IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

secret potion KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

secret potion

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Alice Claire Warren
Alice Claire Warren
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 92
IC posts : 41

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner:

secret potion Empty
BerichtOnderwerp: secret potion secret potion Icon_minitimedi okt 04, 2016 10:36 pm

Zondag middag, alice liep door de kerker gangen opzoek naar een leeg lokaal.
Ze wilde een drankje maken die ze heeft gelezen in een boek en..nouja..uit nieuwsgierigheid wil ze deze eens gaan maken. De beste kans had ze hier in de kerkers omdat hier de minste leerlingen kwamen en ze hier dicht bij het toverdranken lokaal zat. Vlug kijkt ze om zich heen of ze niemand ziet en glipt dan een lokaal binnen. Niet dat het drankje heel gevaarlijk zou worden hoor, maar het word niet echt gewaardeerd als je drankjes gaat maken zonder toezicht van een leraar en deze keer was ze niet van plan het te bespreken met een leraar.
In het lokaal zet ze haar ketel neer op de tafel en pakt wat spullen uit een tas.
Ze pakt haar boek erbij en legt deze open neer op tafel. Ze leest vluchtig even door wat ze als eerste moet doen en draait zich dan om, waarbij ze de stoel die achter haar staat met een luide bons laat omvallen. 'shit' fluistert ze en hoopt maar dat niemand haar gehoord heeft.

eerste post: Alix/Ione
Terug naar boven Ga naar beneden
Alix Carve
Alix Carve
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 395
IC posts : 83

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Kuroo my love < 3

secret potion Empty
BerichtOnderwerp: Re: secret potion secret potion Icon_minitimeza okt 08, 2016 6:11 pm

Iedereen leek van de aardbodem verdwenen te zijn. Alle leuke mensen in ieder geval. Er waren amper mensen in de common room te vinden. De meeste waren waarschijnlijk wat doen omdat het uiteindelijk toch een zondagmiddag was. Voor de blondine zat er dan ook maar één ding op. Random rond gaan lopen en hopen dat ze iemand tegen zou komen. Al snel was ze in de kerkergangen te vinden. Er leek niemand te zijn tot er een geluid klonk een paar lokalen verderop. Iets viel om? Nieuwsgierig als ze was keek Alix om het hoekje van de deur. Daar stond een blond meisje dat ongeveer van haar leeftijd moest zijn. Een stoel lag plat op de grond, dat moest het geluid zijn geweest. "Heyo, wat doe je?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice Claire Warren
Alice Claire Warren
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 92
IC posts : 41

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner:

secret potion Empty
BerichtOnderwerp: Re: secret potion secret potion Icon_minitimema okt 17, 2016 2:45 pm

"Heyo, wat doe je?" geschrokken keek ze om, naar het meisje dat bij de deur stond.
'Niks' antwoord ze snel, misschien iets te snel. Ze kijkt naar de spullen die op tafel staan en beseft zich dat het meisje ook wel moest snappen dat niks niet het goede antwoord was.
Eerlijkheid is dan de beste oplossing niet waar? "nee okay, kijk ik wilde iets proberen.." vertelt ze terwijl ze naar het boek wijst. "Het is een drankje.. eentje die we niet gaan leren hier op school, maar ik wilde gewoon kijken of het mij kon lukken?" zegt ze half vragend.. want zelf wist ze ook niet of ze het wel kon. Nieuwsgierig als ze was had ze de bibliotheek afgezocht naar een boek wat ze nodig had en kwam dit boek tegen met een drank die niet in hun lesboek van Potions zat en ze wilde gewoon eens zien hoe goed ze was. Ze keek eens naar het meisje, ze is van slytherin.. Zou ze haar verraden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alix Carve
Alix Carve
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 395
IC posts : 83

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Kuroo my love < 3

secret potion Empty
BerichtOnderwerp: Re: secret potion secret potion Icon_minitimedi okt 18, 2016 8:15 pm

Er kwam een overduidelijk geschrokken reactie van de blondine. 'Niks', antwoordde ze snel. Snel genoeg om voor Alix één en één op te tellen. Ze was ergens mee bezig waarvan ze wilde dat anderen het niet wisten. Maar wat was het? Alix staarde het Ravenclaw meisje met een opgetrokken wenkbrauw aan. "Nee okay, kijk ik wilde iets proberen.." zei het meisje terwijl ze naar een boek op tafel wees. "Het is een drankje.. eentje die we niet gaan leren hier op school, maar ik wilde gewoon kijken of het mij kon lukken?" Verklaarde het meisje op een wat vragende toon. Nieuwsgierig stapte Alix dichterbij en tuurde even naar het boek. Drankjes waren niet echt haar ding. "Wat doet het?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice Claire Warren
Alice Claire Warren
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 92
IC posts : 41

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner:

secret potion Empty
BerichtOnderwerp: Re: secret potion secret potion Icon_minitimema nov 14, 2016 3:04 pm

Ze begreep zelf ook wel dat het slytherin meisje haar niet zou geloven, dus was ze wel verplicht geweest haar te vertellen wat ze wilde doen. Ze zag het meisje naar het boek kijken en ze leek wel geïnteresseerd.
"Nou, het is een Polyjuice Potion" Begint ze twijfelend. "Het kan je laten veranderen in iemand anders, mits goed gemaakt.". Dat ze hiervoor ook bijvoorbeeld een haar nodig heeft van de persoon in wie ze wil veranderen laat ze maar even achterwegen.
"Ik wil het niet perse gebruiken!" probeert ze uit te leggen, "Ik wil gewoon graag kijken of ik het zou kunnen maken..". De meeste potions kon ze wel maken, maar deze is wel erg moeilijk en als het haar zou lukken zou het voor haar zelfvertrouwen wel een boost zijn.
Ze kijkt het meisje aan. "Please verraad me niet?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Alix Carve
Alix Carve
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 395
IC posts : 83

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Kuroo my love < 3

secret potion Empty
BerichtOnderwerp: Re: secret potion secret potion Icon_minitimedi nov 15, 2016 8:44 pm

"Nou, het is een Polyjuice Potion," vertelde het meisje. De naam had ze ooit gehoord, maar wat het nou precies deed? "Het kan je laten veranderen in iemand anders, mits goed gemaakt." Ohja dat was het. Daar kon je op zich heel veel plezier aan beleven. Het leek haar wel grappig om er een meetje mee te spelen. Gewoon wat mensen je laten haten. "Ik wil het niet perse gebruiken!" Het was net of het meisje zich verdedigde tegen een beschuldiging die Alix niet eens had gemaakt. "Ik wil gewoon graag kijken of ik het zou kunnen maken.." Als er iemand was tegenover wie je dit soort dingen niet hoefde te verklaren was het wel Alix. "Please verraad me niet?" Kort zuchtte de Alix voor ze nog een blik op het boek wierp. "Waarom zou ik je verraden? Ik ga je helpen dus wat kan ik doen?"

[Mag ik je 1 tip geven en 1 klein dingetje opmerken?]
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice Claire Warren
Alice Claire Warren
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 92
IC posts : 41

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner:

secret potion Empty
BerichtOnderwerp: Re: secret potion secret potion Icon_minitimema nov 21, 2016 9:15 pm

"Waarom zou ik je verraden? Ik ga je helpen dus wat kan ik doen?" even was er verbazing te zien op alice der gezicht. Natuurlijk zou het slytherin meisje haar niet verraden.. Dit is echt iets voor hun. Haar verbazing ging al snel over in een glimlach en ze kijkt het meisje aan.
"nou, jij bent hier wat bekender, dus zou jij aan sommige ingrediënten kunnen komen?". Sommige ingrediënten uit de lijst kan ze zelf ook wel aan komen, maar andere zou ze echt uit de voorraad van de potion teacher moeten halen.. En ergens.. durft ze dit toch niet helemaal. Ze kijkt het meisje vragend aan, zou zij dat wil durven? of willen?
"Weet jij trouwens of dit lokaal veel gebruikt word?". Ze heeft er niet echt bij stil gedaan dat het drankje natuurlijk niet in 1 uur gemaakt is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alix Carve
Alix Carve
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 395
IC posts : 83

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Kuroo my love < 3

secret potion Empty
BerichtOnderwerp: Re: secret potion secret potion Icon_minitimevr dec 23, 2016 7:45 am

Ze had er ervaring mee maar zelfs iemand zonder die ervaring zou de verbazing van het gezicht van het Ravenclaw meisje af kunnen lezen. "Nou, jij bent hier wat bekender, dus zou jij aan sommige ingrediënten kunnen komen?" Alix knikte bevestigend voor ze nog een keer haar ogen op het boek liet vallen. Het meeste moest ze wel kunnen vinden. "Weet jij trouwens of dit lokaal veel gebruikt word?" Zacht schudde Alix met haar hoofd van 'nee'. Dit lokaal werd al minstens twee jaar niet echt meer gebruikt. "Wat wil je hebben? Dan help ik wel met het zoeken."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









secret potion Empty
BerichtOnderwerp: Re: secret potion secret potion Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
secret potion
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1
Soortgelijke onderwerpen
-
» SECRET SANTA <3! [OOC]
» Dancing in secret (+Alix)
» Secret Santa 2016 (OOC & IC) !!
» [SECRET SANTA IC] Make my wish come true, all I want for Christmas is......

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: Hogwarts :: floors-
Ga naar: