IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Midnight bath KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Midnight bath

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Chloë Miller
Chloë Miller
Gryffindor Head Girl







Gryffindor Head Girl

Aantal berichten : 126
IC posts : 31

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner:

Midnight bath Empty
BerichtOnderwerp: Midnight bath Midnight bath Icon_minitimevr okt 21, 2016 1:26 pm


Rustig liet ze haar badjas van haar huid glijden en voelde met haar teen in het water. Het grote ronde bad was volledig bedekt met schuim en bubbels, en het stoom dat van het bad kwam liet de ruiten beslaan. Het was waarschijnlijk al tegen twaalven, maar aangezien ze toch niet kon slapen zou een bad zeker niet slecht zijn. Het was huiswerk of dit, de keuze was snel gemaakt. Het water voelde heerlijk warm aan, dus al snel liet ze haar lichaam geheel in het water glijden en sloot rustgevend haar ogen. Ze had ongeveer een kwartier op deze manier gelegen, toen ze plotseling wat geluid hoorde bij de deur. Nieuwsgierig keek ze in de richting van het geluid en zag al snel het hoofd van Leo Xiaoyu verschijnen, a.k.a de slytherin head boy. "Hé headboy, moet je mijn moment nou echt komen verpesten?" ze rolde met haar ogen, maar al snel verscheen er een glimlach. Ze kon best goed met ze opschieten gelukkig, dit was niet bij alle Gryffindors het geval.

- Leo Xiaoyu
chloë miller
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo Xiaoyu
Leo Xiaoyu
Slytherin Head Boy







Slytherin Head Boy

Aantal berichten : 292
IC posts : 143

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: Every minute makes me love you a little more.

Midnight bath Empty
BerichtOnderwerp: Re: Midnight bath Midnight bath Icon_minitimevr okt 21, 2016 2:28 pm

De jongen deed niet echt meer aan slapen, behalve overdag. Waarom hij dst deed wist hij zelf zo snel ook niet, hij hield gewoon van de nachten. Het probleem was dat hij zich op dit moment verschrikkelijk verveelde. Evan en Sev lagen al te pitten, en omdat hij om eerlijk te zijn best bang was voor die twee liep hij zo voorzichtig mogelijk de kamer uit. Hij sliep eigenlijk altijd zonder shirt en in een lange pyjama broek, maar niemand die te zien was op dit uur, toch? Hij liep dan misschien wel, maar waarnaartoe was nog een raadsel: tot de deur van de prefects bathroom in zijn zicht kwam. Met een grijns stapte hij naar binnen en kon het niet laten om licht te schrikken toen ze een stem hoorde. Blijkbaar had Chloë ook niet zo'n zin gehad in slapen, gezien zij lag te genieten in bad. "Sorry mevrouw, ik had u hier niet verwacht." Grinnikte hij op haar woorden. "Wat was jouw moment dan precies?" Tsja, tiener en gedachtes...
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloë Miller
Chloë Miller
Gryffindor Head Girl







Gryffindor Head Girl

Aantal berichten : 126
IC posts : 31

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner:

Midnight bath Empty
BerichtOnderwerp: Re: Midnight bath Midnight bath Icon_minitimevr okt 21, 2016 3:48 pm


Met haar handen ging ze wat over het schuim. Er was nog genoeg schuim om haar naakte lichaam te bedekken, en ze was helemaal op haar gemak. Ze had oprecht niet verwacht dat er op dit tijdstip nog mensen in de prefects bathroom zouden zijn, maar ongezellig vond ze het niet. "Sorry mevrouw, ik had u hier niet verwacht." grinnikte Leo. "Wat was jouw moment dan precies?" vroeg hij hierna. Hierop schoten haar ogen weer zijn kant op en greens ze. "In dat geval, mag je blijven." zei ze en glimlachte lieflijk. Ze moest toegeven, hij had een mooi lichaam. Ze vond het niet echt erg dat hij geen shirt aan had. "En wat brengt jou hier dan?" vroeg ze nieuwsgierig.
chloë miller
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo Xiaoyu
Leo Xiaoyu
Slytherin Head Boy







Slytherin Head Boy

Aantal berichten : 292
IC posts : 143

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: Every minute makes me love you a little more.

Midnight bath Empty
BerichtOnderwerp: Re: Midnight bath Midnight bath Icon_minitimevr okt 21, 2016 5:02 pm

Hij hief kort zijn wenkbrauwen toen ze zei dat hij mocht blijven en kon het niet laten om even te bedenken dat onder al die bubbels wellicht een naakt lichaam was. Dat idee vond hij opzicht niet zo erg, dus liep hij ook naar het bad toe. "Slapen is niet echt een ding van mij." Gaf hij toe, maar moest toch nog even daarbij melden: "'S nachts dan."
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloë Miller
Chloë Miller
Gryffindor Head Girl







Gryffindor Head Girl

Aantal berichten : 126
IC posts : 31

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner:

Midnight bath Empty
BerichtOnderwerp: Re: Midnight bath Midnight bath Icon_minitimevr okt 21, 2016 5:51 pm


Leo liep wat dichter naar het bad toe. "Slapen is niet echt een ding van mij." zei hij, waarna volgde; "'S nachts dan." Chloë glimlachte hierop. "Herkenbaar." zei ze. Even keek ze hem aan en wende haar blik toen weer af. "Of misschien is het gewoon studieontwijkend gedrag. Waarschijnlijk allebei." gaf ze toe. De badkamer was weinig verlicht, buiten enkele kleine lampen aan de muur en het maanlicht wat door de ramen scheen, een flauw blauw licht achterlatend.
chloë  lou miller
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo Xiaoyu
Leo Xiaoyu
Slytherin Head Boy







Slytherin Head Boy

Aantal berichten : 292
IC posts : 143

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: Every minute makes me love you a little more.

Midnight bath Empty
BerichtOnderwerp: Re: Midnight bath Midnight bath Icon_minitimevr okt 21, 2016 10:31 pm

Het was fijn dat iemand anders hetzelfde probleem had als hij, maar het volgende dat ze zie schopte hem licht in de war. "Slapen zou toch juist studieontwijkend zijn?" In een ruk trok hij zijn pyjama broek uit en stapte ook het bad in. "Ik ga hier echt nooit aan wennen." Sprak hij, wijzend naar het feit dat dit bad gewoon hemels voelde.

Note: wel in zijn onderbroek xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloë Miller
Chloë Miller
Gryffindor Head Girl







Gryffindor Head Girl

Aantal berichten : 126
IC posts : 31

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner:

Midnight bath Empty
BerichtOnderwerp: Re: Midnight bath Midnight bath Icon_minitimeza okt 22, 2016 6:57 pm


"Slapen zou toch juist studieontwijkend zijn?" Chloë sloeg haar ogen neer. "Ik geef mensen niet graag gelijk, zeker slytherins niet. Maar eigenlijk wel." zei ze plagend. Leo stapte ook het bad in. "Ik ga hier echt nooit aan wennen." Chloë knikte instemmend. "Serieus niet." Eigenlijk wist ze vrij weinig van Leo, ondanks het feit dat ze al 6 jaar bij elkaar op school zaten. Natuurlijk kenden ze elkaar, maar daar was ook alles mee gezegt. En hij was knap, dat moest ze toegeven. "Met welke mensen hier ga jij nou het meest mee om?" vroeg ze zich af. Sowieso Alison en Nyx, dat wist ze wel.
chloë  lou miller
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo Xiaoyu
Leo Xiaoyu
Slytherin Head Boy







Slytherin Head Boy

Aantal berichten : 292
IC posts : 143

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: Every minute makes me love you a little more.

Midnight bath Empty
BerichtOnderwerp: Re: Midnight bath Midnight bath Icon_minitimevr okt 28, 2016 7:59 pm

Trots knikte hij een soort van naar zichzelf met een glimlachje toen ze toegaf dat hij gelijk had, wie je ook was je vond dat leuk om te horen. Chloë sprak weer en kort keek hij op en neer naar haar, al was er niks te zien... Maar dat kon hij zich wel inbeelden, waardoor hij even kort over zijn lippen likte voor hij antwoord gaf op de vraag. "Err... Alison, Nyx en Laila denk ik..." Eigenlijk klonk het best triest, dat hij met alleen twee meisjes die hij beide wel leuk vond en zijn zus omging. "Hoezo?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









Midnight bath Empty
BerichtOnderwerp: Re: Midnight bath Midnight bath Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
Midnight bath
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1
Soortgelijke onderwerpen
-
» Midnight Snack [open]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: Hogwarts :: Prefects bathroom-
Ga naar: