IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

It's you...? KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

It's you...?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Cheryl Carve
Cheryl Carve
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 658
IC posts : 258

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: I'm not into that.

It's you...? Empty
BerichtOnderwerp: It's you...? It's you...? Icon_minitimedi okt 18, 2016 5:10 pm

Cheryl onderdrukte een zucht terwijl ze naar de kantjes keek die ze had geschreven, maar zin om ze na te lezen had ze niet echt. Ze ging er van uit dat de informatie die er in zou staan wel juist zou zijn en grinnikte even om haar eigen gedachten. Het was nu niet bepaald alsof ze echt veel moeite deed om haar antwoorden goed te hebben, maar voor dit vak vond ze dat ook niet nodig. Ze had er echt een hekel aan hoe de leerkracht elke les maar weer een paar kantjes volgeschreven terug verwachtte. Cheryl vroeg zich af hoe het arme mens steeds al die kantjes moest doorlezen. Er waren best veel students die deelnamen aan haar les. Ze kon dat toch nooit allemaal goed controleren? Een van de redenen waarom Cheryl later geen leerkracht wilde worden was omdat ze het zou haten om elk huiswerk afzonderlijk na te kijken. Dat kwam je soms twintig keer dezelfde antwoorden tegen en daar zou ze gek van worden. Een andere reden was het voorbereidend werk en het feit dat ze nooit goede vragen zou kunnen verzinnen voor een toets of een taak. En dan had ze nog de laatste reden en dat was dat ze waarschijnlijk met eerstejaars moest beginnen en dat die verschrikkelijk irritant waren. Eigenlijk pas vanaf het vierde of het vijfde jaar begonnen ze wat volwassener te worden, maar je had er ook bij die zelfs in hun zevende jaar nog niet volwassen waren. Zoals die van nu dus. Cheryl stak haar middelvinger op naar een jongen die naar haar floot en geërgerd zijnde kreunde ze toen dat zeer deed aan haar schouder. De wonden op haar schouder en op haar arm waren nog altijd niet goed genezen, maar goed. Dat waren leuke herinneringen aan haar geweldige nacht in het Forbidden Forest met Leo. Not. Ze ging een paar trappen omhoog en kwam, na heel wat trappen, terecht in de common room van Gryffindor. Omdat het weekend was kon ze haar gewaad eindelijk uitdoen en trok ze een simpele grijze trui aan met daaronder een short. Ze liep naar beneden… en haar mond viel open. ‘Fred?’

+ Enkel Frederick Windsor
Terug naar boven Ga naar beneden
Frederick Windsor
Frederick Windsor
Gryffindor Head Boy







Gryffindor Head Boy

Aantal berichten : 87
IC posts : 70

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: We only fuck if you match my aesthetic

It's you...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's you...? It's you...? Icon_minitimedi okt 18, 2016 6:38 pm


Met een glimlachje om zijn lippen zat hij de brief die hij van zijn oma had gekregen nog een keer opnieuw te lezen. Ze maakte zich natuurlijk weer zorgen over zijn gezondheid en of hij wel genoeg at en of hij wel een sjaal aan deed als hij buiten kwam en of hij het wel naar zijn zin had en… Ja, de lijst ging nog wel eventjes door. Oma Kate was wel het overbezorgde type. Iets wat zijn vader ook altijd tegen hem zei. Blijkbaar was ze tegenover haar zoon niet veel anders geweest, al verwende ze haar kleinzoon wel net ietsje meer. Dat bewees het pakketje, dat half geopend naast zich op tafel lag. Crown, die naast hem op de leuning van een andere stoel zat, had het helemaal hierheen gebracht, het arme ding. Zachtjes aaide hij de uil over zijn veren. Ook al keek hij altijd nogal grumpy, hij waardeerde de aandacht van Fred natuurlijk wel ten zeerste.

Na het lezen van de andere brieven was hij aan de antwoorden begonnen. Er viel zoveel te regelen. Twee van zijn paarden waren terug naar de Emiraten gevlogen, om er aan hun conditie te werken. Ze waren veilig aangekomen, maar nu moest hun terugkeer geregeld worden. Verder was hij ook nog altijd bezig met zijn eigen Quidditch team samenstellen, en een talent scout had misschien een geschikte keeper gevonden. En natuurlijk moest hij oma Kate ook nog duizend maal gerust stellen. Maar dat zou even moeten wachten, aangezien Crown hem waarschuwde dat er iemand naar hem toe kwam. ‘Fred?’ Klonk het verbaasd, en hij herkende Cheryl meteen, die nogal elegant met haar mond open stond. ”De enige echte”, Grijnsde hij. Hij legde zijn veer naast de half geschreven brief neer en bekeek het meisje even. Het was echt wel lang geleden, maar erg veel was ze niet veranderd.. Toch een stuk minder dan Alix, constateerde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheryl Carve
Cheryl Carve
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 658
IC posts : 258

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: I'm not into that.

It's you...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's you...? It's you...? Icon_minitimedi okt 18, 2016 8:52 pm

Wanneer was de laatste keer dat ze hem had gezien? Ze wist dat ze hem minder lang geleden had gezien dan Alix. Fred, of Frederick zoals de Royals hem noemden, kwam namelijk wel eens langs Stilio als zij er was en dan zagen ze elkaar vaak. Cheryl vroeg zich af of Fred tussen vorig jaar en nu nog langs geweest was bij Stilio en wat de blonde jongen had gezegd over haar. Ze kon zich zo zijn groene ogen indenken die zonder al te veel te verraden naar een ander keken terwijl hij zijn leugen gladjes over zijn lippen liet glijden. Ze haatte hem. Ze haatte hem echt zo erg. Als ze kon zou ze haar lippen en tong in speciaal middel dopen zodat ze de smaak van zijn lippen zou kunnen verwijderen. Ze wilde er niet aan denken dat ze hem gekust had en wilde er ook niet aan denken dat ze ooit verliefd op hem was geweest. Maar ze was er vrij zeker van dat Fred haar vragen ging stellen over Stilio. Zo was hij wel. Stilio was immers een vriend van hem. En dus moest ze er voor zorgen dat ze het onderwerp Stilio zo veel mogelijk kon vermijden. Ze glimlachte naar Fred toen deze zijn antwoord gaf aan haar en liep nu wat sneller de trap af nu ze van de eerste shock was bekomen. Zou Alix hem al tegengekomen zijn? Ze durfde te wedden dat haar zus hem nog wel zou herkennen. ‘Goed om je weer te zien,’ sprak ze glimlachend naar de jongen en ze liep naar hem toe. Ze had geen idee hoe ze hem moest begroeten. Haar moeder drilde haar wel op haar manieren tegenover Royals, maar het was niet dat ze daarop lette of zo. Ze had bij Stilio altijd een kus op zijn wang moeten drukken en bij zijn vader ook, dus ze nam aan dat ze dat hier ook maar moest doen. Ze boog zich voorover en drukte begroetend een kus op zijn wang. ‘Hoe begroet je een Royal eigenlijk?’ vroeg ze toen prompt aan hem en keek hem verward zijnde aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frederick Windsor
Frederick Windsor
Gryffindor Head Boy







Gryffindor Head Boy

Aantal berichten : 87
IC posts : 70

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: We only fuck if you match my aesthetic

It's you...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's you...? It's you...? Icon_minitimedi okt 18, 2016 10:27 pm


Het was wel een verrassing om Cheryl in dezelfde common room te zien als waar hij was. Dat wilde dus ook zeggen dat ze in Gryffindor zat, wat haar de enige andere jeugdkennis maakte die in dezelfde house zat als hij. De house waar hij nu zowaar headboy van geworden was. Dat betekende dat zijn vader uiteindelijk toch zijn zin had gekregen. Hij vroeg zich af of zijn positie er voor iets tussen zat, maar waarschijnlijk niet. George was, in tegenstelling tot zijn zoon, niet iemand die daar gauw misbruik van maakte. Nu goed, het was fijn om haar terug te zien, en nu ook weer zonder Stilio. Hij had de blonde jongen wel vaker gezien zonder Cheryl, maar nooit andersom. En eerlijk gezegd was Cheryl veel veranderd sinds ze met Stilio verloofd was. Veel stiller en minder spontaan. Ze had amper nog met hem gepraat, liet meestal haar verloofde aan het woord.

Maar nu hij er niet was, leek ze weer iets meer open te zijn. ‘Goed om je weer te zien,’ Zei ze, drukte hem een kus op de kaak. ‘Hoe begroet je een Royal eigenlijk?’ Vroeg ze toen ineens. De vraag overviel hem een beetje. ”Oh, well, mij maakt het niet echt uit nu we hier zijn. Maar als je zeg maar mijn vader terug ziet, zou een kleine buiging wel gepast zijn”, Grinnikte hij. ”Maar ik ben mijn vader niet, dus”, Stelde hij haar gerust. Hij knikte naar de stoel tegenover hem. ”Maar ga zitten, wauw, ik had Alix al gezien dus ik wist dat je hier ook was, maar niet dat je in Gryffindor zat”, Zei hij, nieuwsgierig naar waarom ze ook niet in Slytherin was geplaatst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheryl Carve
Cheryl Carve
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 658
IC posts : 258

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: I'm not into that.

It's you...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's you...? It's you...? Icon_minitimedi okt 18, 2016 10:40 pm

Het was grappig om te zien hoe verschillend jongens wel niet reageerden als ze een kus op hun wang gedrukt kregen. Bij Romeo had ze het nog niet eens durven proberen, Stiles had een rode kop gekregen die zelfs in de duisternis nog zichtbaar zou zijn geweest en Leo had een grote grijns om zijn gezicht gekregen. Wacht… had ze die laatste al eens een kus op zijn wang gegeven? Nee, wacht. Was dat Chester niet geweest? Bij de gedachte aan de jongen werden haar eigen wangen een beetje rood. Ze dwong zichzelf om over iets anders na te denken. Hoewel Fred misschien zou denken dat het vanwege haar vraag was, wilde ze hem niet het idee geven dat ze zich interesseerde in andere jongens van Hogwarts. Het was echter de nacht die ze met Chester had gespendeerd die haar liet blozen. Als Fred dat wist zou hij dat vast gaan zeggen tegen Stilio. Nee, ze moest zo rustig mogelijk reageren als hij haar verder ging ondervragen naar de banden met de guys, hoewel ze ergens niet het idee had dat hij dat ging doen. Dat Stilio nu zo graag alles van haar wilde weten wilde niet zeggen dat Fred dat ook wilde. Ze vond het fijner om met hem te praten nu Stilio niet in de buurt was, maar wist ook wel dat ze heel erg goed op haar woorden moest gaan letten. Hij zou namelijk informatie kunnen doorspelen naar Stilio. Hij zou Stilio kunnen inlichten over haar activiteiten. Stilio had zich aardig stil gehouden, maar haar moeder wilde dat ze hem nog eens bezocht en als Stilio ook maar iets te weten zou komen van het feit dat ze tegen een jongen had aangelegen zou hij haar aandacht opeisen en haar zeker vermoorden. ‘Dat is dan weer een meevaller,’ zei hij grijnzend, maar ze keek naar haar voeten toen hij zijn volgende vraag stelde. Ze wist wel dat Stilio dat niet had verteld aan hem. Het kwam bij Royals beter over als hun verloofden in Slytherin zaten. Cheryl ging zitten. ‘Dan weet je het nu!’ Ze wierp haar handen in de lucht, maar haar enthousiasme sloeg niet over op haar blik. ‘Mijn moeder haat het. Ze vergelijkt met mijn vader en had liever gewild dat ik in Slytherin zat.’ Ze dacht dat Fred wel wist waarom het huwelijk tussen haar en Stilio überhaupt zou voortgezet worden, maar blijkbaar was Stilio een grotere leugenaar dan ze dacht. ‘Niet dat Slytherin me zou aankunnen of zo. Ik ben veel te bad ass.’ Nope, deze kant had Fred waarschijnlijk niet van haar zien aankomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frederick Windsor
Frederick Windsor
Gryffindor Head Boy







Gryffindor Head Boy

Aantal berichten : 87
IC posts : 70

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: We only fuck if you match my aesthetic

It's you...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's you...? It's you...? Icon_minitimewo okt 19, 2016 7:52 am


Het was wel goed om te weten dat er meerdere mensen waren hier op school die hij al iets of wat kende. En die wisten wie hij was. Want Fred had best wel moeite met zich aan te passen aan het soms botte gedrag van mensen die niet wisten wie ze voor hun neus hadden. Hij maakte er wel een punt van om hen er dan op te wijzen, maar sommigen leken hem gewoon niet te geloven. Nu goed, uiteindelijk zouden ze hem nu wel meer moeten respecteren, gezien hij die badge droeg. Dat was al een begin. Maar het was altijd fijner om met mensen om te gaan die hem wel respecteerden om wie hij was, maar langs de andere kant ook gewoon normaal tegen hem praatten.

‘Dan weet je het nu!’ Merkte ze heel scherp op op zijn opmerking. ‘Mijn moeder haat het. Ze vergelijkt met mijn vader en had liever gewild dat ik in Slytherin zat.’ Vertrouwde ze hem toe. ‘Niet dat Slytherin me zou aankunnen of zo. Ik ben veel te bad ass.’ Vervolgde ze. Frederick grinnikte geamuseerd. ”Jouw moeder is een vreselijke vrouw, laat haar maar gewoon lekker haten”, Zei hij onbeschaamd. Hij beledigde nu wel één van de goeie vriendinnen van een hoop leden van het hof, maar goed. Hij had haar nooit echt gemogen. ”Nu kan je lekker opscheppen dat je bij mij in Gryffindor zit, gaat ze leuk vinden”, Vervolgde hij met een knipoogje. ”Maar hoe gaat het nog met je?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheryl Carve
Cheryl Carve
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 658
IC posts : 258

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: I'm not into that.

It's you...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's you...? It's you...? Icon_minitimewo okt 19, 2016 8:53 am

De badge die hij droeg was haar eerder nog niet opgevallen. Dat maakte ook gelijk weer duidelijk wie de head boy van Gryffindor was. Zo te zien was Fred al goed bezig met zijn territorium hier te markeren en anderen te laten weten dat hij wenste gerespecteerd te worden. Het ging de jongen waarschijnlijk nog een hoop moeite kosten om te wennen aan de students hier op Hogwarts. Er waren er zelfs die tegen een hoge rang een grote bek op durfden te zetten, hoewel ze merkte dat de teachers hier wel met respect werden benaderd. Dat kon ook niet anders. Ze mochten misschien niet vanwege hun positie, maar ze zouden de students die hun afgunst lieten blijken zeker kunnen vervloeken met één of andere gevaarlijke vloek. Aangezien Cheryl sowieso al respect had voor Fred hoefde de jongen niets te vrezen en met zijn badge hoefde hij bij haar ook niet te pronken. Cheryl was zelf nooit echt happig geweest op de rang en zeker niet van een house waar ze niet eens in wilde zitten, maar ze moest toegeven dat het feit dat Fred hier zat en ook nog eens head boy was het wel makkelijker maakte om het leven in de Gryffindor house al iets meer te accepteren. Ze fronste verbaasd met haar wenkbrauwen toen Fred lichtelijk uitdrukte hoe zij soms over haar moeder dacht. Bij haar was het dan nog wat erger en vooral als ze in een slechte bui was, maar Fred’s woorden drukten netjes uit wat Cheryl ook dacht. ‘Toch tenminste één Royal die haar niet aanbidt,’ sprak ze, hoewel ze het vermoeden had dat Stilio ook niet bepaald respect voor de vrouw had. ‘Ik denk niet dat dat gaat werken, Fred,’ zei ze met een frons. ‘Je weet hoe erg ze de Slytherins van Hogwarts aanbidt. Ik zei laatst nog tegen Alix dat ik vermoed dat ze met één van die Royals die ooit in Slytherin heeft gezeten vreemdgaat.’ Jammer voor haar vader, maar het was niet dat de man veel moeite voor zijn huwelijk of voor zijn kinderen deed. ‘Het gaat wel,’ sprak ze. ‘Ik begin mijn weg hier steeds meer en meer te vinden. Het gaat jammer worden als ik afstudeer volgend jaar. Dan begint het echte harde werk.’ Hoewel ze grijnsde, doofde het blije licht in haar ogen en ze keek snel weg zodat Fred het niet zou zien. ‘En met jou? Wen je een beetje aan de achterlijke students hier?’ Ze grinnikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frederick Windsor
Frederick Windsor
Gryffindor Head Boy







Gryffindor Head Boy

Aantal berichten : 87
IC posts : 70

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: We only fuck if you match my aesthetic

It's you...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's you...? It's you...? Icon_minitimewo okt 19, 2016 9:51 am


Als zijn moeder zou horen hoe hij over Cheryl’s moeder sprak, zou hij waarschijnlijk een royale klap tegen zijn kaak krijgen. Nee, oké, dat zou ze niet doen, daar was hij al te oud voor. Maar ze zou er wel op spreken. Als toekomstige kroonprins hoorde hij geen mening te hebben over de mensen die aan het hof kwamen, geen negatieve maar ook geen positieve. Hoe neutraler hij was, hoe minder hij te beïnvloeden was door mensen die hem probeerden te gebruiken voor hun eigen doelen. En met een heleboel royals die in Slytherin hadden gezeten, waren dat er dus wel een hele hoop. ‘Toch tenminste één Royal die haar niet aanbidt,’ Zei Cheryl. Hij knikte lichtjes. "Maar hou dit tussen ons ok", Reageerde hij zachtjes. Hij wilde geen problemen veroorzaken. ‘Ik denk niet dat dat gaat werken, Fred,’ Zei ze op zijn woorden. ‘Je weet hoe erg ze de Slytherins van Hogwarts aanbidt. Ik zei laatst nog tegen Alix dat ik vermoed dat ze met één van die Royals die ooit in Slytherin heeft gezeten vreemdgaat.’

Dat nieuws verbaasde hem wel. Het was nu niet dat hij van alles op de hoogte kon zijn, maar hij had haar niet aanzien als iemand die vreemd ging. ”Mijn vader was blij dat ik in Gryffindor terecht ben gekomen tho, dus misschien draait ze alsnog bij. En als ze dat niet doet, dan is dat haar probleem, toch?” Probeerde hij haar gerust te stellen. Hoe dan ook, ze was nu ver van huis, dus hier had ze vast geen last van haar. Toch wou hij even checken hoe het met haar ging. ‘Het gaat wel,’ Antwoordde ze. ‘Ik begin mijn weg hier steeds meer en meer te vinden. Het gaat jammer worden als ik afstudeer volgend jaar. Dan begint het echte harde werk.’ Grijnsde ze, maar ze ontweek zijn blik. Hij had wel genoeg mensenkennis om te snappen wat ze verstopte voor hem.

‘En met jou? Wen je een beetje aan de achterlijke students hier?’ Vroeg ze toen met een grinnik. Frederick moest er ook om lachen. ”Moeilijk, maar het komt wel. Ze passen zich wel aan”, Grijnsde hij. Niet omgekeerd. Nee, hij zou zich nooit aanpassen, dat moesten zij maar voor elkaar zien te krijgen. ”En anders heb ik altijd Crown nog”, Vervolgde hij. De uil maakte een instemmend geluidje. Hij moest er om lachen en gaf het beestje een aai over zijn kop heen. ”Heb je nog nieuws van Stilio? Het is ook alweer een paar maand geleden dat ik hem gezien heb”, Vroeg hij toen, neutraal. Dat zij er niet bij geweest was en Stilio nogal vreemde dingen over haar had beweerd, zei hij er maar niet bij. Dat hoefde ze ook niet te weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheryl Carve
Cheryl Carve
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 658
IC posts : 258

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: I'm not into that.

It's you...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's you...? It's you...? Icon_minitimewo okt 19, 2016 6:00 pm

Cheryl had een kort knikje gegeven. Ze wist wel beter dan Fred te verraden tegenover haar moeder. Niet dat ze het zou geloven of zo. Ze zou eerder denken dat Cheryl het zelf had verzonnen en haar een klap geven. Het meisje draaide haar hoofd naar Fred toen deze over zijn vader sprak en miserabel haalde ze haar schouders naar hem op. ‘Jij hebt makkelijk spreken,’ zei ze. ‘Als mijn moeder problemen heeft dan worden dat automatisch ook mijn problemen. En die van Alix, maar aangezien Alix zichzelf niks aantrekt van wat moeder zegt, reageert ze haar woede meestal op mij af.’ En hoe. Soms dreigde haar moeder haar gewoon op straat te zetten. Dat was dan wel wat Cheryl wilde, maar ze had geen geld om zichzelf te verzorgen en ze weigerde om bij Stilio in te trekken. Als ze dat zou doen zou hij haar vermoorden. Als Fred toch eens wist hoe Stilio echt was… zou hij dan nog steeds zo rustig tegenover haar zitten? Ze had eigenlijk geen idee wat hij dan zou doen. Fred en zij hadden voornamelijk dankzij Stilio nooit echt de kans gekregen om echt een goede band te ontwikkelen. Ja, ze konden het met elkaar vinden, maar het was nu niet dat het echt ‘wauw’ te noemen was en ze hoopte dat ze daar in Hogwarts toch wel wat aan konden werken. Ze grinnikte heel even. ‘Zoals een echte Royal het betaamt,’ zei plagerig tegen hem en daarmee de woorden van haar moeder herhalend die de vrouw vaak tegen de andere Royals sprak. Net als ze zelf een Royal was en erbij hoorde of zo. Ze werd wel enorm gerespecteerd, maar zelf van Royal was ze toch niet helemaal. Des te meer reden dat ze haar dochter uit liet huwelijken aan een gestoorde Slyherin, dacht Cheryl bitter. Alsof Fred het onderwerp in haar hoofd kon lezen begon hij over Stilio en even, een kleine seconde, flitste er angst door Cheryl’s blik. Ze dwong haar hevig kloppende hart om rustiger te gaan kloppen en kuchte even alsof een klein hoestje haar belemmerde om te antwoorden. ‘Ik heb hem nog gezien in de zomervakantie,’ loog ze. ‘Het ging heel erg goed met hem. Hij kijkt uit naar het huwelijk.’ Ze glimlachte zo oprecht mogelijk als dat al kon. Het enige nadeel aan Fred hier op Hogwarts hebben was dat ze erg moest uitkijken met wat ze met sommige jongens deed. Als Fred dat doorspeelde aan Stilio was ze namelijk nog eerder dood dan gepland. ‘Hij gaat de komende zomervakantie de ringen al regelen en…’ Ze kon verder niks meer zeggen. Haar stem kwam vast te zitten en ze voelde dat het onbehaaglijk warm werd. ‘… dingen opzoeken om het feest te organiseren.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Frederick Windsor
Frederick Windsor
Gryffindor Head Boy







Gryffindor Head Boy

Aantal berichten : 87
IC posts : 70

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: We only fuck if you match my aesthetic

It's you...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's you...? It's you...? Icon_minitimeza okt 22, 2016 1:54 pm


Eerlijk gezegd vond hij het best moeilijk om gepast te reageren op Cheryl haar woorden. Het was natuurlijk heel erg dat ze zo af moest zien bij haar moeder, maar hij wist ook niet hoe hij het moest oplossen. Hij kon moeilijk zeggen dat ze maar bij hem in Kensington Palace moest komen worden. Dus echt goeie raad kon hij niet geven, behalve dat ze gewoon moest proberen positief te blijven. Maar dat werd hem niet echt in dank afgenomen. ‘Jij hebt makkelijk spreken,’ Begon ze. Rustig luisterde hij naar de rest van haar woorden. ”Als ik je ergens mee kon helpen, dan had ik het gedaan, dat weet je”, Zei hij nog, besloot daarmee dat het onderwerp wel afgerond was.

In plaats daarvan vroeg hij hoe het ging met Stilio. Hij had hem al een tijdje niet meer gesproken, de jongeman was vast met geheel andere dingen bezig en had het waarschijnlijk gewoon druk. Maar Cheryl, zijn verloofde, zou hem vast wel vaker spreken. ‘Ik heb hem nog gezien in de zomervakantie,’ Bevestigde ze. ‘Het ging heel erg goed met hem. Hij kijkt uit naar het huwelijk.’ Vervolgde ze glimlachend. ‘Hij gaat de komende zomervakantie de ringen al regelen en…’ Ze haperde even in haar woorden. Frederick stak de schuld op het feit dat ze er vast nerveus om was. Het was dan ook een grote stap. ‘… dingen opzoeken om het feest te organiseren.’

”Je bent zenuwachtig he”, Zei hij lichtjes plagend, wist niet dat hij er eigenlijk volledig naast zat. ”Maar zo te horen heeft hij alles onder controle. Bij veel mensen is het omgekeerd, daar moet de bruid alles regelen”, Grinnikte hij. Daar had ze wel geluk mee. Maar het kwam waarschijnlijk ook wel omdat ze nog in school zat en hij niet. ”Ik ben toch wel uitgenodigd he?” Vroeg hij toen nieuwsgierig, al zou het hem niet verbazen als het zo was. Er zouden vast veel royals op het feest aanwezig zijn, dus dan kon hij toch niet ontbreken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheryl Carve
Cheryl Carve
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 658
IC posts : 258

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: I'm not into that.

It's you...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's you...? It's you...? Icon_minitimema okt 24, 2016 5:09 pm

Fred’s blik veranderde niet echt en Cheryl concludeerde dat de jongen geen idee had van het feit dat Stilio haar in werkelijkheid mishandelde en dat hij een poging had gedaan om haar te vermoorden. Dat wilde zeggen dat Stilio in de tussentijd heel rustig was gebleven tegen Fred, want de laatste keer dat ze elkaar gezien hadden was sinds de vorige zomervakantie geweest. Had ze daarnet tegen Fred gezegd dat het deze zomervakantie nog was geweest? Ze ging maar geen exacte datums noemen. Fred was er misschien al een hele tijd niet meer geweest, maar misschien één iemand van zijn familie wel en als hij uitvond dat ze gelogen had over iets zou hij het alleen maar verdacht vinden. Ze vond het zo lastig om tegen hem te liegen, maar de jongen was vrienden met Stilio en bovendien zou hij Cheryl nooit geloven. Stilio leek nu niet bepaald het heilige boontje, maar hij had bij Fred wel altijd gedaan alsof alles tussen Cheryl en hem goed was. Alsof hij zijn kleine broertje niet door Cheryl had laten mishandelen. Als ze alleen maar aan dat kleine broertje dacht moest ze een paniekaanval onderdrukken. Het speet haar echt zo erg wat ze hem had aangedaan en ze wist dat ze het nooit meer kon terugdraaien. Ze dwong haar mondhoeken om omhoog te gaan toen Fred leek te denken dat ze nerveus was voor de bruiloft. Aan de ene kant was ze gefrustreerd dat hij de seinen niet opmerkte, maar aan de andere kant was ze hem dankbaar. ‘Wie zou niet zenuwachtig zijn?’ vroeg ze. Eerlijk? Was ze maar aan Fred uitgehuwelijkt. Ze had hem altijd al leuker dan Stilio gevonden, hoewel ze nooit echt verliefde gevoelens voor de jongen had gehad. Waarom werden de goede meiden altijd uitgehuwelijkt aan de slechte Royals? Ze durfde te wedden dat als Fred iemand kreeg dat het zo’n kreng zou zijn. Goede mensen kregen altijd mensen die ze niet verdienden. Bijna altijd dan. ‘Waarom zou je niet uitgenodigd zijn?’ Haar stem schoot in de hoogte omdat ze haar emoties moest inhouden en ze kuchte een paar keer. Ze deed echter net alsof er niks aan de hand was en ging met haar hand door haar haren. ‘Jij bent zo ongeveer wel zijn beste vriend, denk ik.’ Ze had geen idee hoe zijn vriendengroep er uit zag. Daar sprak hij niet veel over. ‘Het zou nogal raar zijn als hij je niet zou uitnodigen.’

OOC: Ik stel me Stilio echt voor als Geoffrey van GoT of zo xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Frederick Windsor
Frederick Windsor
Gryffindor Head Boy







Gryffindor Head Boy

Aantal berichten : 87
IC posts : 70

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: We only fuck if you match my aesthetic

It's you...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's you...? It's you...? Icon_minitimedi nov 01, 2016 1:35 pm


Dat er nog steeds gewoon huwelijken werden geregeld door de ouders van het bruidspaar in kwestie, vond hij in principe maar vreemd. Hij snapte ook wel dat hij niet met iemand zou kunnen trouwen die geen edel bloed had, maar tot nu toe had hij wel het idee dat zijn ouders hem vrij zouden laten om te kiezen wie het dan zou worden. Dat ze hem zouden dwingen om met iemand te trouwen die hij niet een beetje aardig vond, zag hij gewoon niet gebeuren. En hij zou het niet laten gebeuren ook. Als hij een beetje slim speelde en zijn oma in schakelde, zou zijn vader hem nooit laten trouwen met iemand die hij niet leuk vond. Al zou hij ook nooit publiekelijk de keuze van zijn ouders in twijfel trekken. Dat zou niet goed zijn voor de reputatie hen beide.

Maar hoe dan ook zou hij niet uitgehuwelijkt worden voor hij van school was. Al was het bij Cheryl dus anders. Frederick had wel het gevoel dat ze er zenuwachtig om was, iets waar hij een grapje over maakte. ‘Wie zou niet zenuwachtig zijn?’ Vroeg ze, en hij grinnikte. "Ok daar heb je een punt", Knikte hij instemmend. Hij zou waarschijnlijk ook wel zenuwachtig zijn. ‘Waarom zou je niet uitgenodigd zijn?’ Haar toon was niet zo vast, maar ze ging gewoon verder alsof er niks was gebeurd. ‘Jij bent zo ongeveer wel zijn beste vriend, denk ik.’ Zei ze. Fred fronste zijn wenkbrauwen even. "Ach, hij heeft volgens mij wel betere vrienden dan mij hoor", Grinnikte hij geamuseerd. "Ik denk dat hij zich soms een beetje verveeld als ik over Quidditch praat, bijvoorbeeld", Bekende hij. Maar ja, hoe zou je zelf zijn, als je je eigen team had? ‘Het zou nogal raar zijn als hij je niet zou uitnodigen.’ Besloot Cheryl, en hij knikte tevreden. "Mooi, ik ben benieuwd", Zei hij oprecht, want hij meende het ook wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheryl Carve
Cheryl Carve
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 658
IC posts : 258

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: I'm not into that.

It's you...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's you...? It's you...? Icon_minitimeza nov 19, 2016 4:14 pm

Cheryl wilde dat ze de waarheid tegen Fred kon zeggen, dat ze kon aangeven dat ze totaal geen zin had in het huwelijk en wat Stilio allemaal had gedaan om haar er juist geen zin meer in te laten hebben. Zou Fred er iets aan kunnen veranderen? Het zou wel goed zijn als één iemand het wist. Fred leek echter al volledig overtuigd te zijn dat het tussen haar en Stilio prima ging en dat hij dus uitgenodigd werd op een bruiloft waar twee mensen ontzettend veel van elkaar hielden. Het probleem was dat als ze hem zou waarschuwen dat dat waarschijnlijk haar dood zou worden. Stilio zou er weet van krijgen en zou Fred zelfs pijn kunnen gaan doen. En dat wilde ze niet. Ze kende Fred nog niet zo heel goed omdat Stilio voornamelijk het woord had gevoerd, maar dat wilde niet zeggen dat ze Fred niet beter wilde leren kennen. En wie weet werd ze toch nog goede vrienden met Fred en kon ze het hem wel eens een keertje vertellen, maar nu zou dat aanvoelen alsof ze te ver uit haar comfortzone getrokken werd. En dan had je natuurlijk nog het feit dat Stilio en Fred vrienden waren. Fred zou eerder partij voor een Royal kiezen dan voor haar, right? Cheryl glimlachte enkel naar Fred toen hij zijn opmerking maakte. Hoe vaak was Stilio al wel niet tegen haar uitgevlogen dat hij Fred’s praatjes over Quidditch echt helemaal zat begon te worden? Stilio behandelde vrienden als vrienden in hun bijzijn, maar tegen Cheryl was hij heel anders over de jongen. ‘Ach, ik vind het leuk als je er over praat,’ suste ze hem een beetje. ‘We kunnen zelfs binnenkort een match gaan doen samen als je daar zin in hebt? Stilio mag er dan wel niet van houden, maar ik wel.’ Als ze Stilio één ding niet van haar liet afpakken dan was het wel de wedstrijden die ze hier speelde of de keren dat ze alleen ging oefenen om Quidditch onder de knie te krijgen. En ze dacht wel dat Fred het haar een stuk beter kon leren dan zij aan zichzelf. ‘Eh… Ja.’ Ze glimlachte naar Fred, maar kon het niet helpen dat ze een brok in haar keel kreeg en wendde haar blik gauw af voordat ze nog zou gaan huilen ook. ‘Na volgend jaar zal het vast wel allemaal heel anders zijn,’ mompelde ze. ‘Als Stilio wilt dat we bijvoorbeeld samen gaan wonen en zo.’ De gedachte alleen al… ze voelde een rilling door zich heengaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frederick Windsor
Frederick Windsor
Gryffindor Head Boy







Gryffindor Head Boy

Aantal berichten : 87
IC posts : 70

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: We only fuck if you match my aesthetic

It's you...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's you...? It's you...? Icon_minitimedi nov 22, 2016 12:08 am


Sowieso als hij trouwde, wilde hij dat Crown de ringen naar voren bracht. Dat zou echt cool zijn, en precies zijn stijl. Al zou het hem ook niet verrassen dat de uil de ringen onderweg liet vallen. Ook wel heel typisch. Maar goed, voor de rest kwamen de dingen die hij op stuurde wel altijd aan op de goeie bestemming. Dus hij had eigenlijk niet veel te klagen. Nu goed, hij zag wel hoe de bruiloft verliep bij Stilio en Cheryl, want die van hem lag nog een eindje in de toekomst. Er was dus nog genoeg tijd om Quidditch te spelen, en zijn eigen team in topvorm te krijgen. Al moest hij daar niet te vaak over hypen tegenover Stillio. ‘Ach, ik vind het leuk als je er over praat,’ Stelde ze hem gerust. ‘We kunnen zelfs binnenkort een match gaan doen samen als je daar zin in hebt? Stilio mag er dan wel niet van houden, maar ik wel.’ Vertelde ze hem.

Er kwam een brede glimlach om zijn lippen. ”Dat moeten we echt eens doen ja”, Stemde hij in. De stemming sloeg weer een beetje om toen ze over Stilio begon. Hij vroeg zich af waarom. Ze ging met hem trouwen, maar ze leek er niet zo enthousiast over. Maar goed, het waren niet zijn zaken, dus hij zou er ook niet naar vragen. ”Ik wil niet rude zijn, maar ehm, ik heb wel nog wat zaken te regelen hier”, Zei hij, tikte met zijn wijsvinger op de stukken perkament voor hem. ”Bellen is zoveel handiger, maar nee, het moet persé per brief”, Grinnikte hij. Hij kon oma Kate sowieso niet te lang laten wachten, anders zou ze ongerust worden, en haar kennende zou ze er nog in slagen om helemaal hierheen te komen om te kijken of alles goed met hem ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheryl Carve
Cheryl Carve
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 658
IC posts : 258

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years old
Partner: I'm not into that.

It's you...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's you...? It's you...? Icon_minitimeza dec 17, 2016 7:46 pm

Fred’s enthousiasme over Quidditch zou haar normaal gezien aangestoken hebben, maar haar humeur was door het gesprek over het huwelijk echt helemaal verpest. Ze wilde er het liefste niet al te veel aan denken. Fred dacht dat ze het vast helemaal geweldig vond om met Stilio te trouwen en dat ze de dagen echt af zat te tellen tot hij haar hand zou nemen en het ja-woord tegen haar zei, maar voor Cheryl was er geen grotere nachtmerrie dan dat. Ze wilde dat ze Chester tijdens die nacht in de Hospital Wing gewoon eerlijk had verteld wat er aan de hand was, maar de kans dat de Hufflepuffer op haar af zou knappen en haar nooit meer wilde zien was vrij groot. Fred zou er misschien niet zo heel erg geschokt door zijn, maar toch… Stilio was zijn beste vriend en ze wilde de vriendschap tussen hun niet veranderen. Ze wist niet wat Stilio in de tussentijd allemaal voor een leugens over haar had verteld tegen de rest, maar als ze binnenkort zouden gaan trouwen dan zou het waarschijnlijk niet al te veel zijn. Of misschien juist wel. Cheryl’s maag draaide om bij het idee dat Stilio zo veel leugens had verteld dat ze uitgekakt zou worden op hun huwelijk. En Fred zou daar dan bij zijn. Was het een goed plan om de jongen uit te nodigen? Wat als Stilio zijn leugens ook tegen hem zei en Fred zijn kant koos? Cheryl slikte en was blij met het feit dat Fred het gesprek een soort van wilde beëindigen. ‘Is goed,’ sprak ze. Tot haar ontsteltenis sloeg net op dat moment haar stem over. Haar mondhoeken trilden en ze voelde dat haar ogen zich met tranen vulden. Nee. Nee. Nee. Shit! Snel kwam Cheryl uit haar zittende positie omhoog. ‘Dan zie ik je nog wel eens.’ Het laatste kwam er hoog uit en toen Cheryl snel weg wilde lopen van de tafel, stootte ze haar knie tegen de zijkant omdat ze dus niet aan het opletten was. Tranen liepen al over haar wangen en ze voelde zich warm worden, maar ze liep snel door. Nee. Fred mocht dit niet zien. Als hij haar nu zou tegenhouden, zou ze bij hem uithuilen en hem alles vertelde. En dat wilde ze voorkomen.


OOC: Het kostte me een maand om deze cliffhanger te verzinnen. Nee, echt waar, sorry voor de late reactie xD As for the topic: aan jou om te beslissen of Fred haar tegenhoudt of niet
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









It's you...? Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's you...? It's you...? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
It's you...?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: Hogwarts :: common rooms :: gryffindor-
Ga naar: