IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

way to go KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

way to go

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Chloë Miller
Chloë Miller
Gryffindor Head Girl







Gryffindor Head Girl

Aantal berichten : 126
IC posts : 31

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner:

way to go Empty
BerichtOnderwerp: way to go way to go Icon_minitimezo sep 18, 2016 8:06 pm

Ze vroeg zich soms wel eens af waarom Hogwarts nou weer zo groot moest zijn. Die eindeloze trappen en gangen, er kwam echt geen einde aan. Gelukkig had ze ongeveer een uur de tijd om bij haar volgende les te zijn, misschien dat ze nog even langs de keuken ging om wat eten naar buiten te sneaken. Denkend aan wat ze deze keer mee zou nemen uit de keuken liep ze de trap af. Omdat ze totaal niet met haar gedachten erbij was, was ze vergeten die ene beruchte trede die iedereen altijd oversloeg, zelf over te slaan. Haar voet zonk weg in de trede en met een klein gilletje liet ze haar boeken die ze op dat moment vast had op de grond vallen. Helemaal verbaasd keek ze naar haar rechterbeen, die nu tot over de helft in de trap zat. ”Dit ga je niet menen…” zei ze boos en keek om zich heen. Chloë zag één enkele jongen die voor haar naar beneden liep. ”Hey! Uh, sorry, ik heb een klein probleempje.” Ze gaf de jongen een neplachje. Wauw, typisch dit weer. Ze probeerde haar been te bewegen, maar door dit te doen verloor ze haar evenwicht. Aangezien haar been vast zat, viel ze voorover op de trap vlak voor de voeten van de jongen, de val brekend met haar arm. Ze blies een blonde pluk uit haar gezicht en keek wat hulpeloos omhoog in het gezicht van de jongen. ”Ik zou me maar vereerd voelen als ik jou was, ik val niet elke dag zo hard voor jongens als nu.” Ze legde de nodige nadruk op het woord ‘val’.

- Stiles Stilinksi

Even voor de duidelijkheid, er is een bepaalde trede in de Hogwarts trappengang die dus behekst is, zodat mensen die er niet thuishoorde hierdoor vast komen te zitten. Iedere student in Hogwarts weet welke trede dit is, maar omdat ze dus niet oplette was ze het vergeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stilinski
Stiles Stilinski
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 189
IC posts : 100

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: I don't know how to help you help me tell you something that would help you if I don't know it

way to go Empty
BerichtOnderwerp: Re: way to go way to go Icon_minitimewo sep 28, 2016 8:51 pm

Verbaasd keek hij om toen hij een stem hoorde roepen en kon het niet laten maar om te grinniken toen hij zag dat ze op de tree was gaan staan. Vervolgens viel ze voorover en hoewel er wel beweging in hem kwam was hij niet zo snel haar op te vangen. "Wow gaat het?" Vroeg hij meteen bezorgd maar vervolgens maakte ze een grapje. Een beetje ongemakkelijk besloot hij deze te negeren, als hij zich er te goed bij ging voelen zou het hem alleen maar pijn doen. Stiles klom enkele treden omhoog om bij haar voet te komen, maar als hij die er nu uit zou trekken zou ze naar beneden kukelen. Dus liep hij weer terug en hielp hij haar overeind, vervolgens wéér naar haar voet. Dit was vermoeiend man. Licht twijfelend greep hij haar been en begon hier met zijn kippenkracht aan te trekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloë Miller
Chloë Miller
Gryffindor Head Girl







Gryffindor Head Girl

Aantal berichten : 126
IC posts : 31

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner:

way to go Empty
BerichtOnderwerp: Re: way to go way to go Icon_minitimeza okt 08, 2016 9:09 pm

De jongen vroeg haar of met haar ging. Even keek ze hem fronsend aan. "Ja, top." zei ze en het sarcasme droop ervan af. Ze kwam er al snel achter dat hij niet de meest praktische was, gezien hij wat onhandig aan haar been begon te trekken. Ze moest wel even lachen hierom, maar ze wist dat het niet zou werken. "Misschien moet je je wand gebruiken." tipte ze hem. Ze had haar eigen wand nog in haar jas, en die lag nog in de common room. Echt een goede timing weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stilinski
Stiles Stilinski
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 189
IC posts : 100

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: I don't know how to help you help me tell you something that would help you if I don't know it

way to go Empty
BerichtOnderwerp: Re: way to go way to go Icon_minitimevr okt 14, 2016 2:52 pm

Het meisje moest lachen waardoor hij stopte en weer omhoog kroop. Erm... "Mag ik dan even melden dat het best wel een wonder is dat ik in mijn laatste jaar zit, ik super weinig spells ken en ook nog eens geen kracht heb?" Piepte hij en krabte even op zijn achterhoofd. "Welke spell moet ik dan überhaupt gebruiken?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloë Miller
Chloë Miller
Gryffindor Head Girl







Gryffindor Head Girl

Aantal berichten : 126
IC posts : 31

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner:

way to go Empty
BerichtOnderwerp: Re: way to go way to go Icon_minitimezo okt 16, 2016 8:08 pm

Het feit dat hij én niet goed kon toveren, én weinig kracht had kwam haar in deze situatie niet echt goed van pas. Maar inplaats van chagrijnig te worden glimlachte naar de jongen gaf hem een klopje op zijn schouder. "Jij komt er wel." zei ze en de licht sarcastische toon was nog niet verdwenen. "Probeer anders anapneo? Geen idee of het werkt, maar je kunt het proberen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stilinski
Stiles Stilinski
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 189
IC posts : 100

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: I don't know how to help you help me tell you something that would help you if I don't know it

way to go Empty
BerichtOnderwerp: Re: way to go way to go Icon_minitimedi okt 18, 2016 10:05 am

Hij kreeg een klopje op zijn schouder maar de woorden besloot hij niet te serieus te nemen. Bovendien zei het meisje dat wel, maar ze klonk niet al te geloofwaardig. Vervolgens zei ze dat Anapneo misschien een goede spreuk zou zijn, dus begon hij even goed te denken wat dat allemaal ook al weer inhield en hoe het moest. "Errr, dat is toch voor als iemand stikt?" Dacht hij hardop, laatst was er nog iemand in de great hall die die spreuk gebruikt had omdat iemand een stuk kippenbot had meegeslikt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloë Miller
Chloë Miller
Gryffindor Head Girl







Gryffindor Head Girl

Aantal berichten : 126
IC posts : 31

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner:

way to go Empty
BerichtOnderwerp: Re: way to go way to go Icon_minitimevr okt 21, 2016 1:36 pm

Ze zag Stiles even nadenken over wat ze had gezegt. "Errr, dat is toch voor als iemand stikt?" Even keek ze hem fronsend aan. Hij zou best wel eens gelijk kunnen hebben. Spells performen, ja. Spells onthouden? Nee, niet echt haar ding. "Ohja, uh, wacht." Chloë draaide haar been zodat ze met haar voet nog altijd in de trap vast kon zitten op een van de tredes. "Misschien is Glisseo een idee. De trap zou dan een soort glijbaan moeten worden, misschien dat het werkt?" vroeg ze zich af en keek Stiles vragend aan. Hij was eigenlijk best schattig dat hij haar serieus probeerde te helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stilinski
Stiles Stilinski
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 189
IC posts : 100

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: I don't know how to help you help me tell you something that would help you if I don't know it

way to go Empty
BerichtOnderwerp: Re: way to go way to go Icon_minitimevr okt 21, 2016 2:42 pm

Spells onthouden, ja. Spells perfomen? Nee. Chloë vroeg of Glisseo misschien een goed idee was, en gezien Stiles nu even alleen gefocust was op haar voet uit de trap halen vond hij dat een prima idee. Wat onhandig trok hij zijn wand uit zijn broek zag die hij enkele keren nog de,lucht in moest tikken voor hij deze goed beet greep en 'm een soort van liet zien aan het meisje. "Glisseo." Sprak hij wat onzeker, wijzend naar de treden nog boven Chloë. Jammer maar helaas had hij niet gedacht aan het feit dar hij de spell niet perfect controleerde, waardoor de treden onder hem ook glad werden en hij vol op zijn smoel viel om naar beneden te glijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chloë Miller
Chloë Miller
Gryffindor Head Girl







Gryffindor Head Girl

Aantal berichten : 126
IC posts : 31

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 16
Partner:

way to go Empty
BerichtOnderwerp: Re: way to go way to go Icon_minitimeza okt 22, 2016 7:03 pm

Je kon wel zien dat hij redelijk onzeker was en niet de meest handige persoon. Hij liet zijn wand zien en Chloë knikte hem bemoedigend toe. Oh, dit ging fout. Stiles sprak de spreuk uit en had er niet op gerekend dat ook de treden waar hij op stond in een gladde helling veranderden. Chloë liet een klein gilletje horen en greep Stiles bij zijn arm terwijl de twee steeds meer vaart maakte, om vervolgens vol tegen de rand aan het einde van de trapleuning te knallen. Chloë liet zichzelf languit op de grond liggen en draaide haar hoofd naar Stiles, om vervolgens in de lach te schieten. "Weetje, ik mag jou wel." zei ze en sloeg haar handen voor haar hoofd. Buiten een blauwe plek op haar been was ze er onbeschaafd vanaf gekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stilinski
Stiles Stilinski
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 189
IC posts : 100

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: I don't know how to help you help me tell you something that would help you if I don't know it

way to go Empty
BerichtOnderwerp: Re: way to go way to go Icon_minitimeza okt 22, 2016 9:32 pm

Een kleine kreet verliet zijn mond toen hij wat verder gleed en Chloë zijn arm beet greep, doordat zei dat deed werd zijn vaart groter en was zijn klap ook hard met zijn rug tegen de rand aan de onderkant. De jongen had niet een al te grootse pijngrens waardoor hij even moest bijkomen om niet flauw te vallen. Het hielp wel dat het meisje sprak tegen hem en hij grinnikte kort om haar. "Ik ben er niet zo zeker van of ik jou mag." Gaf hij eerlijk toe waarna hij op zijn rug wreef.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









way to go Empty
BerichtOnderwerp: Re: way to go way to go Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
way to go
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: Hogwarts :: floors-
Ga naar: