IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
important
topics & links
Head
boys & girls

Chloe
Gryffindor
Fred
Gryffindor
Alison
Slytherin
Leo
Slytherin
Camilla
Ravenclaw
Cid
Ravenclaw
Olivia
Hufflepuff
Nathan
Hufflepuff
house
points
30 points
0 points
-10 points
50 points
Credits
& Sister sites

Reasearch - Pagina 2 KGREOzF

Wil je buttons ruilen? Stuur dan een PM met jou button en de link van je forum naar Nyx. Jou button zal tussen onze buttons komen te staan met een link naar jou site. In ruil hiervoor verwachten wij ook dat onze button op jou site komt te staan.
---------------
Expecto Patronum staat onder leiding van het team, de layout is gemaakt door Nyx Xiaoyu. Harry Potter zelf behoort toe aan J.K Rowling. Karakters en dergelijke dienen niet zonder toestemming gebruikt te worden. Alle afbeeldingen die gebruikt zijn op dit forum behoren toe aan hun rechtmatige eigenaren. De punten tellers komen van Savage Themes op tumblr.

Deel

Reasearch

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Ione Laguna
Ione Laguna
Hufflepuff







Hufflepuff

Aantal berichten : 157
IC posts : 59

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Dream on

Reasearch - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reasearch Reasearch - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 25, 2016 8:08 pm

De jongen grinnikte om haar woorden. "Het is groot en rond, een blauw tapijt met de sterrenhemel die tevens ook po het plafond staat. Uitzicht op het meer, bos, Quidditch en bergen. Voor de rest wordt het een beetje opgevuld met stoeltjes en tafeltjes, een bankje, boekenkast met daarvoor een beeld van Rowena Ravenclaw." Dat was wel een hele specifieke omschrijving van hoe hun common room er uit zag. Ze had geen idee of ze hun common room zo specifiek zou kunnen beschrijven. Eigenlijk was het wel een heel stuk beter dan die van hun zo te horen. "Het geluid van de wind vind ik altijd heel relaxend." Om de toevoeging van Stiles grinnikte ze kort. Dat was wel het nuttigste tot nu toe. "Die van Hufflepuff heeft regelmatig de zelfde geur als de keuken en ik kan nou niet zeggen dat ik dat fijn vind. Net als dat alle deuren rond zijn, wie heeft ooit bedacht dat dat handig zou zijn." Okay ze wist wie dat had bedacht maar het was bedoeld als een retorische vraag. "We hebben vooral leunstoelen staan en alles is ehm... nogal geel."
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stilinski
Stiles Stilinski
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 189
IC posts : 100

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: I don't know how to help you help me tell you something that would help you if I don't know it

Reasearch - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reasearch Reasearch - Pagina 2 Icon_minitimema sep 26, 2016 5:18 pm

Hij luisterde geïnteresseerd naar de woorden van het meisje, deze zou hij in zijn achterhoofd bewaren gezien hij dit vrij interessant vond. "Ik denk dat ik wel we- Oh..." Tuurlijk wist zij ook wie dat bedacht had, deze actie deed Stiles kort over zijn achterhoofd krabben. "Klinkt niet zo super erg, toch? Behalve het gele gedeelte denk ik." Hij zou constant gek worden van die kleur, hij had een rustgevende nodig. Iets als donkerblauw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ione Laguna
Ione Laguna
Hufflepuff







Hufflepuff

Aantal berichten : 157
IC posts : 59

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Dream on

Reasearch - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reasearch Reasearch - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 27, 2016 7:53 pm

"Ik denk dat ik wel we- Oh..." De jongen had in eerste instantie niet door gehad dat het een retorische vraag betrof. Niet iedereen had dat door en soms kon dat nog wel eens irritant zijn. De jongen had het in ieder geval door, al dan wel laat. "Klinkt niet zo super erg, toch? Behalve het gele gedeelte denk ik." Ione knikte bevestigend, de gele kleur was een ramp. "Je krijgt er echt last aan je ogen van. Maar de ronde deuren zijn echt een ramp gezien je er half door heen moet kruipen. Zou je de eerste jaars maar eens moeten zien proberen." Eerste jaars waren het niet gewend en dat resulteerde nog wel eens in grappige situaties.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stilinski
Stiles Stilinski
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 189
IC posts : 100

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: I don't know how to help you help me tell you something that would help you if I don't know it

Reasearch - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reasearch Reasearch - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 28, 2016 8:29 pm

Hij fronste even, hij zou er niet bepaald tegen kunnen als alles geel zou zijn. Blauw met sterren was wat hem betrof prima, en hij was er gelukkig mee. Vervolgens begon ze over de ronde deuren waarom hij moest grinniken. "Geloof me, als ik Hufflepuff was, en ik zat dan zoals nu in mijn laatste jaar, zou het mij ook nog steeds lukken om te falen die deur binnen te kruipen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Ione Laguna
Ione Laguna
Hufflepuff







Hufflepuff

Aantal berichten : 157
IC posts : 59

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Dream on

Reasearch - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reasearch Reasearch - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 29, 2016 7:42 pm

Ione zag hoe de jongen fronste toen ze hem over de geelheid van de kamer vertelde. Geel was een vreselijke kleur als je het haar vroeg. Het felle in ieder geval, het wat fletsere kon nog mooi zijn soms. "Geloof me, als ik Hufflepuff was, en ik zat dan zoals nu in mijn laatste jaar, zou het mij ook nog steeds lukken om te falen die deur binnen te kruipen." De brunette grinnikte om Stiles' woorden. "Dat doen er serieus nog, zo valt het overigens ook op wie in ons huis zit. Degene die vallen zijn bij iedereen bekend, zo niet, grote kans op een indringer."
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stilinski
Stiles Stilinski
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 189
IC posts : 100

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: I don't know how to help you help me tell you something that would help you if I don't know it

Reasearch - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reasearch Reasearch - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 01, 2016 9:50 pm

Toen hij luisterde friemelde hij kort met zijn handen, het maakte hem best nerveus dat hij nu met iemand, en dan nog wel een meisje een stoel aan het delen was. Hij wist ook niet zo goed hoe hij moest reageren op haar woorden, dus knikte en grinnikte hij een beetje ongemakkelijk. In een ruk stond hij op door nerveusiteit en liep zo'n beetje naar het ene en het andere toe. Errr, wat nu?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ione Laguna
Ione Laguna
Hufflepuff







Hufflepuff

Aantal berichten : 157
IC posts : 59

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Dream on

Reasearch - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reasearch Reasearch - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 02, 2016 7:13 pm

De jongen leek zich wat minder op zijn gemak te voelen na haar woorden. Het leek haar sterk dat hij bij Hufflepuff had proberen binnen te dringen, dan had ze het wel geweten. Stiles leek haar ook niet echt het type dat van plan was om dat te gaan doen. Desondanks dat ze hier nu wel in Hagrid's hut waren, wat net zo goed verboden terrein was. Ione schrok er een beetje van dat de jongen plotseling op stond. "Wat doe je?" Vroeg ze lichtelijk fronsend vanuit de stoel. Stiles liep zonder aankondiging rond in de kamer van ding naar ding. Zocht hij iets ofzo?
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stilinski
Stiles Stilinski
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 189
IC posts : 100

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: I don't know how to help you help me tell you something that would help you if I don't know it

Reasearch - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reasearch Reasearch - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 07, 2016 5:53 pm

Hij keek met zijn wenkbrauwen omhoog en een semi-verbaasde blik naar het meisje. "Ik deed, Ik... Niks. Niks. Ik deed niks, niks hier voor Stiles." Hij glimlachte en wilde zichzelf voor het hoofd slaan tot hij bij de openhaard tot stilstand kwam. Ione was al totaal uit zijn gedachten gezet voor hij ging knielen bij de openhaard, en hier verbaasd zijn vingers doorheen haalde. Toen hij zijn blik op zijn vingers richtte, waren ze zwart. "Iemand... Is hier laatst nog geweest." Concludeerde hij, alweer op een totaal ander onderwerp gericht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ione Laguna
Ione Laguna
Hufflepuff







Hufflepuff

Aantal berichten : 157
IC posts : 59

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Dream on

Reasearch - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reasearch Reasearch - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 09, 2016 8:58 pm

Stiles keek haar op een wat verbaasde manier aan wat er voor zorgde dat Ione's blik nog verwarder werd. "Ik deed, Ik... Niks. Niks. Ik deed niks, niks hier voor Stiles." Praatte hij nou over zichzelf in de derde persoon. Oh gosh het begon met de seconde erger te worden, kon hij niet gewoon even terug naar hoe hij eerst was? De jongen knielde bij de open haard en haalde zijn vingers er over. Het gaf zwart af. "Iemand... Is hier laatst nog geweest." Ione stond op uit de sofa en liep ook richting de open haard. Zodra ze naast hem neerhurkte maakte ze een instemmend geluidje. "Ik denk wel vaker ook, meer dingen zien er uit of ze wel vaker gebruikt zijn." Na haar woorden keek ze Stiles vragend aan om te zien of hij het met haar eens zou zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stiles Stilinski
Stiles Stilinski
Ravenclaw







Ravenclaw

Aantal berichten : 189
IC posts : 100

Hogwarts ID
Schooljaar: Seventh year
Leeftijd: 17
Partner: I don't know how to help you help me tell you something that would help you if I don't know it

Reasearch - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reasearch Reasearch - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 14, 2016 2:56 pm

Hij fronsde even en keek om zich heen toen ze meldde dat het bij meerdere dingen leek of ze gebruikt waren. True, true. "Wie gaat er nou chillen in het huis van een do- Oh." Hij keek even naar Ione en vervolgens naar zichzelf. Well... "Je weet wat ik bedoel."
Terug naar boven Ga naar beneden
Ione Laguna
Ione Laguna
Hufflepuff







Hufflepuff

Aantal berichten : 157
IC posts : 59

Hogwarts ID
Schooljaar: Sixth year
Leeftijd: 17 years
Partner: Dream on

Reasearch - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reasearch Reasearch - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 18, 2016 7:40 pm

Er verscheen een frons op Stiles' gezicht waarna hij even om zich heen keek. "Wie gaat er nou chillen in het huis van een do- Oh." De jongen leek pas halverwege zijn zin door te hebben dat ze net zo erg waren als de mensen waar hij commentaar op wilde leveren. "Je weet wat ik bedoel." Ione knikte bevestigend op zijn woorden waarna ze overeind kwam. "Maar wij zijn hier om dingen te leren en zij hoogstwaarschijnlijk niet," merkte de brunette op terwijl ze haar blik nogmaals door het huisje liet gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud









Reasearch - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reasearch Reasearch - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
Reasearch
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: In game :: hogwarts grounds :: hagrid's hut-
Ga naar: