IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

No chill KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

No chill

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Frederick Windsor
Frederick Windsor
Gryffindor Head Boy







Gryffindor Head Boy

Aantal berichten : 87
IC posts : 70

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: We only fuck if you match my aesthetic

No chill Empty
BerichtOnderwerp: No chill No chill Icon_minitimeza okt 15, 2016 4:34 pm


Met een bedenkelijke blik zat de jonge prins in het hoekje van de common room. De kamer was precies wat de naam hem vertelde. Common. Vol met plebs. En het was echt niet dat hij zich te goed voelde om hier ook plaats te nemen, hij voelde zich gewoon zo verschrikkelijk op de verkeerde plaats dat hij er bijna hoofdpijn van zou krijgen. Zijn ogen schoten heen en weer, hij probeerde zo veel mogelijk in zich op te nemen. Het was nu niet eens zo heel druk, veel mensen waren ook gewoon huiswerk aan het maken. Iets wat hij eigenlijk ook hoorde te doen. Zuchtend nam hij zijn boek van potions er bij en begon hoofdstuk 1 door te nemen. Daar moest hij een korte samenvatting en verslag over schrijven. Nonsens, vond hij. Hoe moest hij nu een verslag schrijven over een onderwerp dat je eigenlijk moest uitproberen voor je echt precies wist wat voor effect het zou hebben?

Frederick was dus maar aan de slag gegaan met het werkstuk, maar echt boeiend vond hij het niet. Hij had dit soort dingen twee jaar geleden al geleerd. Duidelijk hadden de prioriteiten van zijn privé leraar anders gelegen dan hier. Maar goed, dat betekende wel dat hij makkelijk snapte waar het over ging, dus zou hij ook eerder klaar zijn. Al was het lot van plan om hem iets tegen te werken. Vaagjes kreeg hij door hoe er iemand voor hem was komen staan, dus hij keek op van het stuk perkament en richtte zijn blauwe ogen vragend op het jonge meisje dat hem benaderd had.
&De 2de-jaars van Felicia
Terug naar boven Ga naar beneden
Wiske Duquesne
Wiske Duquesne
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 32
IC posts : 22

Hogwarts ID
Schooljaar: Second year
Leeftijd: 12
Partner:

No chill Empty
BerichtOnderwerp: Re: No chill No chill Icon_minitimezo okt 16, 2016 3:40 pm

Na een lange wandeling buiten heeft ze behoefte aan de warmte van haar common room. Niet dat het buiten heel koud was, maar ze moest nodig eens aan haar huiswerk, en ze wist dat het in de common room altijd wel rustig was. Glimlachend volgt ze de bewegende trappen naar de 7e verdieping. Ze weet nog Hoe ze vorig jaar de trappen nogal eng had gevonden, hoe ze bewogen als je er op stond. Ze was dan ook meerdere keren verdwaald geweest omdat de trappen weer eens bewogen hadden. Bij de common room aangekomen liep ze eerst naar haar slaapkamer en trok daar wat gemakkelijks aan, pakte haar boeken en ging terug naar de common room. Ze keek om zich heen naar een stil plekje en zag een jongen in de hoek van de common room zitten. Ze herkende hem niet, en dat terwijl hij geen eerste jaars was... hem bekijken schatte ze hem een 5e of 6e jaars, in ieder geval een stuk ouders als zijzelf. Langzaam loopt ze richting zijn tafel. Ze bleef stil zijn voor zijn tafel en ze zag hoe hij langzaam opkeek van zijn perkament en haar vragend aankeek met zijn mooie blauwe ogen. 'Hoi!' Zegt ze vrolijk 'ik ben Wiske, wat is jou naam?' Stelde ze zich voor en vroeg gelijk naar zijn naam. Dan kon ze in ieder geval zeggen dat ze hem kende.. Ze was vastbesloten dit jaar meer vrienden te maken..Of dat nu met mensen van haar eigen jaar was of met oudere jaars. 'Jij bent nieuw hier of niet? Ik heb je in ieder geval nog nooit gezien.. al kan dat natuurlijk ook komen omdat ik pas een 2e jaars bem' ratelt ze vrolijk verder, ze was altijd nogal enthousiast als ze met mensen in gesprek raakte. Sommige vonden dat vervelend, maar zijzelf had het 9 van de 10 keer niet eens Door, tot dat iemand haar erop wees dat ze nogal druk en aanwezig was. 'Wat ben je aan het maken??' Vroeg ze belangstellend terwijl ze probeerde te kijken wat hij aan het schrijven was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frederick Windsor
Frederick Windsor
Gryffindor Head Boy







Gryffindor Head Boy

Aantal berichten : 87
IC posts : 70

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: We only fuck if you match my aesthetic

No chill Empty
BerichtOnderwerp: Re: No chill No chill Icon_minitimezo okt 16, 2016 10:21 pm


De plotse toenadering had hem wel verrast, hij was nu niet bepaald van zins geweest om een gesprek aan te knopen. Vandaar dat hij in een hoekje zat. Maar het was nu ook niet alsof hij het erg vond. In principe was hij wel een sociaal iemand, als het ging om mensen van zijn stand. 'Hoi!' Zei de jongere Gryffindor vrolijk. 'Ik ben Wiske, wat is jouw naam?' Vroeg ze hem maar rechtuit. "Hallo Wiske, ik ben Prince Frederick of Cambridge, maar Prince Frederick is ook goed", Zei hij met een glimlachje. Dat het geen normale introductie was, daar stond hij niet bij stil. Hij was gewoon niet anders gewend zichzelf voor te stellen met die titel, of dat hij zo werd voorgesteld aan anderen.

'Jij bent nieuw hier of niet? Ik heb je in ieder geval nog nooit gezien.. Al kan dat natuurlijk ook komen omdat ik pas een 2e jaars ben’ Informeerde ze hem. Fred legde ondertussen zijn veer neer naast het perkament. ”Klopt, ik ben pas dit jaar op Hogwarts aangekomen. Ik kreeg hier voor thuis les”, Legde hij rustig uit. 'Wat ben je aan het maken??' Vroeg ze vervolgens. Ach, haar nieuwsgierigheid was wel aandoenlijk. Hij draaide zijn perkament een beetje zodat ze zijn aantekeningen kon zien. ”Het is een verslag over een potion dat het Veritaserum heet”, Vertelde hij. ”Heb je dat al gezien in je lessen?” Vroeg hij toen op zijn beurt, nieuwsgierig naar hoe de lessen hier ongeveer gestructureerd waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wiske Duquesne
Wiske Duquesne
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 32
IC posts : 22

Hogwarts ID
Schooljaar: Second year
Leeftijd: 12
Partner:

No chill Empty
BerichtOnderwerp: Re: No chill No chill Icon_minitimedi okt 18, 2016 12:03 am

"Hallo Wiske, ik ben Prince Frederick of Cambridge, maar Prince Frederick is ook goed". Ze kijkt hem aan. Zei hij haar nu echt dat hij een prince was?
”Klopt, ik ben pas dit jaar op Hogwarts aangekomen. Ik kreeg hier voor thuis les” Vervolgde hij daarna op haar andere vragen. Leuk, ze kende nog iemand die thuis les kreeg! "Ik kreeg vroeger ook thuis les, alleen dan geen magische lessen" antwoordde ze met een glimlach. "ik ben opgegroeid in een wereld zonder magie.." legde ze uit. Okay, misschien vertelde ze nu iets teveel overzichzelf, maar vrolijk als ze altijd is houd ze teveel van praten en het maakt haar dan ook weinig uit wat andere van haar vinden. Ze gooit haar haar over haar schouder en bekijkt het perkament wat hij gedraaid had zodat ze het kon lezen. ”Het is een verslag over een potion dat het Veritaserum heet”. Veritaserum, hmm, het klonk haar niet bekend in de oren. ”Heb je dat al gezien in je lessen?”. Ze schudde haar hoofd op haar enthousiaste manier waardoor haar haar voor haar ogen kwam en ze veegde deze weer uit haar gezicht. "Ik heb het nog niet gehad" antwoordde ze hem. "Ik geloof dat het pas besproken word in het 4e jaar?" zegt ze hem, al klinkt er enige twijfel door in haar stem. "Wat voor drank is het precies?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Frederick Windsor
Frederick Windsor
Gryffindor Head Boy







Gryffindor Head Boy

Aantal berichten : 87
IC posts : 70

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: We only fuck if you match my aesthetic

No chill Empty
BerichtOnderwerp: Re: No chill No chill Icon_minitimedi okt 18, 2016 12:21 am


Iemand moest hem toch even wat sociale skills bijleren. Maar goed, hij stelde zich nu maar gewoon voor zoals hij het zijn hele leven al deed. Dat hij Wiske daarmee verbaasde, had hij niet eens door. Hij antwoordde gewoon rustig op haar vraag. "Ik kreeg vroeger ook thuis les, alleen dan geen magische lessen", Reageerde ze met een glimlach. "Ik ben opgegroeid in een wereld zonder magie.." Vervolgde ze. Frederick knikte begrijpend. "Snap ik, ik ben ook grotendeels opgevoed in de Muggle wereld, maar ik kreeg wel magische lessen", Vertelde hij. Veel Muggles waren niet op de hoogte dat de royal family grotendeels uit wizards en witches bestond, maar in de magische wereld waren er wel meer die dat wisten. Veel van zijn familieleden die nu niet bepaald een grote rol speelden in het bestuur van het land en dus niet echt veel sociale verplichtingen hadden, werkten bij de Ministry of Magic.

Wiske toonde wel interesse in zijn huiswerk, iets wat hij wel grappig vond. Hij zou zo snel mogelijk wegrennen van al het huiswerk dat niet het zijne was. Nee, een echte fan van huiswerk was hij niet, al maakte hij het zijne wel altijd netjes en op tijd. "Ik heb het nog niet gehad", Zei ze. "Ik geloof dat het pas besproken word in het 4e jaar?" Vervolgde ze aarzelend. "Wat voor drank is het precies?" Vroeg ze. Hij keek haar even aan voor hij antwoord gaf. ”Het is een potion waardoor de persoon die het drinkt de waarheid spreekt, ongeacht of hij dat wil of niet”, Legde hij uit. ”Je kan dus niet liegen als je het ingenomen hebt”, Vervolgde hij. Hij wist dat het soms wel gebruikt werd om mensen te verhoren, maar dat dat iets was wat liever vermeden was. ”Ik ben er wel al een paar keer in geslaagd om er een te maken, maar ze waren nooit sterk genoeg”, Bekende hij. Potions was nu eenmaal niet zijn sterkste vak..
Terug naar boven Ga naar beneden
Wiske Duquesne
Wiske Duquesne
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 32
IC posts : 22

Hogwarts ID
Schooljaar: Second year
Leeftijd: 12
Partner:

No chill Empty
BerichtOnderwerp: Re: No chill No chill Icon_minitimedo okt 27, 2016 10:48 pm

"Snap ik, ik ben ook grotendeels opgevoed in de Muggle wereld, maar ik kreeg wel magische lessen", antwoordde hij op het feit dat wiske had geleefd in de muggle world. "Dus.. als ik het goed begrijp, leefde je in de muggle wereld.. maar wisten jij en je ouders dat je een tovenaar was?"
Dat vond ze eigenlijk best raar, als je weet dat je een tovenaar bent, dan wil je toch in de toverwereld leven? Zij zelf had graag gewild dat ze eerder van deze plek had geweten, misschien had ze zich dan vroeger wat minder alleen gevoeld.

Toen ze vroeg naar de potion keek hij haar even aan voor hij antwoordde. ”Het is een potion waardoor de persoon die het drinkt de waarheid spreekt, ongeacht of hij dat wil of niet”, . Okay, dat klonk interessant.. Zou zij zoiets kunnen maken? ”Je kan dus niet liegen als je het ingenomen hebt”,. Ja okay, dat snapte zij dan ook wel weer,, als je de waarheid moet zegge dan kun je niet liegen, die stap had ze zelf ook gemaakt. Ze haalde een hand door haar haar en bekeek de pagina met de potion nog eens.
”Ik ben er wel al een paar keer in geslaagd om er een te maken, maar ze waren nooit sterk genoeg”, ging hij verder en ze keek op van het boek, recht naar hem. "Echt waar? is het heel moeilijk? En op wie test je zoiets dan?" Vraagt ze hem vrolijk "Op wie test je zoiets dan uit?" En nog belangrijker denkt ze bij zichzelf...hoe weet je of je drank werkt...
Terug naar boven Ga naar beneden
Frederick Windsor
Frederick Windsor
Gryffindor Head Boy







Gryffindor Head Boy

Aantal berichten : 87
IC posts : 70

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: We only fuck if you match my aesthetic

No chill Empty
BerichtOnderwerp: Re: No chill No chill Icon_minitimedi nov 01, 2016 1:46 pm


Blijkbaar had Wiske wel moeite om zijn uitleg te volgen. "Dus.. Als ik het goed begrijp, leefde je in de muggle wereld.. Maar wisten jij en je ouders dat je een tovenaar was?" Vroeg ze verward. Fred knikte, lichtelijk geamuseerd over de verwarring. Het was nu ook niet echt geweten door het grote publiek dat de helft van het Britse Koningshuis magische krachten bezaten. ”Jazeker, via mijn vader’s bloedlijn ben ik een tovenaar, net zoals mijn vader zelf, dan zijn vader, dan die zijn vader enzovoort. Maar het is nu niet iets dat door veel mensen geweten is, dus daarom. We willen het ook niet echt aan de grote klok hangen, het is een goed bewaard geheim”, Legde hij uit. Voor hem was het prima geweest, het thuis les krijgen. Hij had het wel fijner gevonden omdat het programma meer op zijn eigen nieuwsgierigheid werd afgestemd.

Zoals dus het brouwen van potions, iets wat hij wel een leuke bezigheid vond. "Echt waar? is het heel moeilijk? En op wie test je zoiets dan?" Vroeg ze opgewekt toen hij vertelde over het Veritaserum. "Het is best een moeilijke potion ja, vooral omdat het bij iedereen anders werkt qua sterkte", Vertelde hij. "En ik test het op mezelf, of op de man die het me leerde maken", Grinnikte hij. Het was zeker een vreemde ervaring, om het te testen. "Maar het is niet dat we dan heel erg rare vragen aan elkaar gingen stellen ofzo, we probeerden gewoon de effecten van het drankje tegen te gaan door te proberen liegen op een simpele vraag, zoals bijvoorbeeld wat is de kleur van je ogen ofzo", Legde hij uit. Als je daar dan over kon gaan liegen, dan werkte het drankje niet, zo simpel was het.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wiske Duquesne
Wiske Duquesne
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 32
IC posts : 22

Hogwarts ID
Schooljaar: Second year
Leeftijd: 12
Partner:

No chill Empty
BerichtOnderwerp: Re: No chill No chill Icon_minitimema nov 14, 2016 3:33 pm

volgens mij had de prins best door dat het haar nogal verwarde en volgens haar vond hij het nog grappig ook. ”Jazeker, via mijn vader’s bloedlijn ben ik een tovenaar, net zoals mijn vader zelf, dan zijn vader, dan die zijn vader enzovoort. Maar het is nu niet iets dat door veel mensen geweten is, dus daarom. We willen het ook niet echt aan de grote klok hangen, het is een goed bewaard geheim" legde hij dan ook nog extra aan haar uit. "ik snap wel dat niet iedereen dit weet, vooral de mensen in de dreuzel wereld zouden gek worden als ze het wisten" glimlacht ze.

Toen hij vertelde over de potion had ze een heleboel vragen achter elkaar gesteld, maar hij leek het niet erg te vinden en antwoordde op al haar vragen.
"Het is best een moeilijke potion ja, vooral omdat het bij iedereen anders werkt qua sterkte, En ik test het op mezelf, of op de man die het me leerde maken" . Wiske knikte even om aan te geven dat ze het begreep. Ze vroeg zich wel af welke man vrijwillig een waarheidsserum zou willen innemen.. Wat als de prins toch iets persoonlijks ging vragen en je moest naar waarheid antwoorden?
"Maar het is niet dat we dan heel erg rare vragen aan elkaar gingen stellen ofzo, we probeerden gewoon de effecten van het drankje tegen te gaan door te proberen liegen op een simpele vraag, zoals bijvoorbeeld wat is de kleur van je ogen ofzo" Okay, ze hadden daar dus duidelijke afspraken overgemaakt.
"Is het je al eens gelukt om de potion te maken?" vroeg ze geïnteresseerd, ze was best benieuwd of hij het kon. "Stel het is je gelukt he..zou je het mij dan willen leren?" Ze wilde zo een drankje best wel hebben..
Terug naar boven Ga naar beneden
Frederick Windsor
Frederick Windsor
Gryffindor Head Boy







Gryffindor Head Boy

Aantal berichten : 87
IC posts : 70

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: We only fuck if you match my aesthetic

No chill Empty
BerichtOnderwerp: Re: No chill No chill Icon_minitimema nov 21, 2016 11:25 pm


Fred vond het eerlijk gezegd wel fijn dat er eens iemand was die de tijd nam om bij hem te komen zitten. Het was wel aangenaam om iemand te hebben die een keer naar hem wilde luisteren, oprecht geïnteresseerd in wat hij te vertellen had. ”Ik snap wel dat niet iedereen dit weet, vooral de mensen in de dreuzel wereld zouden gek worden als ze het wisten" Reageerde ze op zijn uitleg. Frederick lachte geamuseerd. ”Inderdaad, één grote chaos waarschijnlijk”, Stemde hij in. En hoewel hij soms wel eens zijn huis op stelten durfde zetten, zou hij dat nu niet bepaald met het hele Koninkrijk willen doen. Dat zou zijn oma vast niet erg waarderen. En later zou hij de leiding krijgen over de hele puinhoop, dus hij moest het toch wel een beetje binnen de perken weten te houden.

Het ging vervolgens over potions, een onderwerp dat hem wel interesseerde. Hij was dan ook benieuwd of ze hem hier nog veel zouden kunnen bijleren. "Is het je al eens gelukt om de potion te maken?" Vroeg ze nieuwsgierig. "Stel het is je gelukt he..zou je het mij dan willen leren?" Vroeg ze vervolgens. Frederick leunde even met zijn kin op zijn hand en keek haar nadenkend aan. ”Ik weet het niet hoor, dan loop je wel heel ver voor op wat je eigenlijk hoort te leren?” Zei hij. ”Plus, ik weet niet of ik dat wel mag doen, ik ben geen professor hé” Zei hij, alsof haar dat nog niet duidelijk was geweest. Headboy, ja. Maar docent? Nee, dat was hij helaas niet..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









No chill Empty
BerichtOnderwerp: Re: No chill No chill Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
No chill
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1
Soortgelijke onderwerpen
-
» {OPEN} Drawing & chill

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: Hogwarts :: common rooms :: gryffindor-
Ga naar: