde dat hij gespierd was. “Heb ik even geluk dat je dan nog wakker blijft” zei Zoë met een verleidelijke grijnsje “Anders was ik alsnog helemaal alleen.” Ze trok een pruillipje. Zoë zag duidelijk dat hij haar aan het checken was, maar dat vond ze eigenlijk helemaal niet erg. Zij deed dat zelf ook. Ze liet haar ogen van zijn lippen naar beneden glijden, tot een zeker punt en liet ze haar ogen weer naar boven glijden, waar haar ogen de zijne ontmoette. “Wel gemeen dat ik alleen maar hier mag voelen” zei ze en keek hem uitdagend aan, waarna haar hand zich uit de zijne bevrijdde, en over zijn buik naar beneden gleed, bij de rand van zijn broek stopte en weer omhoog gleed. Hij was heel erg gespierd, Zoë gilde het nog net niet uit. “Ik heb het best een beetje koud, ja” bekende Zoë, al was dat helemaal niet waar, maar goed, als je iemand een beetje wilde verleiden, was een leugentje om best wel helemaal niet erg “Maar ja, ik kon niet slapen en ik was al koud en helemaal alleen in mijn slaapkamer..dus ik was hier om gezelschap te zoeken.” Een verleidelijk glimlachje verscheen op haar gezicht. “En nu vind ik jou hier. Jij kan mij toch ook mooi beschermen tegen die hormonale pubertjes?” Ze knipoogde en stond op, ging vlak voor hem staan. Ze was kleiner dan hem, maar dat maakte haar niet uit, daar hield ze juist van. Onschuldig keek ze hem aan, knipperde wat met haar ogen. “Heb jij toevallig wel een lekkere, warme kamer?” Uiteraard geen onderliggende bedoeling, ghehe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aiden Greene
Aiden Greene
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 39
IC posts : 10

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: Stfu

[MC] Lady Wood [+ Aiden} Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Lady Wood [+ Aiden} [MC] Lady Wood [+ Aiden} Icon_minitimezo dec 04, 2016 8:55 pm

Aiden slikte. Damn. Ze was misschien wel een jaar jonger dan hem, maar ze wist zeker hoe ze moest spreken tegen een oudere jongen. Hij kende ook meisjes die op dit punt helemaal dicht zouden klappen. En normaal gezien ging het ook lichtelijk tegen zijn principes in om dit te doen met zo’n jong meisje, maar zo lang hij niet onder de zestien ging vond hij het nog wel goed. Geen haar op zijn hoofd dat er aan dacht om iets te doen met een meid die jonger was dan zestien. Hij zou het zelf ook niet oké vinden als zijn zusje op die leeftijd… Hm. Eigenlijk zou hij het van zijn zusje op geen enkele leeftijd kunnen appreciëren en zou hij de kerel die een onenightstand met haar wilde persoonlijk in elkaar slaan, maar goed. Hij wilde enkel een kerel bij haar zien die goed voor haar zou zorgen en niets anders. Aiden’s aandacht werd weer getrokken naar het meisje toen deze begon met spreken. Hij grijnsde. ‘En dat willen we niet hè, dat je alleen bent?’ Zijn stem klonk lichtelijk zachter en hij grijnsde nog meer toen ze verder met hem flirtte. Damn. Hoewel hij zichzelf gezegd had dat hij dit minder vaak moest gaan doen, was zij diegene die er het hardste op doorging. En daar kon hij geen nee tegen zeggen, wel dan? Ja, hij was een soort van nerd met studeren, maar op dit vlak was hij geen nerd en wist precies wat hij moest doen. Hij wist precies hoe hij een vrouw moest behandelen en wat ze fijn vonden. Hij hield een sissend geluid in toen ze naar beneden ging en aan de rand van zijn broek stopte. Je kon hem veel wijsmaken, maar dat deze chick nog maagd was? Nee, dat niet. Hij richtte zijn blauwgrijze ogen weer op haar toen ze verder sprak. ‘Natuurlijk kan ik dat,’ sprak hij met een knipoog. ‘Ik kan niet beloven dat hij warm is, maar ik weet wel wat dingen waardoor we het warm krijgen.’ Hij gaf haar een knipoog. Het volgende moment haakte hij zijn armen onder haar benen en tilde hem op zodat ze haar benen om zijn heup moest slaan om zichzelf te ondersteunen. Toen hij zeker was dat ze grip op hem had, verhoogde hij zijn armen wat zodat deze onder haar kont lagen en liep met haar in de richting van zijn kamer. Had hij even geluk dat hij voor nu geen roommates had. Hij liep de trappen handig op en gooide de deur van zijn kamer open. Hij deed de kamer dicht en de deur op slot met een simpele beweging en boog zich over zijn bed zodat haar rug in het matras drukte. ‘Geen onderliggende reden, hè?’ Zijn stem klonk wat schor. ‘En wat als ik nu zou zeggen dat ik wél een onderliggende reden heb?’ Nadat hij dat had gezegd begon hij haar hals te kussen.


OOC: Verander je topictitel even naar MC lol
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë Chandler
Zoë Chandler
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 212
IC posts : 67

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: Oh mon chéri, succesful women don't fall in love.

[MC] Lady Wood [+ Aiden} Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Lady Wood [+ Aiden} [MC] Lady Wood [+ Aiden} Icon_minitimema dec 05, 2016 1:17 am

Met een pruillipje schudde Zoë haar hoofd. “Nee” zei ze liefjes “Ik heb er een hekel aan om alleen te zijn, zeker als ik weet dat ik zoveel beter dan dat kan krijgen.” Zoë keek hem met een onschuldig gezichtje aan, en tekende met haar vinger een hartje in zijn borst. Damn, nu ze wist dat Aiden haar door had, wilde ze hem eigenlijk best wel graag. En daar ging ze voor zorgen ook. Daarom sprong ze ook bijna een gat in de lucht toen hij zei dat hij best een kamer had, waarvan hij niet zeker wist of hij warm was, maar dat ze wel dingen konden doen om het warm te krijgen. Finally! Gewillig liet ze zich op tillen door Aiden, die sterk genoeg was om haar op te tillen en dus ook erg gespierd was en dat kreeg ze zo allemaal te zien lucky her!, en liet ze zich meedragen naar de jongens kant van de slaapkamers. Eenmaal op zijn kamer, deed Aiden de deur dicht en de deur op slot. Mooi, want dan konden ze niet zomaar gestoord worden. Aiden legde haar neer op bed en kwam boven haar hangen. Hij begon haar in haar nek te kussen. Een glimlachje was op haar gezicht verschenen, terwijl ze haar ogen sloot. Haar lichaam kwam wat omhoog, ze drukte het tegen het zijne aan, ze wilde lichaamscontact met hem, en hoe meer, hoe beter. “Dan zal ik maar voor deze ene keer een uitzondering moeten maken” zei ze met een zachte kreun “Zo ben ik dan ook wel weer.” Met haar ene hand gleed ze onder zijn shirt, ontdekte ze eindelijk zijn lichaam en met haar andere hand gleed ze naar beneden, richting zijn private zone. In de leerlingenkamer was ze nog gestopt, maar ditmaal niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









[MC] Lady Wood [+ Aiden} Empty
BerichtOnderwerp: Re: [MC] Lady Wood [+ Aiden} [MC] Lady Wood [+ Aiden} Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
[MC] Lady Wood [+ Aiden}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: Hogwarts :: common rooms :: ravenclaw-
Ga naar: