IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Drinks 2.0 KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Drinks 2.0

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Jace Carter
Jace Carter
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 100
IC posts : 41

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: Single pringle

Drinks 2.0 Empty
BerichtOnderwerp: Drinks 2.0 Drinks 2.0 Icon_minitimedi sep 27, 2016 10:12 pm

Bij de ingang van Dervish and Banges keek Styles Jace net wat te lang aan, Jace moest glimlachen en stond met zijn mond vol tanden toen hij de winkel betreedt. Van de buitenkant was het een kleine winkel, echter zo leek het. Maar eenmaal als je door de deur was gestapt zag je een knap stukje magie, het was immens groot. Overal echt overal stonden spullen, op de grond, in kasten, er vlogen dingen door de lucht, je kon je niet op een ding focussen want er speelde zich teveel tegelijkertijd af. De hard houten vloer was brandschoon, ook dat was waarschijnlijk een spreuk voor gebruikt. 'Wauw' Dat was het enige wat Jace kon uitbrengen, hier lag zoveel kennis, zoveel spullen. Hij als echte Ravenklauwer keek zijn ogen uit, hier zou hij zich wel weken kunnen vermaken. 'Dus, waar beginnen we?' Terwijl hij dat zei keek hij nog steeds om zich heen, vol verwondering.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stilinski
Stiles Stilinski
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 189
IC posts : 100

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: I don't know how to help you help me tell you something that would help you if I don't know it

Drinks 2.0 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drinks 2.0 Drinks 2.0 Icon_minitimewo sep 28, 2016 8:24 pm

Ook Jace leek weer eens gefascineerd door de vele dingen die deze winkel bij zich bracht, waarschijnlijk was het iets voor Ravenclaw: anderen liepen ongeïnteresseerd voorbij, pakten wat ze nodig hadden en liepen de winkel vervolgens weer uit. De jongen vroeg hem waar ze moesten beginnen en zijn hoofd ging kort heen en weer door de winkel, waar in hemelsnaam moest je dan ook beginnen! "Bij kleding misschien? Ik bedoel het gaat kouder worden." Beginnen bij het minst interessante kon toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jace Carter
Jace Carter
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 100
IC posts : 41

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: Single pringle

Drinks 2.0 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drinks 2.0 Drinks 2.0 Icon_minitimewo sep 28, 2016 9:46 pm

'Niet dat kleding altijd saai is! Misschien hebben ze hier wat anders, iets wat anders is dan muggle kleding. Who knows.' Ze liepen langs alle kasten onderweg naar de achterkant van de winkel, waar het plafon zo ontzettend hoog was en aan alle kanten zweefden hangers met kledingstukken, gewaden, jurken, van alles en nog wat. Maar er viel een hanger op, aan die hanger hing enkel een stuk perkament met de tekst: Het zal verschijnen wanneer nodig. 'Yo, Stiles kijk dit eens, is dit zoiets als de kamer van de hoge Nood?' 'Zou het een kledingstuk zijn die verschijnt als je iets nodig hebt? Een bruiloftsgewaad of een regenjas bijvoorbeeld?' Hij trok zijn toverstok en sommeerde de hanger zijn kant op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stilinski
Stiles Stilinski
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 189
IC posts : 100

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: I don't know how to help you help me tell you something that would help you if I don't know it

Drinks 2.0 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drinks 2.0 Drinks 2.0 Icon_minitimevr sep 30, 2016 9:37 pm

Hij trok even snel zijn wenkbrauwen op voor hij achter hem aan liep, zijn hand ging langs de bovenkant van alle kasten en aan het einde tikte hij er even op met zijn vingertoppen, de kamer rondkijkend toen Jace weer begon met spreken. Geïnteresseerd keek hij naar wat de jongen bedoelde waarna zijn hand even naar zijn kin gleed, gelijk in gedachten om het papiertje. Hij hoorde Jace wel spreken maar zijn gedachten waren al weer in duizenden lijnen en opties. "Ik, ik denk dat het meer is als... Uhm, als... Ja, dat je..." Hoe moest hij zijn opties nou weer uitleggen aan iemand die niet in zijn hoofd kon kijken. "Dat je je hele leven bijvoorbeeld... Moed, uhm... Of iets in die trans heb laten zien. En als je dan echt iets nodig hebt, als is het maar iets kleins. Of als je iets al een hele tijd graag wilt... Dat... Het er voor je is? Snap je?" Waarschijnlijk niet. Maarja.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jace Carter
Jace Carter
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 100
IC posts : 41

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: Single pringle

Drinks 2.0 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drinks 2.0 Drinks 2.0 Icon_minitimedi okt 11, 2016 12:12 am

Stiles probeerde hem wat duidelijk te maken maar echt soepel verliep dat niet, "Uhm Stiles? Ik moet bekennen dat ik je niet echt helemaal snap. Maar dat is niet erg!" Hij pakte zijn wand weer en wees op het hangertje en liet hem weer rustig naar boven glijden. "Zullen we verder kijken? Weet jij nog iets waar we heen kunnen in de winkel, it's my first time you know." Wel erg bedacht Jace zich maar whatever. Afwachtend keek Jace Stiles aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stilinski
Stiles Stilinski
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 189
IC posts : 100

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: I don't know how to help you help me tell you something that would help you if I don't know it

Drinks 2.0 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drinks 2.0 Drinks 2.0 Icon_minitimevr okt 14, 2016 2:59 pm

Zoals vaker had hij gesproken in woorden die alleen duidelijk waren voor Stiles, maar gelukkig bekende Jace dat dat niet erg was. Doordat hij dat zei liet hij het maar rusten, maar het volgende dat hij zei toverde toch wel een verbaasd gezicht bij 'm. "Wat heb jij in je eerste jaar gedaan?" Vroeg hij verbaasd maar liep toen verder naar waar alles lag wat voor school nodig was. "Hier wat van nodig?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jace Carter
Jace Carter
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 100
IC posts : 41

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: Single pringle

Drinks 2.0 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drinks 2.0 Drinks 2.0 Icon_minitimewo okt 19, 2016 6:07 pm

'In het eerste jaar? Nou ja, ik kreeg toen geen toestemming en mijn ouders hebben mijn spullen gewoon bij de weg is weg gehaald.' Jace liep achter Stiles aan over de houtenvloer die kraakte onder zijn schoenen, hij hoorde dat Stiles nog wat vroeg. 'Nee hoor, ik heb alles al wat ik nodig heb.' Er liepen nog enkele klanten rond maar verder was het erg rustig in de bijzondere winkel, misschien kwam dat ook door het herfst weer. 'Ey Stiles, waarom ging je eigenlijk akkoord om wat met mij te doen? Tenslotte kennen we elkaar niet echt super goed ofzo.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









Drinks 2.0 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drinks 2.0 Drinks 2.0 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
Drinks 2.0
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1
Soortgelijke onderwerpen
-
» Drinks
» drinks and books +Jane Heart

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: Hogsmeade :: dervish and banges-
Ga naar: