IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Lets become something! {Band of Hogwarts "auditions"} KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Lets become something! {Band of Hogwarts "auditions"}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Catherine McMahon
Catherine McMahon
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 64
IC posts : 8

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 16
Partner: Hey hey, no!

Lets become something! {Band of Hogwarts "auditions"} Empty
BerichtOnderwerp: Lets become something! {Band of Hogwarts "auditions"} Lets become something! {Band of Hogwarts "auditions"} Icon_minitimewo okt 05, 2016 5:01 pm

Alle tafels vlogen door de lucht terwijl ze deze al lachend aan de kant zette. Na lang rond zoeken had ze een drumstel en een keyboard weten te fiksen en natuurlijk haar eigen microfoon, die zweefde en versterkers. Vandaag was het vijf oktober en dus de dag van de audities. Ze had niet veel gehoord na het ophangen van haar flyers, maar verwachtte wel dat er mensen op af zouden komen. Ze was benieuwd wie allemaal. De laatste tafel stapelde zich op de andere, waardoor het nu een stuk ruimer was. Ruimte om wat te dansen, te zingen, te drummen, gitaar te spelen en voor de keyboard en basgitaar. Ze vond het maar wat mooi. Thuis had ze haar eigen vriendinnenbandje gehad, maar dat was nooit serieus geweest. Daarbij hadden haar vriendinnen thuis ook altijd willen zingen, maar die klonken zo vals. Het waren tevens muggles waar ze dan ook niet teveel mee om had mogen gaan van haar pleegmoeder en vader. Catherine zette nu de drumstel en keyboard klaar en ook haar eigen zangmaterialen. Nu hopen dat de basgitarist, en gitaarspeler(s) hun eigen instrumenten hadden. Catherine liep naar de versterkers toe en zette deze aan, gevolgd door haar microfoon. "Test, test!" En ja hoor, haar stem galmde door het lokaal heen. Wat ook hopen was, was dat dit lokaal wel gebruikt mocht worden. Anders kon ze wel eens in de problemen komen met de professoren.

Band of Hogwarst please!
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Dalton
Charlie Dalton
quidditch captain







quidditch captain

Aantal berichten : 312
IC posts : 135

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: Carpe Diem!

Lets become something! {Band of Hogwarts "auditions"} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets become something! {Band of Hogwarts "auditions"} Lets become something! {Band of Hogwarts "auditions"} Icon_minitimewo okt 05, 2016 8:07 pm


De flyers hadden door de hele school gehangen, en hoewel vele gesneuveld waren in zijn attempts Darcy ermee te beplakken had ook Charlie de tekst gelezen en was het idee zijn hoofd in geslopen. Het was eigenlijk niet eens zo gek, muziek was cool, hij was er niet slecht in, en het zou zijn vader nog meer de kast opjagen. Wat zou er dan voor hem op tegen zijn om naar de auditie te gaan? Het was niet alsof hij ooit problemen had met afgewezen worden, dan zette hij gewoon wat harder door. Vandaar dat hij op aangegeven tijd op de juiste plek was, en met de tas lazy over zijn schouders gegooid het lokaal in slenterde. "Gegroet," Was zijn woord, terwijl hij verder paradeerde, en al even glimlachte bij het aanzicht van het drumstel. Nyx zou wel gitaar willen doen, en om hem dan ook gitaar te laten doen was qua rivaliteit misschien uitermate gevaarlijk, drummen kon hij ook wel, en anders waren zingen en sax nog een optie. Kansen genoeg de auditie te acen dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frerin Cheshire
Frerin Cheshire
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 27
IC posts : 1

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17 years old
Partner:

Lets become something! {Band of Hogwarts "auditions"} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets become something! {Band of Hogwarts "auditions"} Lets become something! {Band of Hogwarts "auditions"} Icon_minitimedo okt 06, 2016 3:14 am

THE DISTANCE BETWEEN US ,
A THIRTY MINUTE WALK
frerin cheshire
LATEN WE EVEN EERLIJK ZIJN, het was werkelijk en letterlijk onmogelijk om niet een van de tientallen, nee, honderden flyers te zien in de afgelopen dagen. Het gehele kasteel leek onder te hangen met de kleurrijke A4tjes. Diegene die dit allemaal georganiseerd had, was erg enthousiast geweest; was het waarschijnlijk nog steeds! En uiteraard, ik kon mijn eigen enthousiasme en nieuwsgierigheid bij het lezen van de flyer nu ook niet echt onderdrukken.

Een band! Muziek! Ik herken een kans als ik hem zie en ik zou hem nemen ook. Nooit eerder heb ik in een band gezeten, is ook vrij onmogelijk als je op je elfde opeens naar een magische toverschool gaat. Desalniettemin, in mijn laatste jaar, doet zich dan toch een kans voor.

Akoustische gitaar op mijn rug, baan ik in lange passen mij een weg naar het aangegeven lokaal op de flyer. Ik had geen idee van de vereisten voor de auditie, of ik uberhaubt een gitaar mee moest nemen, elektrisch of akoustisch, maar goed. Perfectionistisch als ik ben, sta ik ruim op tijd voor het lokaal. Bij het betreden van de kamer, valt mijn oog op de enkele mensen die al reeds aanwezig zijn. In erkenning geef ik de aanwezigen een korte, maar beleefde knik. "Dit is het lokaal voor de auditie's, toch?" vraag ik aan niemand specifiek, een flauwe, speelse glimlach op mijn gelaat. Ik was zeker van mijzelf en mijn skills op gitaar, drums, piano en zelfs zingen. Mijn vingers kriebelen om te starten met spelen en drukken, in plaats van, voor nu mijn bril maar ietsje verder op mijn neus.

BY RIMY ♥ OF BTN
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyx Xiaoyu
Nyx Xiaoyu
quidditch captain







quidditch captain

Aantal berichten : 616
IC posts : 178

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 (17 sep) Virgo
Partner: We were moving mountains before we knew we could

Lets become something! {Band of Hogwarts "auditions"} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets become something! {Band of Hogwarts "auditions"} Lets become something! {Band of Hogwarts "auditions"} Icon_minitimedo okt 06, 2016 9:37 pm

lit fam

I don't think of myself as hot or
cool or anything, wait, yes I do.

Je zou wel blind geweest moeten zijn als de flyers je niet waren opgevallen. De vele, felle kleurtjes hadden soms zelfs even pijn gedaan aan haar ogen, maar de boodschap was duidelijk. Een band, hm. Dat zag ze wel zitten. Nyx was erg muzikaal aangelegd. Ze danste, zong en speelde graag gitaar. De piano zou ze ook nog graag eens willen leren, maar daar moest ze Ali nog maar even voor zien over te halen, ooit.
Anyway, een band was cool en ze zochten ook een gitarist. Met haar gitaar op haar rug was ze dan ook richting het vermeldde lokaal gewandeld. Eenmaal binnen merkte ze op dat er pas drie mensen aanwezig waren. Een Ravenclaw meisje, een Slytherin jongen wiens naam even niet naar boven en haar grote Gryffindor vriend, Charlie Dalton. Ze liet haar gitaar van haar rug af glijden, zette deze naast zich neer en leunde tegen de muur naast de deuropening. Als begroeting stak ze haar hand kort in de lucht. "Yo," was hoe ze haar aanwezigheid mededeelde. Als het goed is zou Alison hier straks ook zijn, dat zal de boel al een stuk gezelliger maken. Zoals het er nu uitzag was het een beetje een dooie boel. ""
Terug naar boven Ga naar beneden
Catherine McMahon
Catherine McMahon
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 64
IC posts : 8

Hogwarts ID
Schooljaar: Fifth year
Leeftijd: 16
Partner: Hey hey, no!

Lets become something! {Band of Hogwarts "auditions"} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets become something! {Band of Hogwarts "auditions"} Lets become something! {Band of Hogwarts "auditions"} Icon_minitimezo okt 09, 2016 11:54 pm

En het lokaal was eindelijk klaar. Met een grote glimlach wachtte de blondine tot er mensen kwamen. De eerste die kwam was een jongen van Gryffindor. Hij begroette haar en meteen stapte Catherine met grote stappen op hem af en stak haar hand uit. "Welkom! Leuk dat je er bent!" Zei ze glimlachend. Toen zijn blik op het drumstel viel werd haar glimlach groter. "De drumstel, dus?" Vroeg ze. Nog voor Catherine zichzelf voor kon stellen kwam er nog een jongen bij. Hij was van Slytherin en had een gitaar bij zich. "Welkom! Mijn naam is Catherine, trouwens," zei ze. En toen kwam er nog een meid bij, al was zij ietwat boy-ish in haar ogen. Maar dat maakte niks uit, al had ze er wel haar vraagtekens bij. Ze was vooral mooie, sexy meiden gewend. Maar ze had een gitaar bij zich en dat maakte het oké. Een gitarist hoorde ook niet per se hot te zijn in haar ogen. "Nog een gitarist! Wat leuk! Welkom, mij naar is Catherine," stelde ze zichzelf voor aan de meid. "Ik heb voor iedereen het zelfde liedje gekozen, om te horen hoe jullie klinken en vooral ook hoe we samen klinken," zei ze. In dit liedje kwam alles voor wat er was, drum, gitaar (lead en ritme), keyboard en de bas. Op elk briefje stond wat de gene nodig had. Ritme akkoorden, lead akkoorden voor de gitaristen, wat er nodig was voor bij het drummen, de keyboard en ook de akkoorden voor bij de bas gitaar. Keyboard en basgitaar was er alleen nog niet. "Jullie mogen samen uitvechten wie de lead en ritme doet," zei ze tegen de jongen van Slytherin en het mannelijke Slytherine meisje. Vervolgens gaf ze haar blaadje aan de Gryffindor jongen en las zijzelf de songtekst nog eens door. "We kunnen dit nu wel even doornemen tot de mogelijke basgitarist en keyboard speler ook aanwezig is," zei ze. Ze gingen coveren, dus het hoefde totaal niet te kloppen met het originele nummer, zolang het maar goed klonk. Hun eigen nummers zouden wel komen als het ook echt goed zou gaan uitpakken.

Lyrics:
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlie Dalton
Charlie Dalton
quidditch captain







quidditch captain

Aantal berichten : 312
IC posts : 135

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: Carpe Diem!

Lets become something! {Band of Hogwarts "auditions"} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets become something! {Band of Hogwarts "auditions"} Lets become something! {Band of Hogwarts "auditions"} Icon_minitimema nov 07, 2016 8:19 pm


Ze leken nu wel een beetje vol te lopen, wat het een stuk beter maakte. Charles gooide een beetje lazy zijn stokjes in de lucht en ving ze weer op achter zijn rug terwijl het meisje begon te praten. Ze liep in zijn richting terwijl de gitaristen geinstrueerd werden het zelf uit te vechten wie lead en ritme deed, hij grinnikte hierbij, had hij geen last van met z'n drum. Hij keek met dezelfde glimlach naar het briefje, en knikte eens. Dit zag er niet lastig uit, geen te lastige shuffle en eigenlijk vooral steady ritme. Dat kon 'ie wel. Charlie knikte dan ook, en strekte zijn rug. Beginnen dan maar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









Lets become something! {Band of Hogwarts "auditions"} Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lets become something! {Band of Hogwarts "auditions"} Lets become something! {Band of Hogwarts "auditions"} Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
Lets become something! {Band of Hogwarts "auditions"}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1
Soortgelijke onderwerpen
-
» {Gevonden} Band of Hogwarts
» {OPEN} Band flyers

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: Hogwarts :: Classrooms-
Ga naar: