IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

{Random} Just answer KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

{Random} Just answer

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Mason Stark
Mason Stark
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 167
IC posts : 39

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 Year
Partner: I'll save my red rose for the perfect one

{Random} Just answer Empty
BerichtOnderwerp: {Random} Just answer {Random} Just answer Icon_minitimewo sep 28, 2016 2:35 pm


Zijn blik ging van links naar rechts. Er was niemand, dat was mooi. Daarom ging hij naar de uilenvleugel met zijn brief, het was een opbiecht brief. Hij zou deze anoniem naar niemand in het bijzonder sturen en zien wat voor reactie er zou komen. Echt vrienden had hij niet, al was Stefan er natuurlijk en Claire, maar Claire leek zich meer te gaan mengen met de anderen en daar deed Mason niet aan mee.
Hij was er net achtergekomen dat hij homo was, al had hij dat vanbinnen altijd al geweten. Maar nu was het gewoon bevestigd, door Stefan. Maar openbaar de kast verlaten had hij nog niet. Daarom had hij dit briefje geschreven en deze ging hij verzenden naar iemand random. Hij zou wel zien. Als het antwoord hem niet beviel, zou hij het negeren.
Hallo iemand,

Ik ben homo, daar ben ik net achtergekomen.

Groetjes,
Mister Unkown
Terug naar boven Ga naar beneden
Cid McCoy
Cid McCoy
Ravenclaw head boy







Ravenclaw head boy

Aantal berichten : 82
IC posts : 10

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 18
Partner:

{Random} Just answer Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Random} Just answer {Random} Just answer Icon_minitimewo sep 28, 2016 2:51 pm


Mr. Unknown,

Proficiat. Klinkt alsof je de behoefte hebt om je hart te luchten.
Dusss, mag ik weten wie de geheimzinnige mr. Unknown is?

Cid
Terug naar boven Ga naar beneden
Mason Stark
Mason Stark
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 167
IC posts : 39

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 Year
Partner: I'll save my red rose for the perfect one

{Random} Just answer Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Random} Just answer {Random} Just answer Icon_minitimewo sep 28, 2016 3:24 pm


Mason was terug gegaan naar zijn kamer en was begonnen aan zijn huiswerk. Een zucht rolde over zijn mond en de tijd tikte verder. Toen werd er op zijn raak getikt door een grote kerkuil. Mason keek op, deed de raam open en ontving het briefje. Deze vouwde hij open en hij las 'm. Het was geen negatief antwoord, dus besloot hij om er op te reageren.
Hallo Cid,

Ik voel me er niet fijn bij om mijn identiteit vrij te geven. Ik wil best mijn hart luchten en misschien vertel ik later wie ik ben.
Maar goed... Ik heb dus voor het eerst gezoend met een jongen en dat werd nogal awkward, want ik begon te huilen... Het is heel verwarrend, maar ergens ook verduidelijkend dat ik weer wat mijn geaardheid is...

Groetjes,
M.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cid McCoy
Cid McCoy
Ravenclaw head boy







Ravenclaw head boy

Aantal berichten : 82
IC posts : 10

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 18
Partner:

{Random} Just answer Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Random} Just answer {Random} Just answer Icon_minitimewo sep 28, 2016 3:35 pm


Mr. Unknown,

Daar kan ik wel mee leven.
To get this straight. Je hebt gezoend met een jongen, begon te weten en daardoor weet je zeker wat je geaardheid is? Waren dat dan tranen van opluchting of was het meer schaamte? Dat laatste kan best begrijpelijk zjn. Trust me, ik weet hoe het voelt om....anders te zijn.

Cid
Terug naar boven Ga naar beneden
Mason Stark
Mason Stark
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 167
IC posts : 39

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 Year
Partner: I'll save my red rose for the perfect one

{Random} Just answer Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Random} Just answer {Random} Just answer Icon_minitimewo sep 28, 2016 3:49 pm


Mason was blij met de snelle reactie terug. Hij had zich slecht kunnen concentreren omdat hij had uitgekeken naar het antwoord van Cid. Hij vroeg zich af of het de Cid uit Ravenclaw was, maar hield zich daar niet mee bezig. Mason hield zichzelf tenslotte anoniem, al had hij alleen zijn voorletter vrijgegeven. Cid had aangegeven dat Mason hem kon vertrouwen, daarom werd hij meteen een stuk opener in zijn volgende antwoord die hij vast knoopte aan de klauw van de uil en vervolgens terug stuurde. Ook nu wachtte hij met smacht en werd opnieuw nerveus.
Hallo Cid,

Ik denk beide. Ik word best wel gepest op school... En ook door mijn eigen house en ik had niet verwacht dat er iemand zou zijn die... ja, die mij zo... op zou nemen. Toen ik begon te huilen, nam hij me mee naar zijn kamer... hij heeft me getroost en naar me geluisterd en... het was heel verwarrend. Ik heb één beste vriendin, maar zelfs die weet niet van mijn geaardheid... al kan ze het wel vermoeden.
Ik weet nu ook niet zo goed of ik blij ben of niet... of hoe ik nu überhaupt verder moet gaan. Zo heel goed ken ik hem niet en ik denk dat ik hem vertrouw... maar ik weet het gewoon niet zo goed.

Groetjes,
M.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cid McCoy
Cid McCoy
Ravenclaw head boy







Ravenclaw head boy

Aantal berichten : 82
IC posts : 10

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 18
Partner:

{Random} Just answer Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Random} Just answer {Random} Just answer Icon_minitimewo sep 28, 2016 7:05 pm


Mr. Unknown,


Dat is een mindere dat je gepest wordt. Als het om Ravenclawers gaat kan ik er wel een stokje voor steken…als het om andere houses gaat eigenlijk ook wel. Ik ben doorgaans wel iemand waar mensen naar luisteren.. soms. Hangt ervanaf of ik me echt kwaad maak of niet.

Ok, ik ben niet erg goed in het geven van advies omdat ik zelf best spontaan ben en meestal gewoon zeg wat in me opkomt, maar ik ga mijn best doen. Misschien is het een idee om zowel met die vriendin als met die jongen even een gesprek te hebben. Ik neem toch aan dat je ze bijna elke dag ziet en dat ze wel mee zullen komen als je vraagt of je ze even kan spreken.

Dat je hem vertrouwt is al een positief iets, toch? Ik bedoel, het zou best erg zijn als je hem niet vertrouwt, maar je toch tot hem aangetrokken voelt. Dus ik zou gewoon eens gaan praten en misschien aan die vriendin wat advies vragen, ik wed dat ze veel beter is in zaken als dit dan ik.

Cid
Terug naar boven Ga naar beneden
Mason Stark
Mason Stark
Gryffindor







Gryffindor

Aantal berichten : 167
IC posts : 39

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 Year
Partner: I'll save my red rose for the perfect one

{Random} Just answer Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Random} Just answer {Random} Just answer Icon_minitimewo okt 05, 2016 6:21 pm


Zijn briefje was weg gestuurd en even later had hij weer een antwoord. Mason opende het nu langere en vollere briefje en las de tekst. Het briefje was lief, vooral omdat hij liet weten dat hij er een stokje voor zou steken als het ging om Ravenclawers. Maar ja, zou dat niet obvious of juist sneu zijn? Mason slaakte een zucht. Hij schreef alles op het briefje, waardoor het wat chaotisch werd. Nu besloot Mason ook zijn voorletter van zijn achternaam te gebruiken. Deze Cid leek hem aardig en als hij het goed had, was het de headboy van Ravenclaw.
Hallo Cid,

Dat is heel lief van je. En bedankt voor de tips. Ik denk dat ik inderdaad even met mijn beste vriendin ga praten, maar ik weet niet of ik met die jongen kan praten. Ik denk niet dat de zoen net zoveel betekende, zeg maar. Het was niet voor het eerst, voor hem, voor mij wel en... en het verwarrend. Maar ik zal inderdaad met mijn vriendin praten en misschien dan ook nog eens met de jongen. Ik wil niet als een oververliefd iemand overkomen, ofzo... Zo'n creap, zegmaar. En ik vertrouw hem ook wel, hij was heel lief... maar dat het normaal voor hem was, maakte het moeilijk.. hij was het wel gewend, zoenen met andere jongens...

Groetjes,
MS.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









{Random} Just answer Empty
BerichtOnderwerp: Re: {Random} Just answer {Random} Just answer Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
{Random} Just answer
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Social :: Owl Postal Service-
Ga naar: