IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Pull up, pull up gassssss     [+ Leo]  - Pagina 2 KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Pull up, pull up gassssss [+ Leo]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Leo Xiaoyu
Leo Xiaoyu
Slytherin Head Boy







Slytherin Head Boy

Aantal berichten : 292
IC posts : 143

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: Every minute makes me love you a little more.

Pull up, pull up gassssss     [+ Leo]  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pull up, pull up gassssss [+ Leo] Pull up, pull up gassssss     [+ Leo]  - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 14, 2016 7:39 pm

Het was vrij ongemakkelijk wat er nu allemaal gebeurde, waardoor hij de reactie van Laila als een normale verwachtte. Wat ongemakkelijk legde hij zijn armen om haar heen, een stevige omhelzing gevend. "Het... Ja.. Sorry." Ze snapte vast wel dat het om zijn zussie ging toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila Ryder
Laila Ryder
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 319
IC posts : 113

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡

Pull up, pull up gassssss     [+ Leo]  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pull up, pull up gassssss [+ Leo] Pull up, pull up gassssss     [+ Leo]  - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 14, 2016 8:04 pm

Laila slikte eventjes. Onzekerheid spoelde weer in haar over. Natuurlijk wilde hij niet met iemand als haar zoenen, hij zou namelijk zelf ook door het slijk gehaald kunnen worden als hij met iemand als haar zou omgaan. Mensen zouden kunnen zeggen dat hij homoseksueel zou zijn. En natuurlijk was dat niet zo, want Laila was gewoon een meisje, maar niet iedereen zag dat zo. Af en toe kwam het zeker wel voor dat ze er mee geconfronteerd werd, maar waarom deed het haar nu dan meer? Laila wist het niet. Ze slikte toen ze werd geknuffeld door Leo, het voelde een beetje ongemakkelijk. “Nee, het geeft niet, echt niet.” Met alle moeite die het haar kostte keek ze hem aan en glimlachte ze naar hem, deed een plukje van haar haren achter haar oor. Het was te mooi om waard te zijn. Eventjes keek ze naar de muur, er was een ongemakkelijke stilte tussen hen. Eigenlijk wilde Laila weglopen, maar ze zag Leo nog steeds wel als een vriend, dus dat zou onbeleefd zijn. “Dus. Misschien ben ik van plan om naar een les te gaan een dezer weken.” Ze grijnsde. “Maar ik weet het nog niet zeker, het is nooit te vroeg om te beginnen toch?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo Xiaoyu
Leo Xiaoyu
Slytherin Head Boy







Slytherin Head Boy

Aantal berichten : 292
IC posts : 143

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: Every minute makes me love you a little more.

Pull up, pull up gassssss     [+ Leo]  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pull up, pull up gassssss [+ Leo] Pull up, pull up gassssss     [+ Leo]  - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 14, 2016 8:45 pm

Hij fronste even toen ze een glimlach naar hem stootte, door Nyx was hij aardig goed geworden in mensen lezen maar Laila kende hij zelf nog niet erg lang: dus wist hij niet zo zeker hoe hij er op moest reageren. Hij grinnikte, nog steeds wat ongemakkelijk, om wat ze zei. "Misschien kunnen we samen eentje uitkiezen?" Hij keek haar wat uitdagend aan, onschuldig flirten moest dan nog geen probleem zijn toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila Ryder
Laila Ryder
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 319
IC posts : 113

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡

Pull up, pull up gassssss     [+ Leo]  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pull up, pull up gassssss [+ Leo] Pull up, pull up gassssss     [+ Leo]  - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 14, 2016 10:03 pm

Hij verwarde haar een beetje. Hij had haar net afgewezen, maar stuurde haar toch een licht flirterige uitnodiging? “Uh…” zei het meisje dat normaal altijd overal een antwoord op had. Al gauw herstelde ze zich. Een glimlachje kwam op haar gezicht, en ze sloeg haar haren naar de andere kant van haar hoofd. Als hij dan toch ging flirten, kon ze er maar beter zo knap mogelijk bij gaan zitten. “Tuurlijk, help me maar. Ik heb geen idee wie al die mensen zijn die er zijn, dus dan zou het fijn zijn als ik een lief gezicht bij me heb om me gezelschap te houden.” Er verscheen nog net geen halo boven haar hoofd. Zachtjes duwde ze Leo eventjes. “Als je maar niet af gaat leiden...” Laila knipoogde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo Xiaoyu
Leo Xiaoyu
Slytherin Head Boy







Slytherin Head Boy

Aantal berichten : 292
IC posts : 143

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: Every minute makes me love you a little more.

Pull up, pull up gassssss     [+ Leo]  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pull up, pull up gassssss [+ Leo] Pull up, pull up gassssss     [+ Leo]  - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 14, 2016 10:12 pm

Ze leek even verward maar herpakte zich snel, en toen hij haar voor de duizendste keer scande ging hij wat ongemakkelijk anders zitten om te zorgen dat zijn vriend niet zou groeien. Liet hij nou net even een joggingbroek aanhebben waar het dus super zichtbsar in zou zijn... Hij trok zijn broek even goed voor hij zijn blik weer op Laila richtte. "Niet dat veel mensen mij mogen, ze vinden met te dom voor mijn rang." Hierbij wilde hij niet zielig doen maar eerder haar waarschuwen. "Ik jou of jij mij?" Ging hij verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila Ryder
Laila Ryder
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 319
IC posts : 113

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡

Pull up, pull up gassssss     [+ Leo]  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pull up, pull up gassssss [+ Leo] Pull up, pull up gassssss     [+ Leo]  - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 14, 2016 10:19 pm

Heel eventjes had ze haar wenkbrauwen opgetrokken toen hij anders was gaan zitten, hij leek een beetje ruseloos. Wat was er aan de hand? Laila’s gezicht vertrok eventjes. Dat was ook niet aardig van andere mensen om over hem te zeggen. “Leo, ik ken je langer dan vandaag, en ik vind je absoluut geen domme jongen. Sterker nog, ik vind je een geweldige jongen, met een groot hart en een geweldige broer voor mijn beste vriendin Nyx. En je kent me, ik zeg dat niet als ik dat niet meen.” Met een glimlach legde ze eventjes haar hand op de zijne en kneep daar eventjes zachtjes in. “Maar over het afleiden…ik weet niet, als er geen reet aan is in die lessen, kan ik soms wel eens vervelend gaan doen.” Een paar ideetjes schoten haar hoofd al binnen en dat zorgde ervoor dat ze even hardop lachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo Xiaoyu
Leo Xiaoyu
Slytherin Head Boy







Slytherin Head Boy

Aantal berichten : 292
IC posts : 143

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: Every minute makes me love you a little more.

Pull up, pull up gassssss     [+ Leo]  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pull up, pull up gassssss [+ Leo] Pull up, pull up gassssss     [+ Leo]  - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 15, 2016 2:58 pm

Hij keek kort naar de grond toen ze hem complimentjes gaf, zeer zeker wist hij niet hoe hij hier op moest reageren. Toen hij een kneepje in zijn hand voelde keek hij haar echter weer aan en ging met zijn vrije hand door zijn haar. "Thanks." Mompelde hij nog kort met een glimlachje: awkward. Hij grinnikte vervolgens om haar woorden. "Nee toch, een engeltje als ik zou dat niet leuk vinden."
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila Ryder
Laila Ryder
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 319
IC posts : 113

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡

Pull up, pull up gassssss     [+ Leo]  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pull up, pull up gassssss [+ Leo] Pull up, pull up gassssss     [+ Leo]  - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 15, 2016 5:37 pm

Wat ze zei over hem was niet bedoeld om te flirten, het was gewoon zo. Ze vond Leo oprecht een lieve jongen en iedereen die wat anders zei, was in haar ogen gewoon dom. Hij zou zich sowieso wat minder moeten aantrekken wat anderen zeiden, als je dat je hele leven deed zou je op een gegeven moment zo onzeker raken. En dat wilde ze echt niet voor Leo. “Geen probleem” zei ze zachtjes en ze was weer ontspannen gaan zitten. Lachend trok ze haar wenkbrauwen omhoog. Leo, een engeltje? Nee toch? “Laat me niet lachen, Leo, ben jij zo’n engeltje dan? Ben jij een favorietje?” Ze liet haar wenkbrauwen eventjes op en neer gaan, en kwam iets naar voren. “Want ik ben dat niet.” Laila schudde met haar hoofd en rolde met haar ogen, waarna ze weer lekker achterover ging zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo Xiaoyu
Leo Xiaoyu
Slytherin Head Boy







Slytherin Head Boy

Aantal berichten : 292
IC posts : 143

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: Every minute makes me love you a little more.

Pull up, pull up gassssss     [+ Leo]  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pull up, pull up gassssss [+ Leo] Pull up, pull up gassssss     [+ Leo]  - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 15, 2016 6:28 pm

Hij grinnikte, blijkbaar kende Laila hem toch niet echt goed genoeg. "Elke proffesor haat me, rip." Grinnikte hij. "Misschien omdat ik niet echt aan regeltjes denk?" Hmm, met Alison een heel greenhouse ombouwen tot een plant, laat hem maar niet verder praten over de pranks die hij bij Nyx had uitgehaald. "Ik kan wel een engeltje zijn." Zijn hand wreef kort over de hare maar die trok hij snel weer weg, dom dom dom...
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila Ryder
Laila Ryder
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 319
IC posts : 113

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡

Pull up, pull up gassssss     [+ Leo]  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pull up, pull up gassssss [+ Leo] Pull up, pull up gassssss     [+ Leo]  - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 15, 2016 8:39 pm

Zachtjes lachte ze. “Zet ons maar eens naast elkaar in een lokaal, dan worden de leraren helemaal gek denk ik.” Ze lachte wat harder en sloeg een van haar handen eventjes voor haar mond. “That sounds like a great idea eigenlijk.” Samenzweerderig liet ze haar wenkbrauwen op en neer gaan. Geweldig idee van hun eigenlijk. En stiekem zou het voor Laila ook wel goed zijn als ze eens naar de les ging. Dit jaar moest ze echt halen, een jaar blijven zitten zou er echt niet inkomen. “Ik kan wel een engeltje zijn.” Zijn hand wreef even over de hare, en Laila voelde haar wangen even rood werden. Bijna tegelijk trokken ze hun handen weg. Eigenlijk kon dit helemaal niet. Hij was het broertje van Nyx! Goddamnit. “Uh.” Verdomme, hij maakte haar echt in de war. Het liefste zou ze hem nu een kus geven, maar het kon niet, dat had hij net wel duidelijk laten merken. “Dat weet ik toch.” Ze knipoogde naar hem. “Maar achter elk engeltje schuilt een duiveltje, die best naar buiten wilt. Ik wil wel het duiveltje op je ene schouder zijn.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo Xiaoyu
Leo Xiaoyu
Slytherin Head Boy







Slytherin Head Boy

Aantal berichten : 292
IC posts : 143

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: Every minute makes me love you a little more.

Pull up, pull up gassssss     [+ Leo]  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pull up, pull up gassssss [+ Leo] Pull up, pull up gassssss     [+ Leo]  - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 16, 2016 12:58 pm

Toen ze lachte vulde het met een warm gevoel. Het was niet exact het gevoel dat hij bij Alison kreeg maar toch soortgelijk, dit alles schopte hem behoorlijk in de war. Toen hij zijn hand wegtrok deed ze tegelijkertijd hetzelfde, wat voor hem heel begrijpelijk over kwam. Vervolgens zei hij dat hij wel een engeltje kon zijn, waarop zij reageerde dat ze dat wist. "Van mij mag jij dat altijd zijn." Knikte hij. "Dus welke les gaan we pakken?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila Ryder
Laila Ryder
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 319
IC posts : 113

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡

Pull up, pull up gassssss     [+ Leo]  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pull up, pull up gassssss [+ Leo] Pull up, pull up gassssss     [+ Leo]  - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 16, 2016 7:49 pm

Toen hij haar hand had vastgepakt, waren haar wangen een beetje rood geworden. Ze herkende het gevoel niet, puur omdat ze het nog nooit bij iemand had gevoeld. En normaal hadden Leo en zij ook goed met elkaar op kunnen schieten, zonder dit soort ongemakkelijke shit erbij…what was happening? Ondanks de af en toe wat ongemakkelijke momentjes, konden ze wel nog gewoon lekker met elkaar blijven kletsen. Laila lachte toen hij zei dat zij altijd wel het duiveltje op zijn schouder mocht zijn. “Zou je niet gek worden als je mij vierentwintig uur per dag bij je had?” lachte ze zachtjes en schudde haar hoofd. Zij zou wel gek worden van zichzelf, niet van Leo. Ze dacht eventjes na. “Mmmm, geen idee. Ik heb gehoord dat professor Mills 100 punten aftrekt (haha Juul) als je niest in haar les, dus dat lijkt me niet zo’n goed plan…jij kent die docenten beter dan ik, wie kies jij hiervoor uit?” Plagend gingen haar wenkbrauwen op en neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo Xiaoyu
Leo Xiaoyu
Slytherin Head Boy







Slytherin Head Boy

Aantal berichten : 292
IC posts : 143

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: Every minute makes me love you a little more.

Pull up, pull up gassssss     [+ Leo]  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pull up, pull up gassssss [+ Leo] Pull up, pull up gassssss     [+ Leo]  - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 16, 2016 9:40 pm

Ze vroeg of hij niet gek zou worden met haar waarop hij fronsde. Zijn dag zou waarschijnlijk zoveel beter zijn met haar erbij. "No way." Antwoordde hij dan ook een beetje stunned, waarna hij vroeg welke les Lails naartoe wilde. "Mills in ieder geval niet man, maar uhh... Die nieuwe gast lijkt me wel chill?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Laila Ryder
Laila Ryder
Slytherin







Slytherin

Aantal berichten : 319
IC posts : 113

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17
Partner: I'm so into you, I can barely breathe ♡

Pull up, pull up gassssss     [+ Leo]  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pull up, pull up gassssss [+ Leo] Pull up, pull up gassssss     [+ Leo]  - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 16, 2016 10:34 pm

Verlegen keek Laila eventjes naar haar nagels, en ze kon het niet helpen, maar ze glimlachte. Ze keek weer op en keek hem aan. “Niet liegen” grinnikte Laila zachtjes en gaf hem een zetje met haar hand, tegen zijn arm. Afkeurend schudde ze haar hoofd, Mills zou hen afmaken. Wat dat betreft was ze echt een Adolf. “Die nieuwe lijkt me een goed idee” zei Laila en viste hun rooster uit haar trainingsbroek. “Niet judgen, ik heb altijd mijn rooster bij, zodat ik kan verantwoorden waar ik zou moeten zijn als ik betrapt word.” Laila grijnsde en kwam wat overeind, ging wat dichter naast Leo zitten en sloeg een plukje van haar haren achter haar oor. Ze liet hem het rooster zien. “Waar hebben we die nieuwe?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Leo Xiaoyu
Leo Xiaoyu
Slytherin Head Boy







Slytherin Head Boy

Aantal berichten : 292
IC posts : 143

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner: Every minute makes me love you a little more.

Pull up, pull up gassssss     [+ Leo]  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pull up, pull up gassssss [+ Leo] Pull up, pull up gassssss     [+ Leo]  - Pagina 2 Icon_minitimema okt 17, 2016 12:51 am

Hij knikte een beetje toen ze zei dat het haar een goed idee leek. Vervolgens griste ze wat in haar broekzak, iets wat hem een licht verbaasde blik bezorgde die zwaar verbaasd werd toen hier een rooster uit kwam zetten. Gelukkig merkte zei ook wel dat het niet voor iedereen heel normaal was, en maakte ze zichzelf duidelijk. "Ah, best logisch." Sprak hij maar grinnikte vervolgens, gezien het voor hem nog steeds niet logisch was. "Dinsdag het derde uur, lekker vroeg weer." Grinnikte hij hoewel alles voor hem wel vroeg was. Ondertussen wees hij met zijn vinger op het blaadje, om het haar wat duidelijker te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









Pull up, pull up gassssss     [+ Leo]  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pull up, pull up gassssss [+ Leo] Pull up, pull up gassssss     [+ Leo]  - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
Pull up, pull up gassssss [+ Leo]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: Hogwarts :: common rooms :: slytherin-
Ga naar: