IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Don't click!  KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Don't click!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Ethan Hale
Ethan Hale
Hufflepuff







Hufflepuff

Aantal berichten : 44
IC posts : 19

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 18
Partner:

Don't click!  Empty
BerichtOnderwerp: Don't click! Don't click!  Icon_minitimezo okt 09, 2016 10:46 am

You did it, didn't you?
Hoe dan ook, hooi hooi. Mijn naam is Mandy zoals sommige al wel weten denk ik. Ik speel hier onder tussen al Ethan Hale en Ariella Mae Case, ik vind dat het eens tijd werd om me voor te stellen omdat ik eigenlijk nog maar weinig mensen ben tegen gekomen die ik ken.

Zoals ik net al zei heet mijn naam mandy, ik ben 21 jaartjes jong. En word volgend jaar zomer al weer 22. Man wat voel ik me oud, nee just kidding. Eens zien, ik rpg al zo ongeveer sinds mijn 12ste mijn eerste rpg was vampierenspel.nl, onder tussen ben ik er wel een tijdje tussen uit geweest dus helaas heb ik de volle negen jaar niet kunnen halen. Maar wellicht komt het nog, we heb een hond genaamd ziva (ja inderdaad vernoemd naar een vrouw uit NCIS) een kruising tussen een Amerikaanse/Engelse stafford en franse bulldog. Het is ook echt een lekker ding, ze is gek van knuffelen en kan nooit genoeg liefde krijgen in haar ogen. Volgens mij denkt ze ook dat ze te weinig krijgt want het liefst ligt deze schattebout 24/7 bij je op schoot (wat helaas niet mag van mijn ouders) We hebben thuis nog twee katten, genaamd zwever en boeddha. De een is zo sullig als het maar kan en de andere Boeddha daar heb ik een haat liefde relatie mee. Zoals ik net misschien al een soort van gemeld heb ik woon nog bij mijn ouders.

Ik werk, ga niet meer naar school en mijn hobbies zijn, lezen, schrijven, rpgen (natuurlijk) films, series, ik sport ook. Ga door de weeks graag naar fitness en Yoga het is helaas wel wat minder geworden door dat ik nu in twee ploegen werk, dus de ene week zal ik wat actiever zijn dan de andere week. Voor al in de weken met ochtend dienst zal ik door de weeks wat minder aanwezig zijn. Maar dat zullen jullie van zelf wel merken, tja wat kan ik nog meer vertellen. Ik hou van bakken, ben er niet altijd zo goed in gezien niet alles altijd lukt maar zolang het smaakt vind ik alles prima.

Ik ben trouwens ook wel erg fan van Harry potter, het is begonnen toen ik een keer bij mijn opa en oma sliep. En ik het eerste boek mocht lezen van Harry potter, en ik vond het geweldig! Mijn oma heeft de hele serie, en dat is ook mijn kennis making met de genre fantasie waar ik overigens ook helemaal gek van ben. Mijn boeken plank staat hierom ook grote deels vol met fantasie boeken.

Ik heb eigenlijk geen idee wat ik nog meer zou moeten zeggen, dus hou ik het voor nu hier bij.

Vragen mogen altijd gesteld worden, ik bijt niet. (niet hard ^^) Volgens mij is dat wel iets wat regelmatig voorbij komt haha.

Groetjes, Mandy
Terug naar boven Ga naar beneden
Don't click!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Welcome :: General :: player introduction-
Ga naar: