IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Dilemma KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Dilemma

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Gunner Jäger
Gunner Jäger
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 149
IC posts : 80

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 18
Partner: You got two black eyes from loving too hard

Dilemma Empty
BerichtOnderwerp: Dilemma Dilemma Icon_minitimezo okt 30, 2016 11:06 pm

The bottom is not the lowest we get
De bruinharige jongen was net uit de dervish and banges gekomen om wat nieuwe inkt aan te schaffen, aangezien hij zo dom was geweest zijn huidige potje om te stoten. Iets wat nog een lelijke gitzwarte vlek op de grond had veroorzaakt ook. Een heerlijke, zoete geur drong zijn neus binnen waardoor hij zijn hoofd omdraaide en keek naar het winkeltje aan zijn linkerzijde. Een diepe frons speelde met zijn wenkbrauwen waardoor er diepe rimpels op zijn voorhoofd tevoorschijn kwamen. Honeydukes was het winkeltje waar hij op het moment voor tot stilstand was gekomen. Oh, wat haatte hij zulke winkels waar je de heerlijke geur van de versnaperingen die zich binnen bevonden buiten al kon ruiken, maar tegelijkertijd hield hij ervan. Echt een haat-liefdesrelatie zou je het kunnen noemen. Met een diepe zucht keek hij naar de tentoonstelling in de etalage, zal hij naar binnen gaan en wat kopen? Of zou hij volhouden en zijn dieet waar hij speciaal zulke tussendoortjes had uitgehaald niet schaden? Gefrustreerd, bijna zelfs kwaad, keek hij naar de lekkernijen in de etalage. Al snel viel zijn oog op iets wat hij toentertijd altijd in Duitsland als een jong kind verzot op was, en al jaren niet meer op had. Een diepe zucht verliet zijn longen terwijl hij er gewoon naar liep te staren. Een ding wist hij zeker: de volgende keer nam hij een andere route als hij weer terug naar hogwarts zou gaan.

{+ 1st post Laila, daarna open wat mij betreft

(niet proofgelezen (a))
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila Ryder
Laila Ryder
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 319
IC posts : 113

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡

Dilemma Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dilemma Dilemma Icon_minitimedi nov 01, 2016 12:14 am

“Ja, u ook bedankt, werkse nog en tot de volgende keer” zei Laila vrolijk en nam haar tasje met kleding aan. De verkoopster groette haar en Laila verliet de winkel. Ze had weer wat leuke kleding kunnen kopen van het geld dat haar moeder haar had toegezonden. Ondanks dat de band met haar moeder…verschrikkelijk slecht was te noemen, zond haar moeder haar soms nog wel eens wat geld toe. Vroeger was kleding kopen verschrikkelijk geweest. Dan hees haar moeder haar in verschrikkelijke jongenskleding, terwijl alles wat ze daadwerkelijk had gewild was rokjes en korte shirtjes passen. Na haar geslachtsveranderende operatie was kleding kopen als een hemel voor haar. Eindelijk de kleding passen die ze kon en wilde dragen. En daarom was kleding kopen, nog steeds, zo belangrijk voor haar en wilde ze er later ook echt wat mee gaan doen. Maar eerst maar eens haar studie op Hogwarts afronden, ze moest nog anderhalf jaar.

Terwijl ze door de drukke winkelstraat van Hogsmeade liep, begon haar maagje een beetje te knorren. Maar waar had ze trek in? Laila zette eventjes haar handen in haar zij. Er waren verschillende opties. Iets hartigs, iets…zoets? Ja, iets zoets! Oh ja, ze ging een lekkere zak snoep halen bij Honeydukes en dan ging ze zich helemaal ellendig snoepen in the common room, lekker warm, bij het haardvuur! Bij de gedachte alleen al kreeg Laila een grijns op haar gezicht. Met een brede grijns liep Laila daarom riching Honeydukes, waar ze een jongen voor de etalage staan. En niet zomaar een jongen, het was Gunner, een jongen die een jaar boven haar zat. Met een glimlach liep ze op hem af. “Gunner.” Haar stem was op dezelfde toon als dat hij haar eerder in de kookles had aangesproken. “Dat zijn snoepjes” zei Laila toen met een serieus gezicht, terwijl ze hem met een serieuze blik aankeek. Al gauw verbrak een lach haar serieuze blik en keek ze hem geamuseerd aan. “Wat sta je hier te doen, kan je niet kiezen?” vroeg Laila nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gunner Jäger
Gunner Jäger
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 149
IC posts : 80

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 18
Partner: You got two black eyes from loving too hard

Dilemma Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dilemma Dilemma Icon_minitimevr nov 04, 2016 7:06 pm

The bottom is not the lowest we get
Nog steeds was zijn blik gefocust op de etalage waar de medewerkers van honeydukes overduidelijk hun uiterste best op hadden gedaan om klanten te trekken, en damn het werkte goed. In het winkeltje was het druk met voornamelijk jongeren die snel even wat lekkere versnaperingen gingen halen om, bijvoorbeeld, docenten in de lessen dwars te zitten. Gunner wist echter dat het niet bepaald een slim idee was om een hele voorraad zoetigheid aan te schaffen, vanwege het feit dat hij leed aan jeugddiabetes. Het betekende dan niet dat hij totaal geen suiker mocht binnenkrijgen, je hebt simpelweg al snel genoeg de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid suiker binnen. Het zit namelijk onderhand overal in. De Duitser was zo diep in zijn gedachtes verzonken dat hij geschrokken naast zich keek toen hij ineens zijn naam hoorde. Zijn blauwe ogen maakten contact met die van iemand van zijn house. Laila Ryder om precies te zijn. Hij had pas nog met haar gesproken tijdens de kookles van Mr. Ramsay. Een grijns verscheen op zijn gezicht toen ze op precies dezelfde manier zijn woorden herhaalde die hij tegen haar had gezegd tijdens de kookles toen ze gefascineerd naar een vork stond te kijken. "Hebben mijn woorden van kookles zoveel effect op je gehad dat je het nog precies voor je kan halen?" zei hij plagerig en grinnikte vervolgens geamuseerd terwijl hij lichtjes met zijn hoofd schudde. Bij haar vraag haalde hij zijn schouders op, het was niet dat hij niet kon kiezen want hij had zijn ogen zonder twijfel gericht op die specifieke snoepjes van vroeger. Het was eerder dat hij niet wist of het een verstandig besluit zou zijn om ze te kopen, aangezien hij van zichzelf wist dat hij er waarschijnlijk niet vanaf zou kunnen blijven als hij ze zo verleidelijk in zijn kamer ergens in de hoek zou zien liggen. "Ik weet precies wat ik wil, het is eerder de vraag of ik het ga kopen of niet," antwoordde hij. De bruinharige jongen zijn ogen vielen al snel op het tasje in haar hand. "Jij hebt al inkopen gedaan zie ik?" merkte hij op en keek haar weer aan terwijl hij zijn handen in de zakken van zijn jas stak. Het was al aardig koud buiten, iets kouder dan hij had verwacht waardoor hij dus niet een bepaald warme jas had aangetrokken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila Ryder
Laila Ryder
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 319
IC posts : 113

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡

Dilemma Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dilemma Dilemma Icon_minitimezo nov 06, 2016 9:14 pm

“Ik heb er klaarblijkelijk een klein trauma aan overgehouden” zei Laila met een lach, maar dat was zeker niet waar. Nee, ze had Gunner op die manier benaderd, omdat ze wel wist dat ze dat bij hem kon flikken. Ze dacht eventjes aan een paar schoolgenoten, misschien had ze dan wel allang een stoot gehad. Gunner gaf aan dat hij al wist wat hij wilde gaan kopen, maar dat hij het nog niet zeker wist en dat zij al inkopen had gedaan. “O ja, mijn moeder stuurt af en toe wat geld op” zei Laila met een glimlach en stak haar hand eventjes in het tasje, aaide over de stof van de kleding die ze had gekocht. “Maar er is best een kans dat ik het dadelijk gewoon weer ga veranderen hoor, ik doe altijd aan mijn kleding frunniken, en nieuwe dingen opnaaien, of juist weghalen.” Laila keek eventjes naar het snoepgoed in de etalage, ze had inmiddels al best wel trek gekregen. Nog steeds eigenlijk. Met een glimlach keek ze Gunner aan. “Als jij mij nou helpt met iets lekkers uit te zoeken, dan help ik jou met de keuze of dat je iets moet kopen? Wat wil je eigenlijk kopen?” vroeg Laila nieuwsgierig en keek hem verwachtingsvol aan, zich afvragend of hij net zo’n zoetekauw was als zijzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gunner Jäger
Gunner Jäger
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 149
IC posts : 80

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 18
Partner: You got two black eyes from loving too hard

Dilemma Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dilemma Dilemma Icon_minitimevr nov 11, 2016 7:22 pm

The bottom is not the lowest we get
Hij grinnikte toen ze dat zei met een lach. Natuurlijk wist hij wel dat het niet zo was, hij vond het gewoon leuk om zo nu en dan een plagerige opmerking in een gesprek te gooien. Zelf kon hij ook aardig wat sarcasme gebruiken, dus hij kon het zeker van haar hebben. Hij vond het maar niks als iedereen alles te serieus opvatte. Naar zijn mening moest je soms gewoon wat leven, niet doen alsof je de hele dag serieus aan het werk ben in een les. Hij knikte toen ze zei dat haar moeder soms wat geld opstuurde naar der, vandaar dat ze inkopen had gedaan. “Maar er is best een kans dat ik het dadelijk gewoon weer ga veranderen hoor, ik doe altijd aan mijn kleding frunniken, en nieuwe dingen opnaaien, of juist weghalen,” vervolgde ze waardoor hij grinnikte. "Dus je bent nog creatief ook merk ik?" vroeg hij. Hij had het niet echt aan der kleding gezien dat ze der zelf nog aangezeten had. Dan had ze het in ieder geval goed afgewerkt, al had hij er niet echt veel verstand van natuurlijk. Hij hield zich niet enorm bezig met zijn kleren. Als het matchte, lekker zat en er oké uitzag vond Gunner het helemaal best. "Als ik zoiets zou proberen met mijn kleren dan zou ik het gegarandeerd verkloten. Ik ga het niet eens proberen" vervolgde de Duitser geamuseerd. Hij zag al voor zich hoe hij een gat in een broek zou proberen te make en dat je dan overduidelijk zou kunnen zien dat het door een schaar geknipt was. Gunner wendde zijn blik weer af naar de etalage en keek vervolgens naar de drukte die zich binnen in het winkeltje bevond. Ze waren echt niet de enige die wel zin hadden in iets zoets. “Als jij mij nou helpt met iets lekkers uit te zoeken, dan help ik jou met de keuze of dat je iets moet kopen? Wat wil je eigenlijk kopen?” stelde Laila voor waardoor hij zijn blik weer met de hare verbond. "Hmmm.. deal" grinnikte die en was gelijk van plan het raarste snoep wat er was voor haar uit te zoeken, zo iemand was hij wel. "Maar, ik ben van Duitse afkomst en ik ving toen ik hier langs liep een glimp op van wat ik vroeger altijd at in Duitsland," legde hij uit. "Damn wat heb ik dat lang niet meer op" kreunde hij onderhand. "Het heet Haribo, ken je dat?" vroeg hij. Hij wist eigenlijk niet eens waar Laila vandaan kwam, misschien hadden ze het waar zij vandaan kwam ook wel. Het was in ieder geval aardig schaars in deze streek, vandaar zijn enthousiasme.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila Ryder
Laila Ryder
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 319
IC posts : 113

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡

Dilemma Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dilemma Dilemma Icon_minitimema nov 21, 2016 3:09 pm

Laila haalde haar schouders op. “Agh, creatief, creatief” zei ze met een bescheiden glimlachje “Ik probeer gewoon wat dingen uit. Af en toe is het een totale flop, maar soms is het ook wel leuk. Ach ja, het is gewoon een beetje uit proberen.” Ze lachte eventjes om zijn opmerking en sloeg haar ogen ten hemel. “Als ik je een keertje moet helpen, moet je het maar zeggen” zei ze met een grijns en keek weer in de etalage. Gunner had het over een Duitse snoepsoort gehad, dat Haribo had geheten, en hij had gevraagd of ze het kende. Laila schudde haar hoofd. “Nee, nog nooit van gehoord” zei ze nieuwsgierig en keek verder de etalage in. Ze kon de snoepsoort die Gunner zojuist had opgenoemd niet ontdekken. Laila had ook geen flauw idee wat het was, was het een dropsoort? Chocola? Zuurtjes? Ze keek met een grijns naar Gunner. “Ik denk dat ik het beste idee ever heb” zei ze met een grijns en prikte hem in zijn borst. “Ik denk dat wij eens dringend op zoek moeten gaan naar die Duitse snoepjes van jou, want ik heb honger als een paard en ik ken wel andere Duitse gerechten en die zijn lekker, dus dit moet ook wel goed komen.” Ja, Laila had heus wel eens Duitse lekkernijen gegeten. Haar oma had vroeger heel Europa rondgereisd en ze had haar oma een keer opgezocht in Berlijn, en had daar toen curryworst gegeten. Ze had het nog nooit op en het was heerlijk. Laila liep naar de deur van het snoepwinkeltje. “Maar als we hier blijven staan, zullen we nooit wat vinden.” Ze deed de deur open en hield hem vrolijk op voor Gunner. “Na u, meneer” zei ze met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gunner Jäger
Gunner Jäger
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 149
IC posts : 80

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 18
Partner: You got two black eyes from loving too hard

Dilemma Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dilemma Dilemma Icon_minitimedo dec 08, 2016 6:28 pm

The bottom is not the lowest we get
Hij knikte toen ze voorstelde dat ze hem wel eens wilde helpen als hij een keer wilde frutselen aan zijn kleren. “Als ik ineens een wilde geniale ingeving krijg, dan zal ik je informeren, okay?” grinnikte hij geamuseerd. Zover hij zichzelf kende zou dat waarschijnlijk niet snel zijn. Tenzij hij haar echt een keer tegen kwam als hij onder invloed van iets was en heel impulsief tegen haar zou zeggen dat ze zijn broek wel aan flarden mocht knippen of iets dergelijks. Nadat hij had gevraagd of ze de snoepsoort haribo kende en ze daarop nee antwoordde schudde hij plagerig afkeurend zijn hoofd. “Beste snoep dat er bestaat, en je kent het niet? Dan moet ik het je zo toch wel even laten proeven hoor,” verklaarde hij. Okay, misschien overdreef hij nu een beetje maar hij was er vroeger in ieder geval verzot op. Hij mocht echter nooit zoveel hebben natuurlijk, dus áls hij wat mocht dan was het extra sensationeel. Ze prikte hem vervolgens in zijn borst en stelde voor dat ze maar eens snel die snoepjes van hem moesten gaan opzoeken,; aangezien ze honger had als een paard. Hij grinnikte toen ze daarna de deur formeel voor hem openhield en zei dat hij eerst mocht gaan. “Danku, mevrouw Ryder,” speelde hij met haar toneelstuk mee om vervolgens even te grinniken en liep het snoepwinkeltje binnen. Een heerlijke zoete geur kwam hem tegemoet waardoor hij spontaan honger kreeg. Okay, Gunner. Houdt je in, niet de hele winkel leegkopen. Hij liet zijn ogen glijden langs alle soorten snoep die ze hadden en al snel vielen zijn ogen op zijn geliefde haribo. Natuurlijk waren er veel verschillende soorten, dus dat zou ook nog een uitdaging zijn. Welke soort zou het worden? Vrolijk pakte hij haar arm vast en trok der mee naar de schap waar alles was opgesteld. “Herken je het nu misschien?” grinnikte hij terwijl hij de zakken een voor een scande.




OOC;; Ik was helemaal vergeten dat ik hier ook nog moest posten HAHA sozz
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila Ryder
Laila Ryder
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 319
IC posts : 113

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡

Dilemma Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dilemma Dilemma Icon_minitimewo dec 28, 2016 7:35 pm

Met een glimlach keek ze toe hoe Gunner de snoepwinkel had betreed en ze liep zelf achter hem aan. Een zoete geur drong haar neus binnen. Mmmm, snoepjes! Haar maag begon te borrelen. Ze had echt honger gekregen. Laila liet haar ogen langs alle lekkere snoeperijen glijden, toen ze door Gunner aan haar arm werd getrokken en werd meegesleurd naar het schap met de Haribo snoepjes. Met een glimlach keek ze naar de zakken snoep die waren opgesteld. “Ja, oké, ik ken het wel” zei ze met een glimlach “Mijn Dreuzelbuurvrouw had altijd die snoepjes, het is een Dreuzelmerk, toch?” Niet dat ze daar natuurlijk enig vorm van problemen mee had, ook al dachten anderen in haar afdeling daar anders over. Smaakvol keek ze naar de snoepjes. Haar hand schoot uit naar een van de gummiberen en ze stak er eentje in haar mond, vliegensvlug keek ze of het vrouwtje in de winkel haar had gezien. Giechelend sloeg ze haar hand voor haar mond. “O, wat erg” lachte ze “Nu ben ik wel echt een erge boef.” Nieuwsgierig keek ze langs alle snoepzakken, ze vond ze allemaal lekker eruit zien. “Welke is jouw favoriet?” vroeg ze nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









Dilemma Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dilemma Dilemma Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
Dilemma
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: Hogsmeade :: honeydukes-
Ga naar: