IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

the Moment of Truth - Pagina 2 KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

the Moment of Truth

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Alix Carve
Alix Carve
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 395
IC posts : 83

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Kuroo my love < 3

the Moment of Truth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the Moment of Truth the Moment of Truth - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 08, 2016 8:31 pm

"De kat had ik op zich wel grappig gevonden", reageerde de jongen. Over de andere dingen zei hij niets. De enige reden dat ze de kat zielig had gevonden was omdat ze nogal boos zou worden als iemand dat bij Kuroo zou doen. Grote kans dat er dan botten zouden breken, ook al was het terug te draaien. ”Die heb ik nog niet”, beantwoordde Romeo haar vraag terwijl hij met zijn vingers over zijn kin ging. Wie was hij, een of andere detective ofzo met dat gewrijf over zijn kin. ”Ik moet toegeven dat je de afgelopen jaren redelijk onder mijn radar bent gebleven”, vertelde de jongen vervolgens. Dan was hij een van de weinige gebleven gezien zelfs mensen uit andere houses van haar hadden gehoord. Leefde hij onder een steen of wat? ”Dus ik weet niet tot wat jij in staat bent.” Op die woorden trok Alix een bedenkend gezicht, waar ze tot instaat was eh? Jammer was het wel dat hij er geen idee over had. Ze wilde altijd alle opties kunnen horen gewoon omdat het leuk was. "Laten we het er op houden dat ik een Gryffindor het ziekenhuisbed in geschopt heb." Alix haalde haar schouders wat nonchalant op. Na haar mening was het niet eens zo'n big deal. De reden dat ze niet meer in het Quiddich team zat was een heel stuk serieuzer want toen waren er echt zwaar gewonden gevallen en nu viel dat wel mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Romeo Haris
Romeo Haris
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 402
IC posts : 187

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: bad idea

the Moment of Truth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the Moment of Truth the Moment of Truth - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 11, 2016 9:30 pm



Secrets dont sleep

'til they're took to the grave



Mensen die hij niet interessant vond, onthield hij niet snel. Misschien wel van gezicht, maar niet van naam en al zeker niet wat ze zoal allemaal deden. Als hij eenmaal interesse had in iemand, ging hij pas echt op ‘onderzoek’ uit. Alle stukjes informatie verzamelen die hij maar kon verzamelen, totdat hij een heel uitgebreid beeld had van die persoon. Gewoontes, hobbies, familie, vrienden, likes en dislikes.. Zo’n dingen. Nuttige informatie, die hij tegen hen kon gebruiken. Om hen heel voorzichtig te manipuleren zodat hij ze voor zijn eigen doelen kon gebruiken. Of hij dat met Alix zou doen, was nog maar de vraag. Tot nu had hij niet echt het gevoel dat ze veel voor hem zou kunnen betekenen. "Laten we het er op houden dat ik een Gryffindor het ziekenhuisbed in geschopt heb." Was haar uiteindelijke bekentenis waarom ze dus geschorst was. Romeo trok zijn wenkbrauw vragend op. ”En wat had die arme Gryffindor jou misdaan?” Vroeg hij, haar ‘laten we het er op houden’ totaal negerend. Nu ze hem dit al had verteld, kon ze makkelijk de rest ook vertellen, of niet dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alix Carve
Alix Carve
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 395
IC posts : 83

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Kuroo my love < 3

the Moment of Truth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the Moment of Truth the Moment of Truth - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 13, 2016 7:36 pm

Ze had de jongen gegeven waar hij naar liep te vissen, zou het gesprek nu dan afgelopen zijn? Eens kijken of hij hier genoegen mee nam of verder zou vragen. Als hij er al genoegen mee zou nemen was het gesprek nu dan afgelopen of zou het over een ander onderwerp verder gaan. ”En wat had die arme Gryffindor jou misdaan?” Vroeg de jongen met een opgetrokken wenkbrauw. Alix trok ook een van haar wenkbrauwen op. "Waarom wil je dat weten? Zodat je me ook kan vertellen wat ik allemaal verkeerd doe en wat ik aan me moet veranderen zodat ik net zo 'geweldig' als jou word?" zei Alix waarna ze een keer met haar ogen rolde. Die preek had ze namelijk al zo vaak gehad inmiddels dat het inmiddels een beetje naar neus uit kwam. Romeo leek echter totaal niet het type om dat te doen dus was deze zin meer bedoelt om te pijlen hoe hij daarop zou reageren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Romeo Haris
Romeo Haris
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 402
IC posts : 187

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: bad idea

the Moment of Truth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the Moment of Truth the Moment of Truth - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 15, 2016 1:42 pm



Secrets dont sleep

'til they're took to the grave



In principe was hij best tevreden met wat hij bereikt had. Hij wist nu tenminste waarom ze geschorst was. Niet dat hij die info met iemand zou delen, ze moesten zelf maar gaan vragen waarom ze er de eerste weken niet geweest was. Wat hij precies met die info zou gaan doen, wist hij nog niet precies, maar het gaf hem wel meer inzicht in haar. Cheryl had hem nu eenmaal nieuwsgierig gemaakt en dat merkte haar zus nu wel duidelijk. Want Romeo ging nog niet meteen weg, iets wat hij in andere situaties wel zou hebben gedaan. Nee, hij wou nog een beetje verder graven. "Waarom wil je dat weten? Zodat je me ook kan vertellen wat ik allemaal verkeerd doe en wat ik aan me moet veranderen zodat ik net zo 'geweldig' als jou word?" Was het uiterst geïrriteerde antwoord op zijn vraag. Een klein scheef grijnsje kroop om zijn lippen. ”Alsjeblieft, in geen honderd jaar word je zo geweldig zoals ik”, Zei hij nonchalant, hield zijn blik strak op haar om haar reactie te peilen. ”Wat jij doet of niet doet, kan mij eigenlijk niet veel schelen”, Vervolgde hij schouderophalend. Hij had nu eenmaal gewoon betere dingen te doen dan daar op te moeten letten of zich daar zorgen over te moeten maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alix Carve
Alix Carve
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 395
IC posts : 83

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Kuroo my love < 3

the Moment of Truth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the Moment of Truth the Moment of Truth - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 18, 2016 7:54 pm

Er verscheen een scheve grijns op Romeo's gezicht. ”Alsjeblieft, in geen honderd jaar word je zo geweldig zoals ik”, zei de jongen op een nonchalante manier. Nice one. Maar het was niet echt hetgeen waar ze nu naar opzoek was. ”Wat jij doet of niet doet, kan mij eigenlijk niet veel schelen”, vervolgde Romeo terwijl hij zijn schouders ophaalde. Daar zocht ze dus naar. Het was een antwoord dat ze kon respecteren en ook wel blij mee was. Hoe minder mensen er continu over haar schouder meekeken met alles dat ze deed, hoe beter. Alix liet haar rug weer tegen de leuning van de stoel vallen. "Nou mooi zo want voor mij geld het zelfde." Zo lang het niets met haar of de mensen waar ze om gaf te maken had vond ze het allemaal wel prima wat de mensen deden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Romeo Haris
Romeo Haris
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 402
IC posts : 187

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: bad idea

the Moment of Truth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the Moment of Truth the Moment of Truth - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 18, 2016 9:44 pm



Secrets dont sleep

'til they're took to the grave



Het was best cute dat ze dacht ooit op zijn level te raken. In zijn hoofd kon niemand aan hem tippen omdat hij iedereen altijd een paar stappen voor was. Hij wist dingen die anderen niet wisten. Informatie en kennis was een key voor succes. Voorbereid zijn op alles. De kennis die je had gebruiken voor je eigen doelen, andere mensen gebruiken voor je eigen doelen. Iets waar hij goed in was geworden over de jaren heen. Zo goed dat niemand het eigenlijk echt door had. En voor zover hij wist, zou dat ook nooit gebeuren. Hij zou het niet laten gebeuren. Romeo wist precies de juiste woorden te vinden om haar gerust te stellen. Ze zou hem waarschijnlijk na dit gesprekje weer gewoon vergeten. Dan werd hij gewoon weer die ene afdelingsgenoot met een teveel aan tattoos. "Nou mooi zo want voor mij geld het zelfde." Zei ze, en hij glimlachte. Dat was precies zoals hij het wilde. ”Kijk eens aan, zijn wij geen goeie vrienden?” Vroeg hij lachend. Vervolgens schoof hij zijn stoel achteruit en stond op. ”Tot later, Carve”, Knikte hij, draaide zich om en verdween richting zijn dorm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alix Carve
Alix Carve
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 395
IC posts : 83

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Kuroo my love < 3

the Moment of Truth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the Moment of Truth the Moment of Truth - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 27, 2016 1:38 pm

Een glimlach verscheen op Romeo's gezicht. ”Kijk eens aan, zijn wij geen goeie vrienden?” Vroeg hij lachend. Alix knikte bevestigend met een scheve grijns op haar gezicht. De jongen schoof zijn stoel achteruit en stond op. ”Tot later, Carve”, zei de jongen met een knikje voor hij van haar weg liep. "Vaarwel mijn Romeo," zei ze nog met een overdreven toneelachtige stem. De blondine liet zich weer tegen de rugleuning van haar stoel vallen. Daar was ze nou eens mooi vanaf gekomen. Zo lang hij de precieze reden niet te weten kwam vond ze het best. Zo lang niemand dat maar deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









the Moment of Truth - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the Moment of Truth the Moment of Truth - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
the Moment of Truth
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: Hogwarts :: common rooms :: slytherin-
Ga naar: